Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2016 m. balandžio 12 d., antradienis

Panna cotta

Panna cotta yra mano mylimiausias mažasis desertas. Tai toks mažas drebantis grietinėlės pliūpsnis su trintomis šviežiomis uogomis. Bent jau man jis toks turi būti. Man nereikia tų visokių kavinių, viskinių, konjakinių ar dar visokių kažkokių neaiškių. Klasika man yra klasika. Todėl esu labai priekabi ją ragaudama, tiek savo namuose, tiek viešose maitinimo įstaigose. Ir neduok die, jei kas restorane, o jeigu dar save vadinačiame itališku, patiekia panna cotta ne tokią drebančią, švelnią kaip pūkas, sau leidžiu garsiai pastabą išreikšti. Dažniausiai to nedarau, na nebent dar žuvį būna sugadinę, tada tai jau net lėkštę galiu grąžinti. Pasakysite esu mažų mažiausiai nepakenčiama, o gal ir visa "kalė". Galvokite kaip norite, bet jeigu restoranas save vadina mėsos, jis turi patiekti tinkamai paruoštą mėsą, jeigu žuvies - žuvį, o jeigu jau pretenduoji į itališką, tai būk malonus ir išlaikyk šitą lygį.

Taigi, siūlau išbandyti manąjį panna cottos variantą:

daug porcijų

450 g grietinėlės 30% riebumo
550 g pieno 2,5% riebumo, bet riebesnis dar geriau
80 g cukraus
1 arb.š. vanilės esencijos
1 citrinos žievelių
14 g želatinos
150 g aviečių
20 g cukraus pudros
Gaminimas, tai paprasčiau nė nebūna.
Pieną, grietinėlę ir cukrų supilkite į storapadį puodą. Supilkite vanilės esenciją, suberkite citrinos žieveles. Įkaitinkite iki užvirimo. Sudėkite želatiną (aš naudojau lapelius). Ir švelniai maišydami ją ištirpinkite. Perkoškite per sietelį. Supilstykite į indelius ir iš karto į šaldytuvą, kad kuo greičiau sustingtų ir nespėtų susisluoksniuoti.
Uogas sutrinkite kartu su cukraus pudra.

Patarimas: panna cottos masę pilkite į silikoninius ar vienkartinius indelius, jeigu norite išimti. Jeigu pilsite į puodelius, stiklines ar kitus indus, prieš išimant reikia vos vos pašildyti indus, bet jokiais būdais nepersistenkite šildydami. Tik vos vos, kitaip ištekės daug masės.

Pastebėjimas:( Aš taip norėjau parodyti drebėjimą, bet man jis niekaip nepavyko, teko dėti tiesiog gražiai išimtos panna cottos nuotrauką :)

2 komentarai:

  1. Man labai skanus desertas, neapsunkinantis skrandžio. Ir atsakei man į klausimą, kodėl kartą išssisluoksniavo man ji - turbūt nedėjau iškart į šaldytuvą stingti, nes pamenu niekaip negalėjau sugalvoti, ką kitaip pridirbau :)))
    Evita

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Evita, dziaugiuosi, kad pasinaudosi mano patirtimi :)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu