Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2016 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Juodieji lęšiai su daržovėmis

Kaip sakoma "Niekada nesakyk niekada". Taip atsitiko ir man. Kelis kartus esu paragavusi lęšių, pasakiau, kad daugiau jų mano gyvenime nebus. Man jie pasirodė kažkokie klampūs, besiveliantys tarp dantų ir šiaip visaip kaip beskoniai. Ir ta patirtis atrodė absoliučiai niekam tikusi, kai paragavau jų pas savo mielą kaimynę. Ji mums pasiūlė lęšius su lašiša. Skonių derinys buvo pasakiškas. Paragavusi jų supratau, kad yra svarbiausia lęšių nepervirti. Bent jau aš supratau, kad būtent tokios konsistencijos jie man patys skaniausi ir pridėtiniai ingredientai ne ką mažiau svarbūs.
Savo šeimynai pasiūliau vegetarišką lęšių variantą :)

3 porcijos

150 g juodųjų lęšių
1 didelis svogūnas
1 didelė morka
1/2 geltonosios paprikos
1/2 raudonosios paprikos
1 česnako skiltelė
1/2 čili pipiro
2 svogūnų laiškai
druska
aliejus
Iš vakaro verdančiu vandeniu užpilkite juoduosius lęšius. Uždenkite.
Kitą dieną užvirkite vandenį su druska, supilkite išbrinkusius lęšius. Vandeniui užvirus kartu su lęšiais, išjunkite ugnį ir nukoškite vandenį. Suberkite lęšius į lėkštes ir užpilkite pasiruoštas daržoves.
Daržoves supjaustykite daugiau mažiau vienodo dydžio gabalėliais. Keptuvę įkaitinkite, supilkite aliejų.  Suberkite svogūnus su česnakais, šiems tapus skaidriais  sudėkite paprikas ir čili. Nuolat maišykite bei ragaukite, kad daržovės išliktų traškios. Apkepusias daržoves sumaišykite su šviežiais svogūnų laiškais ir užberkite ant lęšių.
Valgydami galite viską sumaišyti arba tiesiog ragauti ir to ir ano kartu :)


7 komentarai:

  1. Mes tai labai nemažai lęšių valgom. Išmokau juos gaminti (arba pripratau prie jų) Izraelyje. Ten labai daug lęšių patiekalų, ypač garnyrų. Man juodieji skaniausi. Raudonuosius vartoju tik sriuboms, nes jie taip greitai suverda, ir tikrai kokiam garnyre gaunasi klampūs, net sakyčiau sprangūs. O juodieji - man ir gražiausi, ir skaniausi:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nida, dabar pas mene pilna spintelė visų rūšių lęšiu. Po kol kas tik juodus ir žalius tevalgeme, tai juodieji nugalėjo :) O raudoni savo eilės laukia. Ačiū, Tau už patarimą, reikės išbandyt ir man sriubą išvirti iš jų.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pabandyk tą, iš mano knygos. Ji tokia aštroka, maistinga ir kartu lengva (vegetariška). Jums turėtų patikti tikrai. Mes tik šiandien pabaigėm, buvau išvirusi kelioms dienoms:)

      Panaikinti
  3. Labai mėgstu juoduosius lęšius. Bet visad išsigąstu kai jie paleidžia tarsi juodą rašalą. Ir puolu juos perplauti. Lieka tamsiai žali :-) Matyt darau klaidą?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Edita, aš užmerkiu lešius iš vakaro. Kitą dieną vandens likuti nupilu ir užpilu kitu vandeniu. Užverdu ir iš karto išjungiu. Spalva nelabai kokia puode gaunasi, bet to skysčio nevalgome, lęšius nukošiu. Pabandykite nebijoti to juodumo, juk lęšiai juodieji :)

      Panaikinti
    2. Aš irgi dėl spalvos juoduosius lęšius verdu atskirai (jei maišau su kokiom kitom daržovėm). Bet aš nemirkau, tiesiog, kaip Odeta, nupilu vandenį išvirusi. O tada, pvz., sumaišau su kokiom pakepintom morkom ar svogūnais, pagardinu žalumynais.

      Panaikinti
  4. Kaip skaniai atrodo! :) Spalvos spalvos, tikras pavasaris :) Su raudonosiais lesiais labai skanios sriubos, pritariu Nidai, na ir dar indiski troskiniai.
    Evita

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu