Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. spalio 14 d., pirmadienis

Perlinių kruopų košė

Kiek pamenu visi dietologai rekomenduoja košę valgyti rytais. Angliavandeniai, energija visai dienai, graži oda ir t.t. Kai praeitą rudenį teko ilgokai pagulėti ligoninėje, o po to sanatorijoje, tai košių atsivalgiau visam likusiam gyvenimui. Bent jau man taip atrodė. Nors tiesą pasakius nelabai aš jas ir mėgstu, ypač saldžias, virtas piene, o jeigu ji avižų ir dar su razinomis, tai manęs prie stalo nekvieskite...iš tolo užuodžiu blogį:) Geriau jau tegul būna miežinė su spirgučiais, kurią kaip delikatesą prisimenu nuo studentavimo laikų, kai per sesiją visas tėvų įdėtas maistas būdavo suvalgytas ir likę tik lašiniai, kruopos, miltai. Pasigardžiuodami kirsdavome iš vieno bliūdo, kad indų plauti nereikėtų, egzaminams ruošdavomės gi!;)
Kaip ten bebūtų, bet paelija ypač su jūros gėrybėmis, ar rissoto su baravykais, o plovas su ėriena, sušiai su šviežia žuvimi ir t.t.? Puikiausios košės su ryžiais, kurių net specialios rūšys buvo išveistos, kad gautųsi toks ir tik toks patiekalas.  Taigi, ryžių košė įgijusi mandrus pavadinimus ir skirtingas gaminimo technikas priverčia ne tik mano, bet ir didžiausių gurmanų liežuvius svaigti iš malonumo. Bet šiandien aš ne apie tai. Šiandien aš tiesiog apie tingėjimą stovėti prie puodų. Gaminu perlinių kruopų košę.

3 porcijos

200g perlinių kruopų
1 svogūnas
1 morka
1 paprika
6 saulėje džiovinti pomidorai
1 stiklinė balto sauso vyno
aliejaus kepimui
druska
pipirai
Perlines kruopas užpilkite verdančiu vandeniu ir palikite 2 valandoms. Smulkiai supjaustykite svogūną, morką, papriką, saulėje džiovintus pomidorus. 
Išbrinkusias kruopas puode virkite apie 1 valandą. Įpilkite vyną. Tada keptuvėje įkaitinkite aliejų, apkepkite svogūnus, šiems apkepus suberkite morkas, paprikas, pomidorus. Kai viskas gražiai apkeps supilkite į puodą ir išmaišykite. Virkite nuolat maišydami kol kruopos galutinai suminkštės, skoniai susigers.
Nei čia mandras patiekalas, nei čia ką, bet kartais tiesiog smagu paišdykauti.

10 komentarų:

  1. Vienos skaniausiu kruopu! Turbut skaniausios :))) Ju risotto - niam niam, o dar su baravaykais... Sitos lekstes irgi neatsisakyciau :)
    O patinget labai sveika ;) Man kai nera nuotaikos ir noro ar tiesiog tingiu - vyras dar virtuveje prasisuka, as ne nesikisu :)

    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sako sveikiausios avižinės, bet man jos tikras "siaubas" iš didžiosios raidės:) Perlinės kruopos man skanu, ypač agurkinėje sriuboje:)
      O kas dėl tingėjimo, tai šitą dalyką aš labai mėgstu. Dvi dienas tinginiavau, buvo kaklą siaubingai susukę, net balso stygos sustreikavo...žodžiu nei galvos pasukau, nei kalbėjau...ot ramybės pilna troba buvo:))

      Panaikinti
    2. Odeta, mes praeitą savaitę kaip tik virėm perlinių kruopų su agurkais sriubą;-) O kaklui jau geriau? Mane šiandien taaaip išmasažavo, kad jau pradedu tikėti šviesiu rytojum;-)

      Panaikinti
    3. Dovile, maudžia tą kaklą, bet jau pasukti galiu, o svarbiausia kalbėti:) Agurkinė man yra nerealus gėris:)

      Panaikinti
  2. o jei kruopas paliksite pamerktas per naktį, tereiks užvirti, išjungti viryklę, uždengti dangti ir palikti pastovėti 10 minučių. Ir nereiks nei valandą virti, nei maišyti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet reikia laiko, kad kiti skoniai įsigertų? Jos neišskys?

      Panaikinti
  3. Aš panašų patiekalą gaminu tiesiog keptuvėje. Apkepinu daržoves, pilu perlines kruopas, vištienos sultinio, keptuvėje po dangčiu verdu tik 20 min. Galop sudedu cukinijų kubelius, konservuotus avinžirnius ir petražoles. Man taip paruoštos perlinės kruopos prilygsta skanaim "Risotto" .

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikriausiai pasimerki iš vakaro perlines kruopas?:) Reikės ir man išbandyti kaip Tu aprašei.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ne, nepasimerkiu. Perlinės kruopos 20 min. virtos buna šiek tiek "reišutiškos", bet pilnai išvirusios, beveik "Al dente" :)

      Panaikinti
  5. Išbandysiu. Juk "davirti" visada galima:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu