Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2015 m. gruodžio 20 d., sekmadienis

Tuno carpaccio

Kas yra draugystė? O jūs turite daug draugų?
Mano gyvenime su draugyste buvo keistai įdomiai, o gal visai ir įprastai. Kol gyvenau pas tėvus ir mokiausi mokykloje neturėjau draugų, o labai jų norėjosi turėti. Norėjosi turėti tą tikrą tikriausią draugę, kuriai galėčiau patikėti visas savo palaptis, papletkinti, pasimaivyti ir visaip kaip kitaip pasidžiaugti draugyste. Nors buvau gan lengvai bendraujanti, bet buvau tiesmuka, o tai gyvenime tikrai labai daug kam nepatinka. Nors aš asmeniškai, labai vertinu tiesmukumą. Kai žmogus neapsimetinėja, nevaidina. O yra atviras. Dabar, kai jau laiko praėjo į visą tai žiūriu kur kas pragmatiškiau ir paprasčiau. Išmokau savo nuomonę pasilaikyti sau, nepulti aiškinti, rodyti ką moku ir ko nemoku ar sugebu. Bet nuo to nei draugų daugiau atsirado, nei palengvėjo gyvenimas. Sakyčiau atvirkščiai, jaunystės draugai išsiblaškė po mokslų kas kur, kiti atkrito dėl socialinių skirtumų, kad ir kaip bebūtų keistas toks pasakymas, dar treti neatlaikė antrųjų pusių ir t.t.
Ir dabar, kai turiu keletą tikrai vertingų draugių/ų, juos labai branginu su visais jų trūkumais ir privalumais. Ir visai nesvarbu, koks bebūtų statusas ar socialinė, politinė ar kitokia padėtis. O dar labiau džiugina, kad būnant tokiame amžiuje sutinku labai malonių, jaukių, širdžiai artimų žmonių, kuriais galiu pasitikėti, džiaugtis, liūdėti, daryti visokiausius projektus, semtis įkvėpimo, suteikti jį ir dar visaip kaip džiaugtis atradimais.
Ačiū Jums mano DRAUGAI :)
Gražių visiems švenčių:)

Tuno carpaccio reikės:

Tuno nugarinės (priklauso valgančiųjų kiekio)
citrinos sulčių
druska
ypač tyras alyvuogių aliejus
kalendros lapelių
Gaminkite tik su labai šviežia žuvimi. Supjaustykite žuvį itin plonomis riekelėmis, suklokite glaudžiai viena prie kitos. Palaistykite pagal norimą skonį citrinų sultimis, pabastykite druska ir gausiai pašlakstykite ypač tyru alyvuogių aliejumi. Papuoškite tuno carpaccio kalendrų lapeliais. Jie ypač tinka prie tuno.

10 komentarų:

  1. Ačiū, mieloji, už sveikinimus. Ir tau gražių švenčių.
    P.S. Gaminam kaip tik dabar tuos "zrazus" su kiaušiniais iš tavo blogo ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dovile, aciu uz linkejimus :) Na ir kaip gi tie zrazai???

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai gerai gavosi. Gaminom neplanavę. Tiesiog, ryte prisivirėm labai skystų kiaušinių. Net nežinau kam ir kodėl. Tai vakarienei beliko tik faršu juos "apvilkt" ir pabaigt kept. Super gavosi,visi labai patenkinti.

      Panaikinti
  3. Dziaugiuosi, kad patiko, man tas tekejimas trynio ziauriai patinka :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Odeta, kaip tave metų pabaigoj į lyriką patraukė!! Net susimąsčiau perskaičiusi - kiek draugų turiu aš?:) Toks filosofinis pamąstymas iš viso to gavosi:) O kalbant apie žalią žuvį - dievinu ją. Iki šiol Lietuvoje tai buvo misija beveik neįmanoma, nes nebuvo geros šviežios žuvies (juk valgant žalią negali būti jokių kompromisų dėl šviežumo!). Bet kai dabar yra mūsų numylėtinė Šiaurės Jūra, tai galima kaifuoti su tokiais patiekalais kiek tik norisi!!!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nida, i senatve darausi sentimentali :) Bet is tiesu susimascius ka, kokiu ir kiek turi nelabai jaun dziugu pasidaro :) Tos naujos pazintys kartais tiesiog maloniai nustebina :)
    O del zuvies, vienareiksmishkai Siaures jura. Kai tikrai norisi kokybe, tai tik ten. As nesakau, kad kitur blogai, bet sis tashkas jau patikrintas ir ne karto nenuvyles tai jau faktas.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš iš savo patirties galiu pasakyti, kad su amžiumi tiesiog pradėjau vertinti kokybę, ne kiekybę. Ir dar supratau, kad draugų ir artimų pažįstamų ratas keičiasi. Yra vienas kitas tik žmogus, kuris per visą gyvenimą kartu nueina :) O juk mes patys keičiamės, mūsų aplinka, atitinkamai kinta ir draugų ratas, manau dėl to. Bet kokiu atveju, labai vertinu naujas pažintis, kurios labai nustebina gerąja prasme :) O dar juk būna žmonių, su kuriais susimatyti pavyksta vos ne kartą du per metus, bet atrodo, lyg vakar būtume paskutinį kartą matęsi.
    O dėl žuvies, tai tegaliu paantrinti - taip taip, šitas taškas tikrai nerealus ir išsigelbėjimas žuvies mėgėjams :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  7. Skatytoja, sutinku su Tavimi visu 100. Pazistu keleta zmoniu kurie tik susipazista ir is karto jau draugai, bet man taip neiseina, as labai sunkiai prisijaukinu prie zmoniu. Ech, kiek zmoniu, tiek skirtingu poziuriu...

    AtsakytiPanaikinti
  8. Mano vaikystėje, aš turėjau perdaug draugų/-ių, bent jau taip mano tėvas man sakydavo, nors mano numone draugų niekad nebūna perdaug. Tėvas sakydavo: "draugauk su manim", o aš jam: "nea, tu senas ir nefainas"... Bet žinok, dabar, kai paskaičiau tavo pamąstymus, Odeta, supratau, jog mano tėvas ir yra mano tas tikras draugas, kuris kenčia mano keistumus, nervuotumus, nuotaikų perkiričius ir visada lieka mano pusėje, jis yra mano geriausias draugas...

    Odeta, brangioji... Sveikinu tavo gražią šeimyną su lietuviškom Kūčiom, su tarptautinėm Kalėdom ir su visatiniais Naujaisiais Metais! Linkiu laimės, didelės kaip mūsų Galaktika! Bučkiai iš Amerikos :* Viktorija su šeimyna

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Viktorija, aciu Tau uz grazius zodzius ir buckius:)
      O kas del draugu, tai va va tevai viska iskencia, o draugai ne visi :)
      Graziu jums svenciu :)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu