Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2017 m. vasario 25 d., šeštadienis

Sūdyta skumbrė


Labai paprasta, bet nepaprastai skanu. Iš vakaro viską pasiruoši, o kitą dieną pjauni plonomis riekutėmis ir dedi ant juodos duonos apteptos sviestu....
Šis patiekalas yra ir žurnale

Debesys


2-4 porcijos

1 skumbrė
1 valg.š. kalendros grūdelių
2 skiltelės česnako
2 valg.š. alyvuogių aliejaus
druska


Skumbrę išdarinėkite. Žuvis odą palikite nenuluptą. Česnaką smulkiai sukapokite. Apiberkite žuvį smulkintais česnakais, kalendros grūdeliais ir druska. Palaistykite aliejumi. Žuvies puses suglauskite. Sūdykite per naktį, karts nuo karto apverčiant puses.

4 komentarai:

  1. Odeta, nuostabaus skonio būna taip paruošta skumbrė! Mano mama ją taip sūdo (dažniausia šventėms), tik vietoje kalendros naudoja juodų ir kvapių pipirų mišinį. Vakar ją aplankiau ir buvau pavaišinta, o šiandien pamačiau Tavo receptą, ir vėl seilės burnoje ėmė kauptis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kristina, dažniausiai aš improvizuoju...ką turiu tą dedu, bet kalendra su skumbre man fantastiškas derinys :)

      Panaikinti
    2. Odeta, vakar pagaminau skumbrę tiksliai pagal Tavo receptą - su česnakėliu ir kalendrų sėklomis, ir šlaku alyvuogių aliejaus. Na ką aš galiu pasakyti - nuostabi žuvis išėjo! Vienintelio dalyko gailiuosi, kad tik dvi žuvis pasūdžiau - šiandien užgriuvo svečiai, tai neliko mano skumbrės jau po kokio pusvalandžio :)

      Panaikinti
    3. Kristina, ačiū Tau labai. Šiuo metu labai gera girdėti džiugius komentarus :)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu