Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2016 m. kovo 20 d., sekmadienis

Vištienos karis

Šio sekmadienio pietums pasiūliau karį. Jis labai tiko šiai snieguotai pavasario dienai. Toks švelniai aštrus, sotus ir žinoma šildantis. Tai nebuvo klasikinis kario patiekalas. O ir iš viso ar karis turi griežtas taisykles? Bent jau šrilankiečiai man sakė, kad kiekviena šeimininkė turi savo karį. Taip aš ir padariau. Tokį, kokį man norėjosi matyti ir ragauti. Šiek tiek aštrų, šiek tiek rūgštų ir būtinai kvepianti cinamonu, gvazdikėliais ir kardamonu.

6 porcijos

6 vištos šlaunelės
2 svogūnai
1 didelė morka
3 česnako skiltelės
5 cm imbiero šaknies
1 žaliojo kario pakelis (pirkau RIMI)
1 konservuotų kapotų pomidorų indelis
1 kokoso pieno indelis
5 gvazdikėliai
5 kardamono sėklos
1/2 arb.š. malto cinamono
1 čili pipiras
2 laimo lapeliai
palmių aliejus
kalendros lapeliai
druska
Nulupkite vištos šlaunelių odelę.
Įkaitintoje keptuvėje apkepkite cinamoną, kardamoną, gvazdikėlius. Įpilkite aliejų. Suberkite smulkiai sukapotą imbierą, svogūną, česnaką, čili pipirą. Supilkite žaliojo kario pastą. Sudėkite šlauneles ir viską apkepkite.  Tada supilkite kokoso pieną, konservuotus kapotus pomidorus. Morką supjaustykite norimo dydžio gabalėliais, suberkite į troškintuvą kartu su druska.
Troškinkite orkaitėje apie 1valandą prie 180 laipsnių.
Patiekite su ryžiais arba ryžių makaronais. Pabarstykite kapotų šviežių kalendrų lapeliais.


2 komentarai:

  1. Mano maistas! Labai labai megstu karius, o ypatingai su kokosu pienu! Patys skaniausi :) Kaip tik turiu kaimisku vistienos kulseliu ir galvojau, ka su jom daryti... Ammm gali buti, atsakei i mano klausima :)))
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skaitytoja, kariai man yra irgi tobulas maistas :) Tik ne visiems musu namuose jie yra tobulas maistas, tad tenka visu norus tenkinti. O kariai man visi yra geris. Tiek indishkas, tiek malaju, taju ar kitu azijos saliu. Visi, tik astrumas kiek koreguoja ju vartojimo daznuma.

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu