Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. spalio 8 d., trečiadienis

Labai uch viščiukai

Man labai patinka Fabijoniškių turgelyje nusipirkti mažų viščiukų. Jų dydis kartais būna didesnis, kartais mažesnis. Kartais užtenka vieno Indiška maniera kepta višta , Rytietišku rudeniu kvepiantis viščiukas, o kartais tiesiog jie būna tokio putpelės dydžio, kad kiekvienam reikia mažiausiai po vieną Seksualūs vietnamietiški viščiukai. Taip atsitiko ir šį kartą. Vos pamačiusi tokius mažus gražuolius, neatsispyriau ir nusipirkau jau žinodama, kad jie bus labai seksualūs ir tikrai su daug daug pipirų ir česnakų. Dėl ko? Todėl, kad, kai buvau dar labai jauna, moksleivė ir gyvenau su tėvais, kaiminystėje gyveno mano draugė, o jos tėvai kepdavo tokį viščiuką, ko niekada nedarydavo mano tėvai. Mano namuose višta visada būdavo švelni, su šiek tiek česnako, o ten degdavo malonia ugnimi ir būdavo ypatingai sultinga. Tada aš dar buvau žalia moksleivė ir nežinojau, kaip tai galima pagaminti, bet visada prisiminiau, kaip tai yra neraliai skanu. O mamai kiek jos prašydavau, kad iškeptų būtent tokią pipirišką vištukę, taip ir nesulaukiau iki šios dienos. Nes ji kepdavo virdavo tik patikrintą maistą ir bijodavo eksperimentuoti. Nežinau kodėl. Gal dėl tėčio, gal dėl laiko trūkumo, o gal nemeilės virtuvei? Nežinau, bet apie dabartinius jos sugebėjimus tikrai nepasakyčiau dabar, visai moteriškė pašėlo ( aš čia su didžiausia meile mamai) tai sveikiau, tai vegetariškiau susimąsto pagaminti, o kartais iš viso varškę su mėsa maišo, nes jos draugė panašiai pagamino ar per televizorių matė:)
Na, o dabar atėjo laikas, kai galėjau išbandyti ir patikėkite tikrai nenuvyliau savo šeimos. Net ne todėl, kad ji pripratusi prie mano eksperimentų ir šiaip visokių nesąmonių, Šį kartą savaitgalio vėlyviems pietums pasiūliau pipirinius viščiukus.

3 porcijos

3 viščiukai
1 galvutė česnako
1 1/2valg.š. maltų juodųjų pipirų
druska
1 valg.š aliejus

Salotos
Aliejus
Balzamiko padažas
druska
Viščiuką išplokite, šiek tiek padaužykite su kočėlu. Pritrinkite kapotais česnakais ir maltais juodaisiais pirpirais su druska (jos dėkite ypač mažai). Palikite keletai valandų marinuotis.  Kepkite orkaitėje po folija 180 laipsnių 20 minučių, be folijos dar 15 arba kol lengvai apskrus.
Pagal visas taisykles reikėtų kepti keptuvėje, bet aš mažindama riebalų kiekį kepiau orkaitėje.
Salotų lapus nuplaukite, suplėšykite ir pašlakstykite aliejumi bei padažu. Super prie vištienos tas švelnus rūgštumas ir salotų lapų gaivumas ir traškumas.
Žiauriai aštriai skanu ir sultinga:) Ech, pakartočiau tikrai!!!

5 komentarai:

  1. Oho pipiru kiekis! Su cesnako nemazai padarau, bet su tiek pipiru dar nebandziau :) Reiks prisiminti, kai nezinosiu kaip noriu vista paruosti :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aga, pipirų nemažinta. Aš kai viščiuką, ar vištą kepu, tai dažniausiai kažkokį antrą kartą nepakartojamą marinatą padarau iš to ką turiu po ranka: visokių prieskonių primaišau, padažų (sojos, balzamiko, dar kokių pirktinių), medaus, vyno acto, aliejaus..

      Panaikinti
  2. Merginos, nors pipiru ir labai daug, bet jie tikrai nedegina, bet tik maloniai kandziojasi:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dovile toks budas marinato, kaip tu aprasei, ir pas mus daznai pasitaiko ;) Ypac mano vyras megsta taip gaminti ir, tiesa pasakius, gaunasi labai skaniai :)
    Odeta, pasilieku si recepta saltesniem ziemos savaitgaliams, tada megstam jungti orkaite ir vista visa kepti, tikrai bandysiu :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  4. Išbandžiau receptą, patiko ragavusiems. Ačiū. Jūratė N.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu