Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. vasario 4 d., antradienis

Varškėtukai

Nesu aš varškės mėgėja, bet ir šiaip, pieno produktai mano racione pasirodo ypatingai retai. Tačiau kiti šeimos nariai pieną, varškę ir jos sūrelius, kefyrą, jogurtą laiko vienu geriausiu maistu. Todėl, atiduodama duoklę pieniškų produktų fanams karts nuo karto kepu/verdu  Varškės apkepas ar Kaimiški virtinukai arba Mamos naminiai varškėtukai ir t.t.
Tad neskubėdama, kad žmonės tikrai išsiilgtų varškėtukų-virtinukų kartą per mėnesį atsiduodu varškės patiekalų gamybai. Kadangi fantazijos šiuose patiekaluose ne per daugiausia, tai karts nuo karto vis kartojuosi.

2-3 porcijos

200g varškės
1 kiaušinis
8 šaukštai miltų
druska
cukrus

Galima juos labai grąžiai susukti per tartą, tačiau skubant vakare po darbo galima tiesiog supjaustyti.  Varškę sutrinkite su cukrumi, druska, cukrumi. Suberkite miltus po truputi, jeigu matysite, kad per daug kieta darosi tešla, nedėkite recepte nurodyto kiekio, o jeigu bus per minšta ir nesinorės kočiotis įberkite dar miltų. Užvirkite valdenį, suberkite verškėtukus-virtinukus ir virkite kol šie iškils į paviršių, apie 7-10minučių.




13 komentarų:

  1. Niam niam ♥ Mintyse jau traukiu siuos is puodo, deduos i lekste, uzkloju geru saukstu grietines, pasibarstau cukrumi, isipilu stiklline pieno, slenku ant lovos, isijungiu televizoriu ir megaujuos :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aguonėle, viskas buvo tai kaip ir aprašei, tik cinamono dar gausiai užsibarstė:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kątik varčiau kelias naujesnes kulinarines knygas, o ten gal kokie 4 varškėtukų variantai...atsiverčiu skonių blogą, o čia Taviškiai-dar viena užuomina? :D matyt laikas imtis jų, taip pasiilgau nuo mamos/vaikystės laikų :) džiaugeiaus ir aš tokia vakariene!!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vilma, iš tiesų, tai kiekvieną kartą vis skirtingi virtinukai pas mane gausi....

      Panaikinti
  4. O mūsų namuose varškėtukai gaminami kartą per savaitę :) Paradui vadovauja išdidus keturmetis :D Aš dar įberiu į tešlą šaukštą krakmolo - varškėtukai tokie lengvesni gaunasi :) Ir aš visada juos valgau nesaldžius, net nežiūriu į tą pusę, kai mano vyrai ant jų barsto cukrų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš krakmolo niekada nededu, nes jeigu tik miltų šiek tiek mažiau iš karto puresni gaunasi. Tačiau labai ačiū už patarimą, kitą kartą išbandysiu kaip tu ir patarei:)) Aš virtinukų nelabai, tai man vis vien ką jie ten barsto;) Tik matai, mano valgytojai gerokai vyresni:)

      Panaikinti
  5. Baisus sekmadienis :D Atsidariau Tavo bloga ir man absoliutus seiletekis :D Tieeeek skaniu patiekalu!!! O del varsketuku as neinau ka galiu padaryti.... Nezinau net kodel, bet gaminau labai retai juos (gal todel, kad kaip ir Tu nelabai as pieno produktus naudoju, tad ir praeinu pro ta skyriu) :/ O dievinu varskecius neapsakomai! Viskas, siandien varskes pakelis i krepseli keliaus!
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš po audringo penktadienio šiandien tik prieš TV tįsau, Ramsay žiopsau ir nieko nenoriu...ir svajoju, kad liko tik savaitėlė iki atostogų, o tada kalnai kalnai:)

      Panaikinti
    2. As irgi poilsiauju po panasaus sestadienio :D Su chalatu ir kava pagaliau turiu minute atsikvepti ir po blogsu palanddziot (kam ilgoka laika jau nebuvo ir to laiko). O atostogos visada geris :) Pas mus ziemos nebeliko, tai dar smagiai pratesit ja kalnuos :)
      Skaitytoja

      Panaikinti
    3. Pro langą žalia pievelė švyti, balos telkšo ir ledukas ant šaligatvio... vedžiau šunį pasivaikščioti, vos neišsitiesiau:)

      Panaikinti
    4. Cha cha, net balsu susijuokiau :D Nepyk, tikrai nelinkiu issitiesti, tik viska labai gerai aprasei, o dar kai pas mane vaizduote.... Bet nereikejo man juoktis - kai islindau i lauka, pati vos neissitiesiau :D
      Skaitytoja

      Panaikinti
    5. chichcichi...nekask kitam duobės, pats įkrisi;)

      Panaikinti
    6. Nesakyk :D Prisizvengiau ant savo galvos :D

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu