Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. rugsėjo 1 d., sekmadienis

Tuno fiesta

Rugsėjis. Vaikai į mokyklą, į darželį, tėvai į darbus. Viskas. Atostogos baigtos. Nepastebėsime kaip prabėgs ruduo ir vėl bus Nauji metai. Taip ir sukasi viskas ratu. Vėl lauksime pavasario, po to vasaros su atostogomis, po to kai kas beprotiškai lauks, kai kas visai nelauks  rugsėjo 1-os, o po to vėl Kalėdos ir vėl užburtas ratas su maloniais ir nemaloniais laukimais:)
O, kad laukimas būtų šik tiek malonesnis, gaminu fantastišką tuną keliais variantais, tiesiog "plat de mer":
2 porcijos

Tuno Tartaras:
200g šviežio rožinio tuno file
1/2 šalotinio svogūno
6 šakelės kalendros
2 valg.š. ypač tyro alyvuogių aliejaus
1 arb.š. balzamiko padažo
maltų juodųjų pipirų

Salotų lapai
citrinos sultys
ypač tyras alyvuogių aliejus
druska
malti juodi pipirai

Šį kartą pabandžiau kitaip nei gaminau Tartare di tonno (Tuno tartaras)
Tuną, kalendras, svogūną itin smulkiai sukapoju. Pašlakstau aliejumi, balzamiko padažu. Išmaišau, sudedu į patinkamą formelę ir išverčiu į lėkstę su salotomis.

Iš tuno file išpjaunu po 2 juosteles
Įtrinu kalendra ir 1/2 smulkiai kapotu šalotiniu svogūnu, 1 arb.š. aliejaus, 1/4 arb.š. sojos
Pabarstau rupia jūros druska.
Gabalėlius dedu ant įkaitintos sausos keptuvės. Kepu max po 1/2 minutės ant kiekvieno šono.  Iškepus, pabarstau likusiais šalotiniais kapotais svogūnėliais. Esu kepusi ir kepsnius: Tuno steikas , Tuno šoninės kepsnys tačiau šį kart norėjosi įvairių pojūčių.
Viską pateikiu su sūriame vandenyje virtomis krevetėmis ir rožiniu vynu.










6 komentarai:

  1. Tą nuobodžiai užburtą ratą galima visai nesudėtingai "atburti", gyvenimą paįvairinant atostogomis rudenį :) Pvz., aš nemėgstu važiuoti ten, kur šilta, kai pas mus vasara, juk jos ir taip mažai :) O kai pas mus darosi vėsu ir drėgna, labai smagu nuvažiuoti ten, kur šilčiau :)
    Išduok paslaptį, iš kur gauti kokybiškos šviežio tuno file?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aušra, aš irgi mėgstu prailginti rudenį, pakeičiant jį vasara. Ypač lapkričio mėnesį stengiuosi kur nors išlėkti. Vilniuje aš tuną perku RIMI Panoramoje arba Minsko IKI. Klaipėdoje, gal Akropolio Maximoje būtų? Nežinau. Tačiau labai retai ir man pavyksta sumedžioti gardų tuną Lietuvoje, bet jau kai pamatau griebiu storą riekę net nedvejodama:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveikos :-) Oi, dievinu aš tuną, bet kokiame pavidale. Odeta, bandysiu ir aš kurią dieną kepti tuos tavo tuno gabalėlius. Ačiū už toką įdėją :-)
    Tunas geriausias yra RIMI. Tik pasikalbėkite su pardavėjomis kurią savaitės dieną jis vežamas. Tuomet tikrai turėsite šviežią žuvį iš kurios bus galima drąsiai daryti tartarus.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dalia, dar galima juos pabarstyti sezamo sėklomis, toks kvapnus nerealiai gaunasi. Nors mūsų nenuvylė ir šis švelnesnis variantas:) Aš irgi dažniausiai RIMI jį nusiperku, nors ir IKI esu gražaus mačiusi, o Maxima man visai nepakeliui, tai apie ją nieko negaliu pasakyti.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš irgi noriu tuno! Reiks kada užsiimt paieškomis.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Europoje oficialiai prasidėjo jūros gėrybių sezonas, gal ir į Lietuvą užveš?:) Tikėkimės:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu