Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2015 m. gruodžio 4 d., penktadienis

Virta menkė su burokėlių salotomis

Tai vienas iš sveikų ar kitaip sakant dietiškų patiekalų. Skanus? Tikrai taip, jeigu mėgstate virtą žuvį. Panašiai esu jau gaminusi su lašiša Virta-nevirta lašiša su avokado salotomis , Lašiša su indiška Raita ar Garuose paruošta lašiša su brokoliais ir granatais .
Menkė yra labai švelni ir neriebi žuvis, todėl ką pridėsite prie jos, tą ir turėsite. Restorane Šiaurės jūra - restoranas esu ragavusi menkę su baravykų padažu ir grietinėle, ten man pasirodė, kad grybai užgožė menkės švelnumą. Esu valgiusi menkę apvoliotą džiūvėsėliuose, kur jaučiasi tik džiūvėsėliai ir aliejus, arba menkę apvoliotą miltuose, iškeptą ir užpiltą marinatu su actu ir svogūnais. Čia jautėsi tik actas ir svogūnai. Tačiau, kaip aš visada mėgstu sakyti, kad dėl skonio sunku ginčytis, nes vieniems skaniau viena, kitiems kita. Man labai patinka jausti visus produktus atskirai, o ne jų "makalūzą" ar priedus. Todėl gamindama savo patiekalus aš stengiuosi išgryninti pagrindinį ingredientą, o priedus jausti kaip priedus. Gal aš čia pasirodysiu visiškai neišprususi ir neišmananti, bet kaip jau minėjau dėl skonio nesiginčyjama.
Taigi, jeigu prisižiūryte figūrą, tai šis patiekalas kaip tik jums :)

3 porcijos

500 g menkės file
vanduo
3 valg.š. balto vyno acto
lauro lapas
kvepiančiųjų pipirų grūdeliai
druska
ypač tyras alyvuogių aliejus

2 raudoni burokėliai
200 g špinatų lapelių
1 nedidelė česnako skiltelė
ypač tyras alyvuogių aliejus
1 arb.š. sojos padažo
1/2 arb.š. citrinos sulčių
1/2 arb.š. balzaminio padažo

Burokėlius suvyniokite į foliją ir iškepkite orkaitėje. Išimkite, atvėsinkite ir supjaustykite norimo dydžio gabalėliais.
Pagaminkite padažą iš sojos, citrinos sulčių, balzamiko padažo, sutrinto česnako ir aliejaus.
Burokėlius sumaišykite su špinatų lapeliais ir pagamintu padažu.
Menkę supjaustykite norimo dydžio gabalėliais. Vandenį užvirkite su prieskoniais ir balto vyno actu. Atvėsinkite iki 50 laipsnių. Sudėkite žuvį. Užvirkite marinatą kartu su žuvimi. Išjunkite ugnį, uždenkite puodą dangčiu ir palaikykite apie 5 mintes. Lėkštėje žuvį pašlakstykite ypač tyru alyvuogių aliejumi.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu