Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2015 m. vasario 18 d., trečiadienis

Antis obuolių sultyse

Mūsų šeima yra nepataisomi keliautojai. Vos sutaupę pinigėlių ir užtikę ilgą savaitgalį, dažniausiai jį paskiriame kelionėms. Priklausomai nuo taupyklės turinio mūsų kelionės tampa arba ilgesnės, arba trumpesnės atstumais ar laiko tarpsniais. Turime tam tikras atostogų tradicijas, kurios tiesiog privalomos mūsų šeimos atostogų sąraše, o kitos tampa labai spontaniškos, paveiktos draugų įspūdžių, skrydžių bendrovių pasiūlytų nuolaidinių kainų ar booking.com atsiųstų užklausų "kur norėtumėte nukeliauti?". Taip ir gyvename tarp atostogų. Malonių laukimų ir kelionių įpūdžių. Ir visiškai nesvarbu, ar jos tolimos ar artimos, ar tiesiog Lietuvos ribose - po miestelius, kaimus, bažnyčias, šventes ir kitas mažiau ar daugiau žinomas grožybes.
Taigi, turėdami nuostabų 3 dienų savaitgalį, nusprendėme su šeima nuvykti į Varšuvą. Dukrai parodyti Koperniko mokslo muziejų, aplankyti Šopeno muziejų, atšvęsti Valentiną ir sutikti Lietuvos nepriklausomybės dieną. Kelionė buvo nuostabi. Koperniko muziejus paliko fantastišką įspūdį, kur švietimas puikiausiai suderintas su mokslu, kur vaikai ir suaugę gali kartu kurti, mąstyti, žaisti, leisti laiką kartu, semtis žinių ir pramogauti. O Šopeno muziejus...ta harmonija, istorija, muzika ir modernus pateikimas tiesiog sudarė harmoningą visumą visai šeimai. Ir visi prisižadėjome, kad būtinai šiais metais nueisime pasiklausyti geros klasikinės muzikos, pažiūrėti baleto ar operos, ir dar būtinai į spektaklį gerą nueisime. Tas kultūrinis pasižmonėjimas tiek daug davė pageidavimų ir pažadų, kad ta trumpa kelionė į gretimą valstybę atsipirko su kaupu, tiek dvasiškai, tiek kultūriškai, tiek emociškai.
Grįžtant namo užsukome į prekybos centrą, kuriame papildėme šaldytuvo atsargas, su labai fantastškomis kainomis. Nusipirkome antytę 1,8 kg už 22 zlotus ir dar visokių gėrybių, kurios dabar bado akis ir sako, kad turiu kuo greičiau savo virtuvės fantazijas įgyvendinti, nes kitaip jos suges:).
Todėl, pasiraitojusi rankoves, skubiai gaminu antytę:)

4-6 porcijos

1 antis
4 česnako skiltelės
2 poro stiebai
1/4 arb.š. cinamono
1 arb.š. druskos
1/2 čili pipiro
1 valg. š. medaus
1 stiklinė obuolių sulčių (naudojau namines)
1/2 stiklinės vandens
1 šakelė rozmarino
5 gvazdikėliai
6 džiovintos slyvos
Antį supjaustykite porcijomis. Apkepkite keptuvėje, kol odelė gražiai paskrus. Į troškintuvą sudėkite smulkintą česnaką, cinamoną, slyvas, čili gabalėlius, rozmariną, gvazdikėlius, druską. Užliekite šaukštą susidariusių riebalų iš keptuvės ir šiek tiek apkepkite prieskonius. Sudėkite apkeptos anties gabalėlius, užpilkite obuolių sultis, vandenį ir troškinkite, kol mėsa pradės kristi nuo kaulų. Aš troškinau apie 1val. 40 min.
Patiekiau su ryžiais. Papuošiau smulkintais svogūnų laiškais.
Labai skanu, rekomenduoju išbandyti:)

10 komentarų:

1. Smagus savaitgalis. Man irgi patinka pasikultūrinti. Koperniko muziejuje dar nebuvom, bet buvome Fromborke, kur Kopernikas gyveno ir mirė. Ten yra ir jo muziejus, bet daugiau su jo gyvenimu susijęs. Teks dukrą į Varšuvą nuvežti, kad kažko pasimokytų ;-)
    O nauji patiekalai irgi gerai. Priminei man šitą pamirštą receptą, tik aš antį apkraunu supjaustytais obuoliais, kad net jis nesimato ir tada kepu. Irgi superiniai gaunasi.

1. Dovile, savaitgalis buvo tikrai nuostabus:) O mokslo muziejus nerealus sprendimas vaikus sudominti mokslu, pazinimu ir zaidimu kartu su tevais ar draugais:) Dazniausiai ir as apdedavau obuoliais, ir netroskindavau. O si karta pabandziau ir tikrai nenusivyliau. O dariau del to, kad apelsinu sultyse troskindavau ir budavo ziauriai gerai, pabandziau lietuviskiau ir tikrai nenusivyliau. Todel drasiai rekomentuoju isbandyti...tik odles reikia ismetyti, jos per daug isbringsta:)

2. Odeta, kaip matau, savaitgalis turbo buvo :) Man labai smagios tokios vietos, kur vaiku nereikia itraukti ir jie patys isitraukia, o kad visi muziejai ir pazinimo vietos tokios butu, butu nerealu, a? :)
    As tai jau gal pora metu esu uzstrigusi ties anties kepimu apelsinu sultyse (pagal Nidos recepta). Na taip ziauriai skanu, kad nebudavo klausimu kaip gaminam net :))) Bet kad jau rekomenduoji, o ir pakeitimai kartais i nauda, kita anti obuoliu sultyse ruosiu :)
    Skaitytoja

1. Skaitytoja, buvo laaaabai gerai:)
      O antis apelsinuose ar su ju sultimis yra visada nerealu:) Bet pabandyk pakeisti, manau, kad nenusivilsit:)

3. Sveika sugrįžus, ir sveika apsilankius tokioj "neįprastoj" (turistine prasme) lietuviams šalyje, kaip Lenkija:) Iš tikrųjų ten veikt yra daug ką, labai gerai, kad prasmingos kelionės gaunasi dar ir praplečiant akiratį. Viską puikiai suprantu, kai rašai apie apsipirkimą PL:)) Kainos ten tikrai įspūdingos labai gera prasme. Aš vis kelis kartus pasitikrinu, ar tikrai viską suskaičiavo, kad moku perpus mažiau, nei mintyse jau būnu "susiskaičiavusi"...:) Aš irgi tose apelsinų sultyse antį gaminu, bet visai sugindei mane ir šiuo metodu. Reiks pakeliuj prigriebti kokią antytę ir man kitąkart:)

1. Nida, mes irgi dažniausiai Lenkiją pralėkdavome ir visai nesenai susimąstėme, kad aplinkinių valstybių nepažįstame, aš jau nekalbu apie Lietuvą. Kiek mes ją pažįstame? Gerai, kad darbas priverčia su jos grožybėmis, tačiau vaikams taip ir neparodome. Na, o su obuoliųs sultinimis būtinai išbandyk, dar džiovintų obuoliukų pridėk, bus nerealiai:)

4. Odeta, bandau tavo receptą, tik ne su antimi, o su višta. Ta višta nors ir naminė, bet kietoka. Žinai, kaime raumenis užsiauginus po kiemą lakstydama. Sudėjau troškintis ir lauksiu rezultato.

1. Dovile, ir kaip pavyko tas bandymas. Nudraskete mesa nuo kaulu ?:)

2. Superiniai gavosi. Tėvai atveždavo anksčiau obuolių sulčių ir kažkaip mums jos sunkiai gerdavosi. O dabar stebisi kaip litrais sultys dingsta, nes įsigudrinom vištas jose troškint ;-)

3. Pabandyk dar ryzius su obuoliu sultimis ir kepta vista. Tobulas patiekalas. Siandien aprasiau :)