Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. kovo 3 d., pirmadienis

Silkė su petražolių šaknimi, salierais ir citrina


Visų pirma noriu pasidžiaugti pavasariniais DEBESIMIS Debesys kur visko tiek daug nerialiai skanaus, kad pačiai skaitant seilė tįsta:)
Tai toks nerealiai skanus silkinis patiekaliukas. Kurį šiek tiek nusižiūrėjau nuo Aušros SILKĖ SU PASTARNOKAIS, OBUOLIAIS IR KRIENAIS , bet aš nebūčiau aš. Na nemoku gaminti milimetras į milimetrą, gramas į gramą. Man visada norisi įterpti ir savo trigrašį. Kartais jis būna pavykęs, kartais visai ne į temą, tačiau šį kartą tiesiog mėgaujuosi (kaifuoju) nuo skonio platumų....čia aš taip mandrai išsireiškiau, nes nesugalvojau kaip galėčiau geriau apibūdinti šį silkės variantą. Nerealiai vykęs, skanus ir ne man vienai.

1 silkė su galva
1 petražolės šaknis
1 didelis svogūnas
1 saliero stiebas
1 arb.š. raudonųjų pipiriukų (nežinau, kaip juos pavadinti)
1/3 arb.š. cinamono
2 valg.š. medaus
2 lauro lapai
6 kvepiantys pipirai
300ml vandens
2 citrinų sultys
1/2 citrinos
Silkę iškaulėkite. Supjaustykite norimo dydžio juostelėmis.
Svogūną supjaustykite pusžiedžiais. Salierą juostelėmis. Petražolės šaknį sutarkuokite burokine tarka. 1/2 citrinos juostelias ketvirčiais.
Užvirkite vandenį, sudėkite medų, supilkite citrinos sultis, pipiriukus, bei lauro lapus ir užpilkite ant sutarkuotos petražolės šaknies, salierų su svogūnais. Atvėsinkite, bei užpilkite ant silkės. Padėkite šaltai mažiausiai parai, marinuotis.
UfUf kaip skanu:)



3 komentarai:

  1. Kiek silkiu esu bandziusi is tavojo blogo - nepamenu, kad kuri butu nepatikusi :) Tai sita keliauja irgi i must try sarasiuka. Juolab, kad kai uzsinoriu silkes "idomiau", visada iskart atsidarau tavo bloga :D Man cia tikras issigelbejimas buna :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skaitytoja, ačiū labai:) Tai yra pati didžiausia pagyra:) O šita silkutė nereali, aišku, ji gaunasi kaip marinuota, rūgšti, bet paįvairinimui, kad ne vien natūralią valgyti, visai puikus skonis.
    Nuoširdžiai rekomenduoju:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu