Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. lapkričio 3 d., pirmadienis

Jūros ešerys bambukų lapuose

Vos tik atsipalaiduoju ir mažai judėdama užkertu sotesnius pietus ar vakarienę, kilogramai užlipus ant svarstyklių tiesiog akis bado. Žinau, kad reikia pradėti sportuoti ar bent kažkaip daugiau judėti, ypač dabar rudeniui įpusėjus. Bet tikriausiai esu beviltiška tinginė ar absoliučiai nemotyvuota. Tačiau kaip tą motyvaciją susirasti? Nesugebu, neturiu fantazijos. Pradėjusi plaukioti baseine, bet per darbą, nes susitikimai, derybos, konkursai ir kiti visokie darbiniai reikalai atima pastovų laiką ir rėžimą  ar kelionės, kai padariusi pertrauką nesugebu susigrąžinti motyvacijos ir sugrįžti atgal. Tas nesugebėjimas prisiversti pradėti iš naujo sportuoti padeda prisigalvoti visokiausių priežaščių to nedaryti, net ir žinodama, kad save apgaudinėju, kad meluoju. Aš tokia orientuota į darbą ir į jo rezultatą, kad dažnai pamirštu net save. Ne aš visiškai nesiguodžiu dėl darbo. Aš guodžiuosi, kad nesugebu organizuoti savo asmeninio judėjimo ir darbo.
Todėl bandau kiek įmanoma dažniau maitintis sveikai. Žinau tiek, kad  nesu priklausoma nuo ekologijos, nes tiesiog nežinau kiek tai yra tikra Lietuvoje. Nesivaikau jokių madingų dietų, valgymų-nevalgymų, bet visuomet stengiuosi, kad maistas būtų su daržovėmis, kuo mažiau riebalų, pieno produktų ir šiaip visokių "makaliūzų". Man patinka, kai matau visus produktus, kurie būna sudėti į patiekalą, pvz.: Dorada palmių lapuose ar Virta-nevirta lašiša ir t.t.. Žodžiu, ką aš besakyčiau, bet sportuoti reikia ir net labai:(((((

6-8 porcijos

1kg jūrinio ešerio file
2 pankolio vaisiai
1 citrina
1 valg.š alyvuogių aliejaus
druska
pipirai
bambukų lapai
Bambukų lapus nuplaukite ir šiek tiek palaikykite kol suminkštės. Perdenkite lapus, kad suvyniojus neliktų tarpų. Padėkite žuvies file, apiberkite supjaustytu pankoliu, citrina, druska ir pipirais, pašlaktykite aliejumi. Suvyniokite ir kepkite iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje max 30 minučių.
Kartojuosi, bet tai tikrai labai skanu gaivu ir sveika:)

8 komentarai:

  1. O kur būna pirkti palmių lapų ir jūros ešerio filė?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Palmių lapus pirkau parduotuvėje "Aliejus", o ešerį žuvies parduotuvėje "Šiaurės jūra"

      Panaikinti
  2. Gaila, mūsų kaime Panevėžyje tokių stebuklų nebūna, mielai būčiau išbandžius.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip Aušra rašo parduotuvių Aliejus yra ir Panevėžyje, o vietoj žuvies labai skanu susukti ir vištos krūtinėlę ar kitą greitai iškepančią mėsą ar žuvį.

      Panaikinti
  3. Odeta, norėčiau patikslinti, jog jei lapus pirkai parduotuvėje "Aliejus", tuomet tai bambukų, o ne palmių lapai :) O Panevėžyje šių parduotuvių tikrai yra, tad ir lapų galima nusipirkti. Turiu jų ir aš!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aušra, pardavėja pasakė palmių lapai, į etiketę nepažiūrėjau, maišą išmečiau ir likau su palmių lapais, o bambuko. Ačiū, kad pataisei dabar žinosiu:)

      Panaikinti
    2. Šiandien ieškojau, sakė, kad neturi :(

      Panaikinti
  4. Aš paslėpiau svarstykles ir dabar gyvenu nei sverdamasi, nei galvodama. Man reiktų svorį numest, bet namuose yra tokių, kuriems reikia jo prisiaugint. Tai nusprendžiau nebesinervint, gamint kas skamu ir valgyt kiek norisi. O dėl sporto tai man irgi sunku organizuot sportą, man geriau jau pėščiom po miestą pabėgiot. Žinau, kad per mažai to, bet geriau jau tiek, nei visai nieko.
    O tu, Odeta, esi žuvies įkvėpėja. Iš tavęs išmokau jau bet kokią žuvį skaniai pagamint.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu