Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2016 m. rugpjūčio 5 d., penktadienis

Blynai su daržovėmis

Aš praktiškai niekada nevalgau blynų. Jokių. Nei lietinių, nei sklindžių, nei amerikietiškų, nei rusiškų ar dar bet kokių visokių. Gali jie būti saldūs ar sūrūs, bet kokie, bet aš vis tiek jų nevalgau. Dėl to, kad man mano kūno masė neleidžia tokiais dalykais mėgautis. Jūs net neišsivaizduojate, kaip aš jų noriu, ir kiek aš jų galėčiau suvalgyti vienu prisėdimu.
Tačiau jų skonį aš išsivaizduoju visada, tokį purų, riebiai sotų, šlapią ir su beprotiškiausiu padažu. Aš juos valgau mintimis ir akimis, o šeima dantimis ir pilvais. Ir man juos kepti yra vienas malonumas. Kaskart vis kitokius, kaskart vis įvairesnius.

2-4 porcijos

1 morka
1/2 cukinijos
1 nedidelis svogūnas
1 svogūno laiškai
1 nedidelė česnako skiltelė
1 kiaušinis
100 ml kefyro
5 valg.š. miltų
1/2 arb.š. cukraus
druska
aliejus kepimui
Morkas, cukinijas sutarkuokite burokine tarka. Svogūną ir česnaką smulkiai sukapokite. Svogūno laiškus supjaustykite smulkiai. Visas daržoves išmaišykite su žiupsneliu druskos ir cukrumi.
Kitame inde išplakite kiaušinį su miltais ir kefyru. Konsistensija turi būti tirštoka, bet bėgti nuo šaukšto. Suberkite daržoves. Išmaišykite ir palikte mažiausiai 10 minučių. Tada vėl išmaišykite ir kepkite įkaitintoje keptuvėje, kol gražiai parus.

8 komentarai:

  1. Įsivaizduoji, aš jau kelios dienos apie tokius blynus, būtent tokius daržovinius ir galvoju! Geras :) Aš saldžių blynų nemėgėja, turbūt jei valgau tai max kelis kartus per metus, o va tokius daržovinius - mielai suvalgyčiau. Dar moliūgo įtarkuočiau, turėtų labai tikti. Bet jei jau apie kepimą.. O jetus kaip nemėgstu aš to proceso, kažkaip labai prailgsta man :))))
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skaitytoja, jie tokie tarpiniai tarp miltinių ir daržovinių. Nes su miltais ir su daržovėmis :) O jų kepimas, man kaip meditacija. Stoviu ir dėlioju ;)

      Panaikinti
  2. Odeta, mano akimis žiūrint esi tikra DIDVYRĖ, jeigu sugebi atsisakyti šitokių skanumynų! Kartais aš kepu blynus savo vaikui, bet jų visiškai nenoriu - tuomet jokių problemų jų nevalgyti. Bet kartais... Tarkime, pirmieji sezono bulviniai blynai iš šviežių bulvių... net neįsivaizduoju, kaip reikėtų juos iškepti neparagavus. Tą akimirką užmirštu visas pasaulio svarstykles. Et, turėčiau pasimokyti iš Tavęs valio stiprybės!..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kristina, ačiū, bet jokia aš didvyrė. Jeigu aš juos valgyčiau, tai tikriausiai pro duris netilpčiau :) Gal dėl to, kad nesu apskritai miltinių patiekalų, košių mėgėja, tai man nėra sunku jų atsisakyti. O gal jau ir pripratau, kad aš tiesiog jų nevalgau :) Bet bulvinių blynų nesugebu atsisakyti. Juos bent kartą metuose ir pati kepu, nors mano mamos jie būna tobuliausi, tik žymiai riebesni. Dar, kad pilvą apgauti sumaišau bulvių tarkį su cukinijomis, tikrai neprastai gaunasi ;)

      Panaikinti
  3. Ar tikrai nebūna sveikų blynų? Juk kepti vaflinėse/čirvinėse keptuvėse blynai kepami be riebalų :) Arba su šiuolaikinėmis keptuvėmis blynai gali būti kepami ir sausoje keptuvėje, kad neprisigertų aliejaus. Nors, žinoma jie tada truputį skiriasi nuo tų iš vaikystės :)
    Žinoma, gerbiu tokį didžiulį užsispyrimą, tačiau vis kirba klausimas, ar tikrai to reikia :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aušra, būtent, kad skaniausi riebuliai, storuliai, o kai jie liesesni, tai ir skonis ne be tas. Dar valgant blynus norisi ir uogienės ar grietinės užsidėti. Ir gaunasi, kad suvalgai blyną, o jautiesi kaip po didžiausių pietų. Ir kažkaip pripratau, kad aš blynų nevalgau. Bet bulvinius blynus kartą metuose tikrai išsikepu ir riebiai sukertu :) Tada kitą dieną save graužiu, dėl apsirijimo, bet kaip neapsirysi, kai taip skanu ;)
      Ar man reikia to? Aš mielai valgyčiau viską ir visaip ir visada, bet tos pastovios kautynės su antsvoriu labai vargina. Todėl stengiuosi atsirinkti tai ką mėgstu, kas neapkrauna pilvo sunkiai ir kas yra daugiau mažiau sveika ir skanu. Aš negaliu valgyti neskaniai ir tik tai kas yra sveikuoliška, tai tikrai yra ne man :)

      Panaikinti
    2. Man regis, sunku surasti moterį, kuri bus patenkinta savo svoriu :) Dar nesutikau nei vienos, kuri būtų laiminga savam kaily. Visos nori arba numesti svorio, arba priaugti, dar nei viena nepasakė - aš esu tokia, kokia noriu būti ir tuo patenkinta :)
      Tikiuosi, vieną dieną išgirsti tai iš Tavęs ;)

      Panaikinti
    3. Aušra, aš su Tavimi absoliučiai sutinku, bet šitas mano nepasitenkinimas šiek tiek jau trukdė gyventi. Dabar pradėjau daugiau sportuoti ir tuo esu labai patenkinta. Pradėjau skirti žymiai daugiau dėmesio mitybai, dar labiau savimi jaučiuosi patenkinta. Ir kiekvieną dieną, kai tik mano laikrodukas parodo visas žalias lemputes, pasijaučiu tikra žvaigžde;) Žinoma, aš čia juokauju ir viskas nėra taip priklausoma ar liguista, bet tas jausmas, kad po mažą žingsnelį žengiu link savęs, užveda :) Ir dar žinau, kad žvaigžde ar tobula tikrai jau nebetapsiu, nes tiesiog tokių žmonių ir nebūna, bet jaustis gerai puikiai labai NORIU dar labiau :))))

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu