Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2017 m. sausio 9 d., pirmadienis

Marinuotos sardinės

Šis mano receptas yra publikuotas elektroniniame, kulinariniame žurnale Debesys .
Man patinka gaminti ir publikuoti receptus šiame žurnale dėl rašančių blogerių bendramintiškumo, entuziazmo, draugystės ir bendruomeniškumo. Rašydama savo kulinarinį blogą sutikau labai daug nuostabių žmonių, gimė fantastiškų bendrų ir atskirų projektų, užsimezgė stiprios draugystės patyrusios ir tikro draugo išbandymų. O aš atradau nuostabų džiaugsmo jausmą, kai mano blogo skaitytojai gamina pagal mano aprašytus ir išbandytus receptus, juos komentuoja, giria, peikia, duoda pastabas. Viską aš vertinu ir branginu, viskas eina man į patirtį ir tobulėjimą. Žinoma, kartais neturiu energijos rašyti, fotografuoti ar tiesiog tingiu surasdama milijoną savęs pateisinimų. Bet kai Nida savo knygoje paminėjo mane už prisidėjimą Knyga „Žuvis pasaulio virtuvėse“ supratau, kad turiu neapleisti savo blogo rašymo! O dar pridėkite žurnalą Debesys !
Vienas malonumas rašyti blogą, rašyti apie mylimą žuvį ir ne tik.
Skaitykite, komentuokite, kritikuokite, girkite ar tiesiog gaminkite ir tai bus man didžiausias malonumas ir džiaugsmas.

4 porcijos

12 sardinių
12 valg.š. baltojo vyno acto
3/4 stiklinės alyvuogių aliejaus
1/2 citrinos
1 valg.š. marinuotų kaparėlių
1 arb.š. petražolių
2 skiltelės česnako
druska

Sardines išdarinėkite. Česnaką ir petražoles smulkiai sukapokite. Išspauskite citrinos sultis.
Sardines pašlakstykite citrinos sultimis ir druska. Atskirame inde sumaišykite baltojo vyno actą, aliejų, česnaką, petražoles ir kaparėlius. Užliekite padažu sardines jas pakeliant, kad kiekviena žuvis jo gautų. Marinuokite per naktį.


2 komentarai:

  1. Odeta, kaip visada - nuostabus receptas. O kur randi sardinių? "Šiaurės jūroje"? Aš prieš porą mėnesių taip norėjau ko nors jūriško, per visą miestą važiavau į Kauno "Šiaurės jūrą". Bet nykoka ten pasirodė - buvo tik šaldytų ir konservuotų dalykų, šviežių žuvų nerasta ir jokių sardinių, darbuotojos sakė, kad kauniečiai gauna tik dalį to, kas tiekiama į Vilnių. Mergaitės davė sąsiuvinį, užrašiau pašto adresą, bet taip niekada ir neatsiuntė sąrašo, ką ir kada planuoja turėti (o vilniečiai siunčia sąžiningai). Kai kurios kainos stipriai užlenktos - už mažą puselę šaldyto starkio file 8 eur man atrodo gerokai per daug, už trijų žingsnių "Rimi" nešaldytą parduoda perpus pigiau. Bet už sardines nepagailėčiau, kiek prašo, taviškės atrodo superinės :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kristina, sardines perku Šiaurės jūros parduotuvėje. Po naujųjų metų jie nevežė šviežios žuvies, gal dėl to ir liūdnai atrodė parduotuvė. Kai kurios kainos tikrai šiek tiek didokos, bet lyginant kokybės ir kainos santykį, gaunasi neblogai. Starkio nesu pirkusi, bet manau jį geriausia pirkti pas lietuvių žvejus ir kaina ir kokybė geriausia :)))

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu