Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2015 m. sausio 5 d., pirmadienis

Marinuota lašiša su silke

Gyriausi gi, kad likučius prekybos centruose susirinkau. Tai ir silkę teko sužieduoti su lašiša, kad didesnė porcija gautųsi:) Ai, gal ir ne dėl to aš jas sužiedavau. Gal tiesiog užėjo ūpas išbandyti kaip visa tai atrodytų bendroje krūvoje. Bet faktas tas, kad kitą kartą taip nedaryčiau. Silkė per stipri savo aromatu, kad lašiša sugėrė jos skonį ir kitą dieną valgiau ne lašišą, bet silkę atrodančią kaip lašiša.
Marinatas puikus ir net galėčiau pasakyti fantastiškas gavosi, bet jeigu marinuosite tokiu būdu silkę, tai tik silkę, o jeigu lašišą, tai tik ją. Nes pirmą dieną, po kelių valandų, kai dar silkė neužgožė lašišos, ši irgi pasirodė visai puikiai.

1 silkė
1 riekė lašišos file
1 didelis svogūnas (arba du maži)
1 didelė morka (arba dvi mažos)
1 raugintas agurkas
3 valg.š. acto
1 valg.š. cukraus
1 1/2 stiklinė vandens
2 lauro lapai
kvapnieji pipirai
3 gvazdikėliai
garstyčių grūdeliai

Vandenį užvirkite, sudėkite lauro lapus, gvazdikėlius, kvapniuosius pipirus, garstyčias, cukrų. Pavirkite 5 minutes. Supilkite actą. Paragaukite. Jeigu trūksta rūgšties pridėkite. Skonis turi būti šiek tiek rūgštesnis. Suberkite supjaustytas morkas. Pavirkite dar 5 minutes. Išjunkite ir kai šiek tiek atvės, pvz. iki 70 laipsnių suberkite susmulkintus svogūnus ir agurkus. Atšaldykite. Sudėkite supjaustytą lašišą ir silkę. Palikite šaltai marinuotis mažiausiai 2 valandoms.

Kaip jau rašiau, lašiša irgi skanu, bet ją taip reikėtų gaminti be silkės.



7 komentarai:

  1. Cha cha, keistas receptas ;-) Dar neišmokau tokių subtilaus skonio marinatų.
    Aš turiu baisingą gabalą lašišos, bet kepsiu lašišos pyragą. Pernai Kūčioms kepiau ir dabar vėl Nida priminė.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, čia istorija buvo kaip nereikia daryti, bet sumoje galima ir lašišą taip marinuoti. Ne ypatingai skanu, bet visai neblogai. O žuvies pyragai man žiauriai skanu, tik aš juos dažniausiai baliams kepu, kad daugiau valgytojų būtų:) Neliktų kitai dienai, nes man neskanu tešla kitą dieną. Bet čia jau mano kažkokie įsigalvojimai, nes galima jį puikiausiai ir kitą dieną pašildyti:)

      Panaikinti
  2. Aš žinau, kad tu silkės fanė:) Bet man lašišos su silke maišyt irgi nešautų į galvą:) Marinatas tai išties skanus turėtų būti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nida, tikrai nereikia šių žuvų maišyti, geriau atskirai:) O dar ir nuotraukos nesigavo...ai viskas čia buvo nelabai išskyrus silkę ir marinatą:)

      Panaikinti
  3. Kartais mes visos "pavarom" su ekperimentais:))) Man tik labai patiko, kad nebijojai pasidalinti tokiom keistenybem, geras! O man kas uzkliuvo tai... raugintas agurkas. Niekad nesugalvociau panaudoti prie silkes:)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skaitytoja, agurkėliai yra labai gerai, nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti. Tikrai turėtų patikti. O lašišos su silke, tai nedaryk. Nebent atskirai:)

      Panaikinti
    2. Aha, zinok isbandysiu su silke, labai jau idomu, koks skonis gaunasi su siuo marinatu:)
      Skaitytoja

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu