Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2015 m. birželio 4 d., ketvirtadienis

Ypatingai paprastos ir skanios bandelės

Aš tikriausiai esu visiškai ne išimtis. Net ne tikriausiai, bet manau kad visu 100%. Aš rašydama savo blogą mielai skaitau ir kitų kolegų, kas mane įkvepia rašyti geresnius tekstus, suvokti, kad bloge galima rašyti ne tik abstrakčius, bet ir šiek tiek asmeninius dalykus. Kad rašant savo rašinėlius galima tobulėti fotografijoje ir susirasti mielų naujų draugų. Įgauti naujos patirties, pasimokyti iš kitų klaidų ir patyrimų. O ką jau kalbėti apie teigiamas emocijas. Per tuos mielus draugus surandau visiškai neragautus patiekalus. Pvz. pas Nidą Salotos su kynva, daržovėmis ir feta sūriu ar Kristiną Ožkiena su vynu ir daržovėmis , o dar Lauros Virta lydeka ar Aguonėlės Ciabatta duonelės (tik su raugu) ir dar daug kitų nerealių receptų iš Rennie iš Sezoninės virtuvės, Aušros iš vėjo gūsių, Aušros iš Vaikai ir Vanilė, Astos iš Saulėtos virtuvės ir t.t. lobynų. Beje, Aguonėlė yra mano absoliuti duonos kepimo mokytoja ir įkvėpėja. Jeigu užsimanau iškepti duoną, mielinį pyragą ar bandeles, pirmiausia peržvelgiu jos blogą, o tik po to panaršau kituose lietuviškuose ar užsienietiškuose tinklaraščiuose, kad užtvirtinti savo norą kepti, ar įsitikinti recepto tikslumu ar interpretacijomis ir t.t. Ir dar kas man patinka jos receptuose, kad porcijos yra nedidelės ir pritaikytos nedidelei šeimai.
Todėl ne nuostabu, kad ir šiandien pasirinkau iš Aguonėlės receptų lobyno bandeles Buchteln, tobuliausias iki šiol ragautas saldžiąsias bandeles. Dar aš čia daug pagyrų galiu apie jas prirašyti, bet vis tiek jas geriausia išbandyti savo virtuvėje.

8 bandelės

250g miltų
4g sausų mielių
125ml pieno
2 valg.š. cukraus
40g minkšto sviesto
1 kiaušinio
žiupsnelis druskos

Aptepimui:
lydyto sviesto

Įdarui:
Šaldyti juodieji serbentai su cukrumi
Kadangi aš nelabai moku dirbti su šviežiomis mielėmis, tai jas keičiu į sausas ir skaitau ant pakuotės kokiam kiekiui pritaikytos.

Miltus išsijokite. Suberkite į virtuvinį kombainą su druska, cukrumi, mielėmis ir minkšto sviesto gabalėliais. Šiek tiek pamaišykite, kad sviestas apteptų miltus.
Puodelyje pašildykite pieną, įmuškite į jį kiaušinį ir švelniai išplakite (pieno temperatūra neturi viršyti 35-40 laipsnių).
Pieno plakinį supilkite į miltus ir minkykite apie 10 minučių. Palikite tešlą pakilti 1-2 valandoms (manoji kilo 1val.) kol tūris padvigubės. Tada rankomis padarykite iš tešlos "dešrą", supjaustykite vinodo dydžio gabalėliais. Padarykite tešlos gabalėlio blynelį įdėkite uogienės ( aš naudojau vasarą užšaldytus juoduosius serbentus) ir švelniai užlankstykite, kad uogienė neišbėgtų. Ir taip visus gabalėlius. Suformuotas bandeles sudėkite į skardą žemyn siūle (man gavosi 8 nedidelės bandelės) ir palikite dar pakilti 20-30minučių. Įkaitinkite orkaitę iki 180 laipsnių temperatūros. Aptepkite bandeles lydytu sviestu. Kepkite 20 minučių.

Nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti, nes tokių skanių bandelių niekur negausite, tik savo virtuvėje;) Ir dar būtinai apiberkite cukraus pudra, kad po to ją nupūsti galėtumėte kaimynui ant nosies:)


8 komentarai:

  1. kuriuo metu tepti lydyta sviesta? pries dedant i orkaite?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Lydytu sviestu tepkite prieš kišant bandeles į orkaitę. TAISAU:) AČIŪ:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Odeta, kaip neįprasta Tavo blog'e matyti mielinius kepinius:) Kažkaip pripratinai prie žuvies, mėsos patiekalų:) Tik jau ne desertų. Man mielinės bandelės - gėris neatsivalgomas. Jei tik nereiktų paskui atidirbinėti sporto salėj, tikriausiai valgyčiau ir pusryčiams, ir vakarienei:) Pasaka.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nida, kartais ir aš šiek tiek "išprotėju" ir absoliučiai dėl nesigailiu, nes tokių skanių dar paieškoti reikia:)

      Panaikinti
  4. Aš prisiminiau, kad irgi turiu šaldytų serbentų nuo pernai, tai sumąsčiau greitom pyragą iškept. Ne mielinį, bet irgi desertas, kurių nelabai gaminu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, pas mane irgi serbentais užkištas šaldiklis. Nesugalvoju nei kur dėti nei ką daryti. Gal kas norėtų. Tikrai atiduočiau:)

      Panaikinti
  5. Odeta, bandelės atrodo tobulai! Jau kelintą kartą atsiverčiu pasigrožėti ir po truputį pratinuosi prie minties, kad teks jas iškepti progai pasitaikius :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kristina, TAI YRA TOKIOS BANDELĖS! Iš didžiosios raidės. Būtinai atrask laiko joms:)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu