Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2016 m. vasario 22 d., pirmadienis

Šerniena su slyvų uogienės glazūra

Negaliu nepasigirti. Šiais metais, o gal ir galima pasakyti kad praeitais, nes tai įvyko per Naujųjų Metų sutikimo šventimą, susipažinau su nuostabia kulinarine šeima. Kadangi šventimas buvo suneštinis, tai visi reiškėmės savo sugebėjimais kaip kas galėjome ir sugebėjome. Vieni kepė bandeles, kiti silkę klojo į patalus, mes lašišą sūdėme ir jautienos nugarinę kepėme, o ši šeima iškepė nuostabiausią pasaulyje pyragą su obuoliais su baltymų putėsiais ir visus sužavėjusį keptą strinienos kumpį su troškintais kopūstais. Man labai malonu, kad po šventimo šie santykiai nesustojo, bet ir toliau keičiamės įvairiausiais kulinariniais  eksperimentais, produktais ir ryšiais juos gaunant.
Į ką lenkiu taip rašydama? O gi tai, kad jų dėka šiandien šis nuostabus šernienos patiekalas ant mūsų stalo!
Viskas pagaminama tinginių stiliumi, svarbu turėti rūgščią uogienę.

6 porcijos

įvairūs nuriebalinti šernienos mėsos gabalėliai (tinka šonkauliai, nugarinė ir t.t.)
druska
pipirai
1 valg. š. aliejaus
6 valg. š. slyvų uogienės ( Tinka ir kita rūgščiai saldi, tipo obuolienė, serbentai ir t.t.)
Supjaustykite šernieną ar kitą žvėrieną (puikiai tiks ir aviena ar ožkiena) norimo dydžio gabalais. Pabarstykite druska ir pipirais. Orkaitę įkaitinkite iki 180 laipsnių. Skardą ištepkite aliejumi. Sudėkite žvėrieną. Mėsos viršų aptepkite slyvų uogiene. Skardą uždenkite folija ir kepkite apie 20 minučių. Nudenkite foliją ir kepkite dar 10 minučių, kol mėsa lengvai karamelizuosis.
Tobulybė!

Komentarų pastebėjimas: ar tikrai spėja per tokį trumpą laiką iškepti šerniena? Manieji galiubai buvo apie 150g svorio, tad iškepė puikiai, bet didesnius tikrai reikėtų kepti ilgiau.

15 komentarų:

  1. Oi, Odeta, net seilė nutįso... Aš pastaruoju metu esu pakvaišusi nuo žvėrienos.. Kažkaip man pasisekė, kad visokių taikliarankių medžiotojų pažįstu, ir jie mane vis palepina žvėriena. Man šerniena - viena skaniausių mėsų... Neseniai kepiau kumpį, tai dar iki šiol vyras tvirtina, kad skanesnės mėsos kaip gyvas nebuvo valgęs... Su uogiene tai nebandžiau kepti, nors tikiu, kad turi gautis super. Tik klausimas man - kaip tau taip greitai mėsa iškepė? Ar tu labai plonais gabalėliais ją supjaustei kepdama? Nes aš kumpioką kepiau ilgiau nei valandą...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nida, aš irgi pakvaišau :))) Mano gabalai buvo nedidukai, o ir šerniokas jaunuolis:) Tik uogienė turi būti kuo rūgštesnė, tada pasaka gaunasi :) Dar radau super duper mėsinį puslapį greg-butcher, kurį reikia google užsidėti. Dabar esu užsiėmusi žvėrienos paruošimo būdų paieškomis:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Rimtai taip trumpai kepti? Aš turiu 18 laukinių zuikių, va :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip. Kepiau viso 30 minučių. Gabaliukai nedideli buvo, max 1 apie 150gr. Užpavydėjau zuikių:))) Cia specialiai prieš naktį, kad pavydo sapnus sapnuočiau????:))))

      Panaikinti
  4. :) zuikius vietoj avelių sapnuoti ;) Vis darydavau pagal Nidos triušio receptą arba su grietinėle, bet reiks ir taip pabandyti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Lola, man triušiena geriausia troškinta baltame vyne ir dar plovą išbandyti iš savo meniu rekomenduočiau :) Tikiu, kad nenusiviltumėte.

      Panaikinti
    2. Oi man triušiena irgi arba vyne, arba obuolių sultyse, arba su konjaku skaniausia. Apskritai skani mėsa triušiena, nes liesa... Bet žvėriena irgi ne gėris:)

      Panaikinti
    3. Nida, visai pamiršau, kad su obuolių sultimis irgi fantastiškai gaunasi:)

      Panaikinti
  5. Eina sau, kaip skaniai atrodo! Jau ėmiau apgailestauti, kad savąjį šerniuko kumpį kitiems patiekalams sunaudojau. Bet ožkienos turiu, o taip pat saldžiarūgštės, tiksliau, labiau rūgščios, negu saldžios naminės cidonijų (aivų) uogienės, jaučiu, čia tiktų. Aš turbūt dėčiau mėsą į kepimo rankovę, o kai būtų labai minkšta, prakirpčiau plėvelę ir papildomai apkepinčiau. Nerealiai man atrodo tos 30 min., gal dar ir nuo orkaitės priklauso, maniškėj vargu ar per tiek žvėriena iškeptų. Nors nepabandžiusi nesužinosiu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kristina, kumpį aį irgi tikriausiai kiščiau į rankovę, bet kai čia nedideli gabalėliai buvo, tai folijos pilnai pakako. Ožkiena manau puikiai tiktų. Būtinai išbandyk, nes skanu iki negalėjimo :) O svarbiausia, kad darbo - nulis :)

      Panaikinti
  6. O su kiauliena paprastąja turbūt irgi gerai gautųsi? Gaila, bet žvėrienos nežinau kur gauti... :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Inesa, manau su kiaulienos šonkauliukais gautųsi ne ką prasčiau :)

      Panaikinti
  7. Oho! Koks nerealus patiekalas! Kaip smagu, kai yra is kur gauti tokio gerio :) Pasakiska vakariene turejo gautis.
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skaitytoja, galima ir su kita mėsa išbandyti :)

      Panaikinti
    2. Na bet žinai, šerniena lieka šerniena ;) Bet pagalvojau tą patį, idėją su rūgščia uogiene pasilieku :)
      Skaitytoja

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu