Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. vasario 2 d., sekmadienis

Naminės dešrelės su suktomis bulvėmis

Kažkada, kaip aš mėgstu juokauti, prieš tūkstantį metų, gaminome namines dešreles. Jų reikia prisigaminti ne vienam kartui, nes tiesiog neapsimoka traukti visų "kombainų" iš spintelių, malti, plauti, kapoti ir t.t. Prisigamini, užšaldai. Ir tai yra patogu, nes grįžus iš darbo, ar palikus šeimą vienus namie, jaučiuosi rami, nes tvirtai žinau, kad į verdantį vandenį dešrelę jie įsimes. Žinoma, jeigu netingės atsidaryti šaldiklio dureles:) Juokauju, juokauju...žinoma, kai pilvas gurgia, visos durelės pačios atsidaro.
Taigi, kartą per 10 metų aš gaminu dešreles. Dažniausiai pasikviečiame jų sudorojimui draugų, o kas lieka užšaldome greitam naudojimui.
Ir dar pasigirsiu, nusipirkau tokį aparatą, kuris iš daržovių spagečius daro. Nerealus daiktas. Labai skubėjau išbandyti, nes tai pavydu buvo matyti kaip Aguonėlė raito visokias grožybes Daržovių spaghetti su lašiša :)

Daug porcijų

1,5 kg jautienos sprandinės
0,5 kg kalakutienos šlaunelių mėsos
0,5 kg veršienos
3 skiltelės česnako
druska
grūsti juodieji, kvapnieji pipirai
5 m žarnos

bulvės
svogūnas
Mėsą sumalkite stambiausiomis skylutėmis mėsmalės diskeliu. Česnaką smulkiai sukapokite. Viską išmaišykite, pagardinkite druska, pipirais. Palikite keletai valandų pailsėti, skoniams susigerti. Žarnas išplaukite ir sukimškite norimo ilgio ir dydžio dešrelėmis.
Kepkite orkaitėje, įkaitintoje iki 180 laipsnių 30 minučių uždengus folija ir 10 - nudengus.
Labai jau norėjau išbandyti, dabar jau Aguonėlės vardą turintį aparačiuką. Tai šį kartą kepėme dešreles su suktais bulviniais ir svogūno "spagečiais".
Labai skanu. Labai sotu. Labai pasiilgta:)


13 komentarų:

  1. Mmmm norėčiau tų dešrelių :) kažkaip nesusimąsčiau, kad galiu pati jas pasidaryti namuose :) Kai atlyginimą sumokės, reikės bėgti mėsos užsipirkti :D Dabar šaldytuvas truputį per tuščias.

    O rakandų virtuvėje baisiai pavydžiu :) Na baltai pavydžiu :) Bet vis tiek pas mane matyt pirmoj vietoj makaronų mašinėlė būtų...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aušra, mes irgi buvome pasiilgę dešrelių, nes kažkaip nedrįstame pirkti :) paranoja man, kad visko ten pridėta, tiek mėsos tiek nemėsos. Vaizduotė labai toli nuneša, kad nebijau aprašyti:)
    Galima vietoj veršienos, paukštienos, kiaulieną dėti. Reikia sprandinę, kad šiek tiek riebaliuko būtų, bet ne per riebu:)
    As šį rakandą iš Aguonėlės nusižiūrėjau ir parsisiunčiau. O kas dėl makaronų mašinėlės, tai nerealus dalykas. Turėjau, tik vieną klaidą padariau. Tiesiog išploviau ir ji deformavosi. Sako, kad jos jau nebesuremontuosi, o ir bandymas kainuos tiek pat kiek pati mašinėlė:) Tad, jeigu nusipirksi, palauk, kad nudžiūtu ir išvalyk sausai, kad nesigautų kaip man, vėjais paleisti pinigai. Dabar vis nedrįstu nusipirkti, kad vėl nesugadinčiau:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labas, Odeta! Sveika sugrizusi :) Kaip sekesi padirbeti/ pailseti (tarp darbu tikiu kad ir pailsejai, vien oras siltas turi atgaivinti :) ). Mano vyras del naminiu desreliu net sumurktu is malonumo :D Jau isivaizduoju skoni, cia turejo buti turbo gerai ;)
    O kas del aparaciuko, tai as irgi kruis laikas i ji ziurejau ziurejau, kodel dar nera mano spintelese - pati nezinau :))) Man super gerai atrodo taip pjaustytos darzoves :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  4. Skaitytoja, malonu Tave girdėti. Deja, šį kartą buvau absoliučiai darbinėje kelionėje. Nusikaliau kaip šuva (jeigu taip galima pasakyti), o norimų rezultatų nepasiekiau, tad gavosi kad nei pailsėjau nei padirbėjau. Gaila laiko, pinigų ir viso kito:(
    Dešrelės tikrai gavosi turbinininės, visi svečiai gyrė išsijuosdami. Todėl manau, kad pavyko:)
    O kas dėl Aguonėlės aparačiuko, žiauriai gerai gaunasi. Ypač kai kokias cukinijas, morkas susuki, galima daryti skirtingų storių:) Galvojau bus plastmasės gabalas, bet suka ir pjausto nerealiai gerai. Ieškojome kur pagaminta, manėme, kad kaip visada "made in China", bet ne made in Germany:))) To nebūna šaiais laikais!!! Tik parsisiuntimas žiauriai brangus, kaina vos ne ta pati kiek aparačiukas kainuoja. Gerai, kad yra nerealūs draugai vokiečiai, parvežė:))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Oij, tada suprantu Tavo savijauta puikiai... Tokios vien tik darbines 24/7 keliones issunkia maximum. O del rezultatu... Irgi gaila :( Bet zinai, ne viskas kartais deliojasi pagal musu planus. O negali zinoti, gal uzmezgei kokiu kontaktu parankiu arba si kelione rezultatu dar ateity pazers. Yra auksine taisykle: "viskas, kas vyksta (net bloga), yra tik i gera". Nenusimink! (beje, jei pas arabus buvai, tai nestebina juos zinant).
    O aparaciuko siuntimo kaina gerule... Kai gyvenam "niekieno salyje", tai siuntimas daznai musu nelepina, as irgi susiduriau ne karta su nesveikom siuntimo kainom, ko pasekoje visai neapsimoka tokie pirkiniai. Taip is kelioniu griztant lagaminuose ir atsiranda visokiu virtuviniu rakandu.. :D
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skeitytoja, deja šita kelionė nuėjo veltui absoliučiai:( Sakyčiau darbai būtų nepavykę, tai nors pailsėti pavyktų, skaniai pavalgyti...kur tau...vienintelis kas pavyko, tai apsishopinau daug ir prabangiai ( nuolaidos siautėjo). Visiems visko pripirkau, tai likę namie patenkinti buvo sulaukę:)
      Kartais atrodo, kad pasaulio pakrašty gyvename, o ne civilizuotoje Europos Sąjungoje:) Bet vis dar nepalaidoju vilties, kad ateis ir į mūsų iemą šventė. Pradės siūsti nemokamai:)
      Jau drabužius už simbolinę kainą parsisiunčia ir dar gali grąžinti nemokamai. Mano draugė pasakojo šį apsipirkimo būdą. Tipo prisirenka visokiausių drabužėlių, užsisako, jai parsiunčia, ji be streso prisimatuoja, o kas netinka, tai atgalios išsiunčia. Aš jaučiuosi labai archaiška, man patinka pasimatuoti, apsižiūrėti ir tada pirti:) Tada susiginčijome, aš pasakiau, kad tada ji prisiperka ko reikia ko nereikia, o ji man argumentavo, kad aš lygiai taip pat išėjusi iš kabinos nebežinau kas prie ko dera ir lygiai taip pat prašaunu pro šalį....ir tikriausiai abi teisios?:)

      Panaikinti
    2. Labai gaila tada, kad tokia kelione gavosi :( Tokie vaziavimai labiausiai erzina... Nei to, nei to. Bet, kaip minejai, bent pasishoppinai gerai :) Ten pats tas laikas, juk net shopping festas tuo metu kazkur yra. O jei jau apie drabuzelius...tai as zinok praktikuoju ir paprasta apsipirkima, ir e-shoppinga, ir kainu geru buna (ypac per sales), ir grazinti juk galiu pasimatavus, jei kas nepatinka/netinka ir kokybe kitokia pasirodo. As labai pripratau siustis, patogu man labai, isbandyk ir pati, ziurek gal dar ir patiks ;)
      Skaitytoja

      Panaikinti
    3. Skaitytoja, o kokiuose e-shoppinguose apsipirkinėji? Parašyk vieną kitą, nes aš vis ruošiuosi išbandyti, bet taip ir nedrįstu arba nerandu nieko gražaus:) O jeigu randu, tai dydžio nėra:( Bet aš tik vieną e-sh žinau:) Būtų įdomu išbandyti:))
      Man dar patinka siūtis, turiu nerealią siuvėją, išlaužia formas ir stilius kokių tik užsigeidžiu arba pati suranda ir "liepia" pasisiūti...tinka nerealiai. Tokia su teisinga fantazija moteriškė:)

      Panaikinti
    4. Pabandyk panarsyti situose: yoox.com, net-a-porter.com, asos.com, pirmuose dvejuose per ispardavimus labai geru reikalu buna, kainos mazos uz geros kokybes reikalus :) Dar feelunique.com galiu rekomenduoti, na bet cia ne rubu shopas ;)
      O gera siuveja yra lobis! Turejau is as, siudavausi ilgai, bet... paskui ji nustojo siuti, o rasti va tokia, kuri dar ir pataria yra labai sunku. Mylek ja ir klausyk tada, jei superinius rezultatus pasiulo :)
      Skaitytoja

      Panaikinti
    5. Aš tik tą net-a-porter.com ir težinau, sutinku, kad ten geri išpardavimai. reikės ir kitus išžiūrėti, kaip tik tam šiandien tinkama diena:)
      Paskutinėje kelionėje apėjau moluose per visokių VIP dizainerių a la chanel, vuitonų, burberių parduotuves. Liūdna pasidarė, apart jų klasikinių dalykų, nieko įdomaus jie nebesukuria, o japonai, kiniečiai ir rusai eilėse stovi, kad tik pakliūti apsipirkti...nesuprantu aš to fenomeno. Bet ir ten aš turiu savo mylimiausią Celine firmą, kurios batai ir rankinukai mane verčia tįsinti seilę, bet kai rankinukas kainuoja "tik" 18000Lt ir ateina rusai tiesiog lyg tarp kito nusiperka, lyg kokį šokaladuką, be jokio džiaugsmo, didelio norėjimo...pagalvojau, kur ritasi pasaulis?...ar pinigai jau tampa absoliučiai beverčiai? Ir tas mano ardymasis darbuose yra tik kaip voverės sukimasis rate (tuščias)?

      Panaikinti
    6. Oij, cia plati tema... Man regis, kad kai taip perka "kaip sokoladukus", tai praranda nemaza dali to jausmo, kai megaujiesi, dziaugiesi... Nesvarbu uz kokia suma, bet jei kazka isigyji ir nebesugebi tuo dziaugtis... man pradeda atrodyti, kad tokie zmones gyvena "plastmasinius" gyvenimus... O del ardymosi darbuose, tai hmm manau tai nera blogai. Bet turi buti balansas, negali ardystis ir nebetureti gyvenimo. Reikia tureti kada/ moketi stabtelti ir pasimegauti viskuo, ka suteikia "ardymosi" pasekmes. Jei to nedarom, va tada man regis ir tampame tomis voveremis.
      Skaitytoja

      Panaikinti
    7. O man tas rankinukas toks nerealiai gražus buvo...aš taip jo norėjau ir gerai, kad prie mano akių nupirko ;))))) Geriau jau aš nuvažiuosiu su šeima paslidinėti. Kalnai man kažkas tokio! Tikriausiai aš niekur taip gerai nepailsiu, kaip kalnuose. Ant kalno stovėdama aš visada galvoju tik apie tai, kaip nuo jo nusileisti:) O dar mažas kavos puodelis žezlonge prieš saulutę atsisegus sunkius slidinėjimo batus...ech, tikra palaima! Jau tikrai noriu būti kalnuose:)

      Panaikinti
    8. Geras, tave kalnai turi labai "uzturbinti" tada. O as ju nemegstu... Man tik kur silta... I kalnus ne pro kur nenoriu ir viskas... Keista as trupuruka situ atzvilgiu :)))

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu