Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. birželio 25 d., trečiadienis

Mano dukros keksiukai

Prasidėjusios moksleivių atostogos stipriai koreguoja meniu mūsų namuose. Vis mažiau virtuvėje sukiojuosi aš pati. Grįžusi į namus vis dažniau randu aromatus sklindančius iš virtuvės ir žinoma kriauklę prikrautą neplautų indų, stalviršį su grindimis nutaškytą. Dažniausiai tai būna mūsų jaunosios namų šeiminkės repertuaro palikimas. Prisiminus, mano pirmuosius bandymus, buvo viskas labai panašiai:) Kadangi dukra labai mėgsta keksiukus, o po išragautų ir išbandytų DEBESŲ merginų KEKSIUKŲ KIOSKELIO Receptai atsispirti vis sunkiau. Tai dabar kepami vis naujų skonių ir rūšių keksiukai. Paskutinieji, mane labai maloniai nudžiugino, ypatingai purūs, subalansuoto skonio su trešnių gabalėliais. Todėl nusprendžiau, žinoma atsiklaususi šių keksiukų kepėjėlės, perduoti receptą ir jums:

2/3 puodelio graikiško jogurto
2 puodeliai aukščiausios rūšies miltų
1 1/4 arb. kepimo miltelių
3/4 arb.š. druskos
1/2 arb.š. sodos
5 valg.š.  sviesto
2 kiaušiniai
1 arb.š. vanilės esencijos
1/4 puodelio kapotų trešnių (gali būti kitos jums patinkančios uogos)
Įkaitinkite orkaitę iki 180 laipsnių.
Miltus, kepimo miltelius, sodą, druską sumaišykite.
Su mikseriu sumaišykite kambario temperatūros sviestą su cukrumi. Po vieną sumuškite kiaušinius ir supilkite vanilės esenciją. Po truputį, lėtai pilkite graikišką jogurtą. Kai masė bus vienalytė, suberkite vyšnias ar kitas jums patinkančias kapotas uogas.
Pilkite keksiukų masę į formeles. Į kiekvieną apie 1/3 formelės ir kepkite 15-20 minučių.
Tikrai, ypatingai skanūs keksiukai!

17 komentarų:

  1. Kokia ji saunuole! :) Keksiukai labai graziai atrodo :) Visai smagu, kai grizus namo gali negaminti, o istiesti kojas, ir tavimi pasirupina ;)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū:) Ji tikrai šaunuolė, katruolė ir labai viską pagal taisykles deda, matuoja, gamina...absoliuti mamos priešingybė;)

      Panaikinti
    2. Ziurek gal kartu pradesite gaminti, tai ir tu dar matuoti sverti pabandysi ;) O siaip galvoju kad geras duetas gaunasi: pagamini pagrindini patiekala, o desertu dukra pasirupina, nu fantastika :)
      Skaitytoja

      Panaikinti
    3. Skaitytoja, manau tikrai ne....abi per daug komanduotojos esame:)

      Panaikinti
    4. Tai jus nesikiskite i kitos gaminimus :))) Kiekviena su savo patiekalais :))) Nors... ka as kalbu... man tvardytis paciai reikia, kai vyras i virtuve ieina :)) O paskui pagalvoju, kad galetu dazniau, bet sako, jei tik sedesiu sau nusisukus ir vyna gersiu :D Mokausi mokausi nesikisti i procesa, kai jis ne mano :)
      Skaitytoja

      Panaikinti
    5. Vava...gyveni žmogus ir mokaisi, o durnas numiršti:)

      Panaikinti
  2. Jei ne paslaptis, kiek dukrytei metų?
    Maniškė, jei jau užsimano ką nors kepti, tai irgi būna pasirinkti keksiukai :)

    Nujaučiu, kad pas tave ji vyresnė :) Net pavydu, nes nežinau ar maniškė paaugusi norės ką nors eksperimentuoti virtuvėje ar ne. O su taviške jau aišku :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aušra, dukra nuo rudens jau gimnazistė bus:) Maniškė, tik keksiukus, sausainius ir kitus saldumynus kepa. Su mėsa, žuvimi ar daržovėmis nė iš tolo nedraugauja.
      O man atrodo, kad mums moterims labai dažnai, būnant paauglėmis ar šiaip gylioje jaunystėje "pramuša" kepinių metas, tik po to kažkaip pasidaliname į kepejėles ar kitokias mergužėles:) Priklausomai net nežinau nuo ko, bet išlieka pomėgis virtuvei ar neišlieka. Gal kartais perspaudžiama, gal kartais nuvertinama, o gal tiesiog nekreipiamas dėmesys į šį pomegį? Nežinau, bet aš dukrai leidžiu gaminti kiek ji tik pati nori ir stengiuosi padėti, bet ji mane veja iš virtuvės...tipo labai komanduoju:)

      Panaikinti
    2. Mes kai su sese augom, tai aš būdavau namų tvarkytoja ir lygintoja, sesė pyragų kepėjėlė, na o mama prie rimtų patiekalų gamybos mūsų neprileisdavo. Tai gamint pradėjau mokytis jau būdama suaugusi, o rimčiau prieš pora metų kai atradau Nidos, Odetos blogus. Kiti blogai nelabai patiko, nes man per daug tų kepinių būdavo;-)

      Panaikinti
    3. Dovile, AČIŪ UŽ TAI, KAD TU SKAITAI, KOMENTUOJI, KRITIKUOJI IR KITAIP -UOJI MANO BLOGĄ:) Aš Tave labai gerbiu, myliu ir vertimu. Kiekvienas Tavo pastebėjimas yra man kaip šaltas/karštas/jaukus/ paprastas dušas:)
      O jeigu apie jaunystę, tai aš prisimenu, kad indai, kambarių tvarkymas mano darbai, o virtuvė niekieno. Pas mus namuose maistas buvo ypač paprastas, bet sriuba buvo visada, o progoms medaus tortas. Be sriubos ir dabar gyvenimo neišsivaizduoju, o tu medaus tortu....fuuuuu...purtausi po šiai dienai:)
      O virėjėlė gal ir gavausi?:)

      Panaikinti
    4. Oi, kokia dar nebloga gavaisi virėjėlė ;-) Turiu iš ko pasimokyti. Tik nepurškiu aš šalto dušo, nes man iki tavo lygio dar toli, tai verčiau patylėsiu kur tik pradedu vos vos graibytis. Vakar su mama kalbėjau apie maisto gaminimą, tai pasirodo, kad net mano prosenelė puikiai gamino, nes dvaruose išmoko visokias įmantrybes. Tai man dabar azartas mokytis daugiau.

      Panaikinti
    5. Šaunuolė tu tada, jei stengiesi neatbaidyti savo dukriuko nuo maisto gamybos, kad ir koks tas maistas būtų :)

      Vat mane mama tai atbaidė nuo kepinių ar desertų paauglystėje kai buvo atėjusi ta pati fazė. Nes nuolatos girdima frazė "O kam to reikia?" per daug erzino. Todėl tik susilaukusi vaikų pradėjau su malonumu grįžti į virtuvę. Ir jau stengiuosi nebeklausyti dar vis tos pačio klausimo "O kam to reikia?", nors jis iš mano mamos lūpų dar iki šiol nepradingo.

      Panaikinti
    6. Dovile, mano mama nebuvo ir nėra virtuvės mėgėja, dabar gamina tik dėl anūkų ir kad mes retai matomės. Na, dar kepa fantastiškus bulvinius blynus. O vat senelės, visai kas kitą buvo, vos ne su meniu: šaltas sriuba karštas ir desertas:)
      Aušra, neauklėju aš tos dukros visai, ji greičiau mane auklėja:) Bet jai virtuvė nelabai, geriau kompiuteris....

      Panaikinti
    7. O, tai as ne viena tik nesenai pradejusi gaminti :))) Chi chi, pamenu savo pirmuosius bandymus :)) Bet kaip smagu tobuleti! Vat kai pradejau virtuveje suktis, tada ir atradau Odetos, Nidos, dar keleta kitu blogu. O dar ir bendravimas kai prasidejo, tai galvoju smagus reikalas tas gaminimas, dar ir bendraminciu atsiranda pokalbiams.
      Skaitytoaj

      Panaikinti
  3. Fantastiškai atrodo..numanau kad ir nerealiai skanūs :)) O graikišką jogurtą galima kuo kitu pakeist..ar įprastu?..ar turi reikšmės?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dileta, skanūs tai jau tikrai:) Paklausiau kepejėlės, tai labai ir nepasakė ar galima, bet pastebėjo, kad dabar graikiško jogurto yra visur pirkti ir mažais indeliais. Mes tai jį kartais vietoj grietinės naudojame:)

      Panaikinti
    2. Graikiskas jogurtas yra nepalyginamai tirstesnis negu paprastas, tai nebent mase keksiuku nesigauna tokia skysta, bet kiek itakotu galutini rezultata - zalio supratimo neturiu :) As tai ir paprasta imaisyciau, jei po ranka kitokio nera, skonis tikrai nemanau kad nukentetu, arba jei jogurtas su vysniomis, tai isvis tiktu manau :)
      Skaitytoja

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu