Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2016 m. liepos 19 d., antradienis

Matjes silkė su Salicornia žalumynais

Jau senokai rašiau apie parduotuvę Šiaurės jūra , kuri žada jau tuoj tuoj atsidaryti Kaune ir Klaipėdoje. Ech, kaip bus smagu dalintis receptais, ir vis mažiau žmonių bus problema nusipirkti tos ar anos šiaurietiškos žuvies. Šioje parduotuvėje aš esu pamėgusi menkės file, sardines, skumbrę, tuną, plekšnę ir žinoma, silkę. Perku šviežią silkę sezono metu, dažnai file, bet kartais visą su visomis "žarnomis". Tačiau, kai silkių sezonas pasibaigia, nusiperku Matjes šaldytų arba jau atšildytų silkių.

4-6 porcijos

3 vnt. atšildytos Matjes silkių file
50 g Salicornia žalumynų (man jie nuostabiausio skonio, galiu valgyti kaip saulėgrąžas)
1 nedidelis šviežias svogūnas
1 arb.š. smulkiai kapotų krapų
2 valg.š. ypatingai šviežio alyvuogių aliejaus

 Matjes silkes file supjaustykite norimo dydžio gabalėliais. Salicornia žalumynus suplėšykite irgi pagal norą. Krapus susmulkinkite.
Viską išdėliokite lėkštėje, pabarstykite susmulkintais svogūnais, Salicornia žalumynais, krapais ir palaistykite alyvuogių aliejumi.
Užkandis vertas viso DEŠIMTUKO! O pagaminti jį paprasčiau paprasto ;)





4 komentarai:

  1. Odeta, AČIŪ už tokią nuostabią žinią! Negaliu apsakyti, kaip laukiu "Šiaurės jūros" Kaune, greičiau jie atsidarytų :) O salicornia žalumynų kažkada buvo draugė atvežusi, aš juos kaip garnyrą prie grilintos žuvies gaminau, išties labai gardu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kristina, o kaip Tu juos gaminai? Nes aš juos žalius suvalgau, nespėjusi niekur įdėti :)

      Panaikinti
    2. Odeta, aš gaminau pagal tradicinį airišką receptą - mano knygos rašo, jog šios žolės paprastai valgomos termiškai apdorotos, tai net nemėginau valgyti žalių. Apviriau juos dideliame kiekyje nesūdyto vandens - tai truko apie 10 min. (šiaip galima ir ilgiau, 15-20 min., bet nenorėjau pervirti), kol žalumynai šiek tiek suminkštėjo, bet dar buvo ryškia žali ir neištežę. Tuomet nukošiau, užbėriau mažą žiupsnelį pipirų ir įmaišiau gabaliukais supjaustyto sviesto (vietoje sviesto kartais naudojamas ir alyvuogių aliejus, bet aš nebandžiau). Viskas. Sūdyti nereikia, kaip žinia, šie žalumynai ir taip sūroki. Išeina tokios jūrinės, šiltos, sodrios spalvos salotos. Kieti siūleliai stambesnių stiebelių centre nesuverda, bet lengvai atsiskiria, pratraukus tarp dantų.

      Panaikinti
    3. Kristina, išbandysiu! Ačiū :)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu