Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. spalio 17 d., ketvirtadienis

Varškės apkepas

Šį receptą nusikopijavau iš Astos Tobulas varškės apkepas (II) ir su visu 100% sutinku, kad jis tikrai tobulas. Kitą dieną šį apkepą valgėme kaip pyragą, o jis buvo vis dar toks pats purus, švelnus ir šlapias. Taip, kad tikrai neverta blaškytis, jeigu norite Tobulo varškės pyrago, jis jau ir čia, pas mane, ne tik pas Astą;)
Daug porcijų:
1kg varškės
12 valg.š. manų kruopų
1 1/2 st. pieno
6 kiaušiniai
1/2 st. cukraus
1 arb.š. vanilinio cukraus
džiovintų spanguolių
druska
Varškę pertrinkite, kad nebūtų gumulėlių. Manų kruopas užmerkite piene. Kiaušinių trynius atskirkite nuo baltymų. Baltymus su cukrumi išplakite iki stangrumo. Trynius kita dalimi cukraus ir žiupsneliu druskos išplakite iki baltumo. Į trynių masę įdėkite pertrintą varškę, piene išbrinkusias manų kruopas su visu pienu, džiovintas ir išmirkytas spanguoles. Viską gerai išmaišykite, kad masė taptų vienalytė. Tada švelniai įmaišykite baltymą! Supilkite gautą masę į sviestu išteptą kepimo skardą. Kepkite 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 50 minučių. Aš 35 minutėje pridengiau apkepą folija, kad nesudegtų paviršius.
Tą vakarą aš jau nebeturėjau jėgų fotografuoti, nes buvau apsirijusi šito nerealaus apkepo. Kitą dieną apkepas jau nebebuvo toks išvaizdus, bet skonis nenusileido šiltam.
Valgėme su juodųjų serbentų uogiene. Niam, rašau ir vėl noriu:)

11 komentarų:

  1. Tiesą sakant, aš dar niekad anesu iškepusi skanaus varškės apkepo, nors norėčiau kada išmokt. Reik įprasti viską daryti pagal receptą, o ne "maždaug", ką aš ir mėgstu. Sykį su drauge darėm čeburekus ar ką ten kartu pas ją namuose, tai mane pritrenkė kaip ji ten stropiai matavo ir svėrė kiekius. Aš, matyt, prisimatuoju visko darbe, tai nuolat "nugrybauju" virtuvėje.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pas mane irgi viskas maždaug:) Bet blogo rašymas mane įpareigojo pradėti skaičiuoti kiek ir ko pridėjau. Bet varškės pyragui nereikia nei daug atminties nei daug ingredientų. Šiuo atveju svarbiausia baltymus įmaišyti švelniai. Žiauriai skanus šis varškės apkepas. Nors ne mano receptas, bet vis tiek primygtinai siūlau išsikepti, tikrai nenusivilsi:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šits apkepas ir mano šeimynos užskaitytas ir mėgiamas :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. oh man labai patiko irgi, biski as pakoregavau pagal savo skoni, bet isejo liuks :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Super, džiaugiuosi:) Aš irgi beveik visada ką nors savo įvedu:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš gaminau su džiovintais abrikosais..šeimynai ir man patiko..super!!!

      Panaikinti
  6. Dileta, džiaugiuosi, kad patiko:) Mes dar kartą kepėme irgi buvo nerealu:) Net šaltas buvo tikras VIP pyragas:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tikiu,kad labai skanus,noriu irn as isbandyt,o sakykit ar siam pyragui tinka Prezidentine varske?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skanus tai "žiauriai" :) Prezidentinė manau tiktų puikiausiai, nes ji tokia puri ir vienalytė:)

      Panaikinti
  8. pas Jus jis tobulas, o aš vakar kepiau - iškilo gražiai, o paskui dar gražiau sukrito:(((

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu