Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2016 m. kovo 7 d., pirmadienis

Naminė lazanija su varške ir špinatais

Kažkada kolektyvas man padovanojo makaronų gaminimo mašinėlę. Ne dažnai aš ją ištraukdavau ir išsukdavau pastą ar koldūnus. Atrodė, kad ji net yra bereikalingas daiktas tik užimantis vietą spintelėje. Matyt prisikalbėjau. Per neapsižiūrėjimą aš paėmiau ir sąžiningai išploviau. NIEKADA NEPLAUKITE ŠIO ĮRENGINIO!!! Dantračiai išsikraipė nepataisomai ir mašinėlė sukusi kreivai tešlą, visai nustojo veikti. Teko išmesti. Ir tada jos tiesiog paniškai pradėjo trūkti. Atrodė, kad suksiu įvairiausius raviolius, koldūnus, makaronus, lazanijas ir dar visokias įmanomas pastas. Tačiau šitų mano verksmų niekas negirdėjo, mašinėlė iš dangaus nenukrito, o ir pačiai nueiti nusipirkti tiek ilgai nereikalingu daiktu buvusį įrankį buvo per daug didelė prabanga. Bent jau man taip atrodė.
Cha, o pasirodo kai kas išgirdo! Ačiū, Tau mano brangusis išgirdėli :)
Jau kitą dieną prisukau taglletieli, lazanijos lapelių, prigaminau raviolių. Virtuvė baltavo miltų debesy ir mano mašinėlė vėl atsistojo į savo garbingą vietą, vėl ramiai stūgso ir laukia sekančio pastos gaminimo fabriko atidarymo. Už tai aš vaikštau rami, viskas savose vietose, namuose vėl tvarka. Tik šį kartą aš mašinėlės nebeplaunu :)
Ta proga iškepiau lazaniją su varške. Dukra sakė, jog su mėsa jai skanesnė, nes ten viskas plaukia bešamelio ir sūrio masėje, o čia tiesiog per sveikuoliška ir dietiška. Bet kažkodėl visa lazanija buvo suvalgyta iš karto ir nenugulė į šaldytuvą su pažadu "rytoj pasišildysiu pietums".

Lazanijos lakštus gaminau kaip nurodyta Triušienos ragu su naminiais makaronais

4 porcijos

8 lazanijos lapeliai
500 g varškės
200 g špinatų lapeliai
100 ml (apie tiek, nes pyliau iš akies) grietinėlės
150 g tarkuoto sūrio Džiugas
druska
malti juodi pipirai
1 valg.š. kapotų šviežių petražolės
Pagamintus lazanijos lakštus pamerkite 1 minutei į verdantį vandenį. Klokite į kepimo indą lakštus vienu sluoksniu sluoksniu. Pašlakstykite grietinėle.
Varškę sutrinkite ir sumaišykite su druska, pipirais, smulkiai sukapotomis petražolėmis ir špinatų lapeliais.
Ant pirmo sluoksnio sudėkite pusę varškės, tada sluoksnį lakštų. Pašlakstykite grietinėle ir vėl išklokite sluoksnį varškės. Uždėkite paskutinį lazanijos laštų sluoksnį. Pašlakstykite grietinėle, apiberkite tarkuotu Džiugo sūriu. Kepkite įkaitintoje iki 180 laipsnių orkaitėje apie 30 minučių.



4 komentarai:

  1. Dėl panašių pamąstymų aš šito aparato noriu tyliai ir niekam garsiai nesakau :) vis atrodo, kad jis daugiau užims vietos, negu bus naudojamas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vilma, tai daiktas, kurio kol turi atrodo, kad ir nereikia. Kai turi atrodo, kad užima tik vietą. Tačiau, kai vėl jo netenki supranti, kad jis tiesiog būtinas aparatas mėgstantiems pastą :)

      Panaikinti
  2. Turėjau - labai superinis dalykas, net nebūčiau pagalvojusi, kad taip pelngvina gyvenimą. O bet tačiau kartą padariau per kietą tešlą kažkaip ir....tiesiog sulaužiau :((( Velenas nebesisuko niekaip, o buvau pirkusi gerą, ne pigiausią. Galvoju jau apie kitą, nes na ji tikrai geras reikalas.
    O šiaip tai užvedei mane su idėja, turiu lazanijos lakštų, darysiu lazaniją su rikota ir špinatais irgi :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skaitytoja, dabartinė mano mašinėlė kažkaip dar atlaiko:) Nes jai pasakiau, kad jeigu dar ir ji suges, tai nebepirksiu kitos ;)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu