Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. lapkričio 6 d., trečiadienis

Mėsainis su vištiena ir nerealiomis bandelėmis

Kaip sakoma, niekada nesakyk niekada. Lygiai tas pats palietė ir mane. Kažkada su pasibaisėjimu reagavau į mėsainius apskritai, po to paragavau ir likau nesupratusi "bulkos" ir viską sąžiningai aprašiau Avokado su krabais užkandėlė po to Aušra iš Vaikai ir Vanilė nerealiai pakomentavo kas tas Hamburgeris yra iš tiesų ir kad mano pasąmonėje suformuotas jo blogis visai nėra blogis, sužądino smalsumą. Po to pamiršau, po to prisiminiau ir vėl kažkokie reikalai užpuolė ir vėl pamiršau, bet šiandien, po blogos dienos ( ne, tikrai ne šeimoje), bet po to kai pamatai kokia neteisybė tvyro, kai tave nuvertina, kai tave pažemina...grįžti namo, atsisėdi ant sofos ir nebenori pakelti galvos. Bet staiga, šauna į galvą, kad NORIU BANDELIŲ, kad jos mane šiandien išgelbės ir pakels į tolesnę dieną ir kad aš esu aš ir kad nėra to blogo kas neįšeitų į gerą ir t.t. ir t.t.
Užsidegusi naršiau bloguose, kas kur su kuo kaip? Gal 2 valandas savo energiją liejau naršymuose, kol akis užkliuvo pas jau labai senai girdėtą, bet labai pasiilgtą Redą iš Laisvalaikis virtuvėje . Bet kas svarbiausia, akis netraukė tų saldžių, cinamoninių bandelių,o pagavau save benaršančią kokią nesaldžią, bet purią, gal net su ruginiais miltais bandelę. Aguonėlės repertuaras buvo išskaitytas punktas po punkto, nes žinau, kad visos (na gerai, dauguma) daugiau ar mažiau ją kopijuojame, tačiau pamačiusi Redos SULTINGI MĖSAINIAI  supratau, kad jie šiandien mane išgelbės. Supratau, diena netikriems mėsainiams išaušo! Ir kas sakė, kad jie turi būti būtinai su jautiena, sūriu bulvytėmis ir t.t.? Laikai keičiasi ir klasiką galime improvizuoti kaip mums patinka...juk svarbiausiai bandelė?!;)
12 bandelių (priklausomai kokio dydžio darysite)

450g miltų
270ml ( puodelis) pieno
80g sviesto
1 kiaušinis
7g sausų mielių
1 arb.š. cukraus
druska
1 kiaušinis su šlakeliu pieno bandelių aptepimui
sezamo sėklos
Miltus (persijotus) sumaišykite su mielėmis, druska, cukrumi. Pieną pašildykite su sviestu, kol šis ištirps ir atvėsinus supilkite į miltus. Įmuškite kiaušinį ir gerai išminkykite ( aš minkiau apie 15min.) Palikite pailsėti tešlą 1-1,5val. Tešla turi pakilti dvigubai. Po to lengvai perminkykite, padalinkite lygiomis dalimis į norimo dydžio bandeles ( man gavosi 12) ir vėl palikite 30 minučių susistovėti ir pakilti tešlai. Iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje kepkite 12-15 min ( priklausomai nuo dydžio).

Mėsos paplotėliams:
700g vištos krūtinėlės
150g pertrintos varškės
1 svogūnas
1 kiaušinis
druska
juodi malti pipirai
malti čili pipirai
malti rūkyti piprai
smulkinti kalendros lapeliai
džiuvėsėliai apvoliojimui

salotos, kalendra, špinatai, alioli  Aioli , pomidoras
Sumalkite vištos krūtinėles, svogūną. Sudėkite pertrintą varškę, prieskonius. Viską gerai išmaišykite su prieskoniais. Suformuokite paplotėlius, apvoliokite džiuvėsėliuose ir padėję ant pergamentiniu popieriaus ištiestoje skardoje, kepkite iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 15 minučių.
Prieš patiekiant, bandelę apkepkite ant griliaus, kad įgautų to nuostabaus dūmo kvapo, taip pat ir mėsos paplotėlius. Dėkite salotų lapus, alioli, kalendrą, pomidorą ir mėgaukitės nerealiai sultingu kepsniu.
P.s. Mano nuotaika puiki, ambicingi planai sudėlioti, pavykęs projektas virtuvėje...ko daugiau ir benorėti?:DD
Šeima kirto kaip "išprotėję", sakė, kad aš nereali ir mano vakarienė "TURBO" (man beliko tik labai labai būti patenkinta savimi ir naktine vakariene ir "mirtims dietoms", bet šiandien aš esu labai laiminga...)








8 komentarai:

  1. Na va, niekada nesakyk niekada ;-) Man mėsainiai irgi padeda sunkiomis dienomis pusiausvyrą atgauti. Ir smagu, kad jau susitvarkė viskas darbuose ar kur ten (na, ne šeimoje;-))).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dovile, pasirodo mėsainiai puikiausiai suvalgo mūsų stresą:) Geriau būtų stiklinė vandens, mažiau kalorijų būtų;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man kai būna išvis tragiškos nuotaikos dienos/vakarai, tai žiūriu "Stilių" per LRT archyvuose ir lyginu ką nors;-) Čia tuom atveju, jei jau maistas nepadeda;-))) Kalorijų kaip vandenyje;-)))

      Panaikinti
    2. Tokiais atvejais aš darau revoliuciją drabužinėje ar ūkinėje spintoje...dažniausiai gerokai daugiau erdvės atsiranda;)

      Panaikinti
  3. Ai, joki ačia nuodėmė - juo labiau, kai šeima įvertina. Kai būsit Brx (ir jei turėsit laiko), tai užsukit į Ellis Gourmet Burger - geručius ten jie ruošia.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kai galima valgyti mulių, austrių, kam tie haburgeriai:) Čia aš apie save:)

      Panaikinti
  4. Odeta, tikiuosi ta liūdesio valandėlė buvo laikina. Viskas arba praėjo, arba susitvarkys jau labai greitai. O man, žinok, iš hamburgerių skaniausios yra... bandelės:) Kepiau ne kartą, ir galėčiau jas vienas kirsti:) Ir šeimai, ir svečiams paprastai labai patinka - visi kas ką nori dedasi, gardinasi ir kerta, net ausys linksta:) Bet kas mane labiausiai nustebino, tai jūsų su Dovile kovos su stresu metodai! Va čia tai bent - lyginti?? tvarkytis drabužinę?? Wow, jūs nerealios. Aš tokiais atvejais virtuvėje užsibūnu dvigubai!:)) Kalorijas susiskaičiuoju nebent po to:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nida, aš esu labai pragmatiška tuo klausimu. Žiūriu, kad tai yra mano susilpnėjimas ir visa tai tęsis tik tam tikrą būseną. O kai dabar pas mus vyksta kraustybos, tai apie stresą iš viso nebenoriu net kalbėti...jis kiekviename kampe ( ne tik darbe, bet ir namie:)) Hamburgerio bandelėmis likau sužavėta, suvalgiau ir apsilaižiau, bet apart 1 nebeleidau sau daugiau pramogauti:) Šiuo atveju nepadėtų net sporto klubas;)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu