Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. rugsėjo 21 d., šeštadienis

Sterkas vokelyje su šviežiais agurkais

Pasaulyje gyvena milijardai skirtingų žmonių: išsilavinę ir bemoksliai, spalvoti ir tokie kaip mes, dirbantys ir bedarbiai, sotūs ir alkani, turtingi ir vargšai ir t.t. ir t.t. Vieni užsisklendę, kiti atlapaširdžiai, treti nuoširdūs ar šalti, o dar yra tokia rūšis kaip pasikėlę arba pasipūtę. Pastarosios rūšies tiesiog negaliu pakęsti. Kai žmogus susireikšmina ir galvoja, kad tik jis pats protingiausias, gyvena teisingiausiai, ką pasako ar padaro yra tik jo tiesa, o svarbiausia jis niekada neklysta...tiesiog ponas ar ponia tobulybė. Ir ta tobulybė kuo toliau tuo labiau tobulėja, kol pagaliau ateina laikas, kai kito žmogaus požiūris, gyvenimo būdas, sakinys ar juokas tampa baisiniu įžeidimu, nes jis tiesiog kitoks. Tada tobulybė pradeda demonstratyviai ignoruoti, kitą netokį tobulą žmogų arba dar baisiau, sukuria kerštą/pamoką, kad tas vargšas žmogelis pamatytų, jog jis turi ateiti nusilenkęs iki žemės su atsiprašymu. Ir žinot ką? Kažkada labai jautriai reaguodavau į tokius tobulybes: išgyvendavau dėl jų susiraukimo, stengavausi įtikti, atsiprašinėti, kad tik jis draugautų su manimi. O dabar man nusispjauti ir pasijuokti iš tokių "tobulybių". Aš labai džiaugiuosi, kad klystu ( nes po to yra iš ko pasimokyti), kad nesu tokia visažinė,nors mokslų ir nemažai sukrimtusi ar visagalė, kaip politikai, teisėjai ar kiti įtakingi asmenys ir gyvenu ne taip labai jau ir teisingai (nesportuoju, mėgstu vyną, kartais suvalgau nesveiką maistą ar visą dieną drybsau prie televizoriaus, nes neturiu niekam įkvėpimo) ir kartais prisvilinu vakarienę ir rašydama padarau vieną kitą gramatinę klaidą ir t.t. Man patinka nuoširdūs, įdomūs, išsilavinę, džiaugsmingi ir nelabai tobuli, bet apie tai žinantys žmonės:) Kaip gera užaugti ir tai suprasti:)
O kadangi prisižadėjau pabandyti sveikiau maitintis, vakarienei siūlau sterką su šviežiu agurku, moliūgu ir paprika.

 3 porcijos

500g sterko file
1 agurkas
1 riekutė moliūgo (priklauso nuo moliūgo dydžio)
1 paprika
1 svogūnas
aliejus
druska
pipirai
džiovintas čiobrelis
Sukapoju svogūnus bei apkepu, tada suberiu gabalėliais supjaustytą moliūgą, papriką. Suberiu į tą pačią keptuvę su svogūnais ir kepu kol šie šiek tiek suminkštėja. Pabaigoje suberiu agurkus ir 2-3 minutes pakepu. Atvėsinu. Sudedu daržoves į kepimo popieriaus vokelius, ant viršaus sterko gabalėlį, pabarstau druska, pipirais, čiobreliais, užrišu ir dedu į orkaitę 180 laipsnių temperatūroje kepti 20minučių.
Agurkai paleido savo sultis, moliūgas su paprika spalvą, o žuvis aromatą.

19 komentarų:

  1. Odeta, pasirašau pritardama prie kiekvieno tavo poste pasirašyto žodžio. 100 balų.
    Aš irgi ne tobula, bet labai noriu būti laiminga ir žinau, kad stengiuosi kiek galiu. O kaip gaunasi, taip gaunasi.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dovile, po tiek kiek Tau teko išgyventi, Tu nereali:) O dar tiek visko užsiimi, tai iš viso, tik žavėtis belieka:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Odeta, laikas po truputį viską užgydo, jei pats žinai kokie vaistai tinkami;-) Aš irgi tokių "tobulybių" nemažai sutikusi esu, kai dar neklausiamos patarimo pradėdavo aiškint kaip man čia gyvent. Aš irgi labai jautriai sureaguoju. Aš tik bijau, kad mūsų visuomenėje norma netaptų tokių "tobulybių" nuomonė, laikysena, povyza ir pan.

      Panaikinti
    2. Va va apie ką ir šneka:) Ką tik grįžau nusikalusi iš parduotuvių. Atidaviau duoklę rudeniniam apsipirkimui, korteles išpurčiau, bet už tai dukra ir aš būsime pasipuošę:) Niekad negalvojau, kad apsipirkinėti, tai toks siaubingas darbas, kad uf:(

      Panaikinti
    3. Aš šiandien save pasimaloninau ilgu miegu, sočiais pusryčiais, ilgu pasivaikščiojimu, nauju rankinuku ir dar "tinginiu" su slyvomis. Dabar eisim su kaimyne vyno gert ir lauksim fejerverkų iš Vingio parko.

      Panaikinti
    4. Ir renginys nemokamas ir dar vynas....pavydas banbą užgrauš...einu ir aš ko nors paieškoti skanaus, nes po šios dienos maratono, jaučiuosi nusipelniusi. Gerai, kad tai tik 2-3 kartai per metus:)

      Panaikinti
  3. Odeta, kur sterka pirkai? Vakariene atrodo pasakiskai! Ta musu mylima taure vyno salia - ir tobula :)

    Ir del izangos pritariu, Odeta :) Savo nuomone tureti yra gerai, ja dalintis - taip pat, taciau manyti kad ji yra nenugincyjama arba visi turi pritarti - tiesiog kvaila. As visada laikausi nuomones, kad visiems neitiksiu, o ir net nereikia. Visi mes skirtingi, tad tikrai randam su kuo bendrauti. Ir neimanoma visko ismanyti ir zinoti ir buti teisiam :) Gali moketi ir zinoti labai daug, bet ne viska. Megstu kompanijas uz mane daugiau pasiekusiu zmoniu, is ju visada gali pasimokyti. Taciau mane supa zmones, kurie jei ir mokina, niekada "nesudurnina" ne vieno aplinkinio. Ir as niekad nebijau pasakyti, kad ko nors nezinau ar nesuprantu - tada gaunu doze nauju ziniu. Tik kvailiai bijo prisipazinti, kad turi spragu ziniose. Mes nustojam augti, kai pradedam manyti, kad nera ko ismokti.
    As dazniausiai tiesiog pro sali pro tokius "tobulybes" praeinu, ar tai butu blogai su savo irasais, ar realus zmones, jau savo laika geriau skirsiu mielom netobulybem, kaip ir as pati ;)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Parašiau aš čia viską todėl, kad paskutiniu metu mano kelyje pasitaikė ne viena "sužvaigždėjusia tobulybe" , galvojau, kad išsilavinę, karjeros pasiekę, protingi ir gražūs žmonės taip nesielgia...fu. Kaip Tu ir sakai, daug smagiau jaukioje protingesnių žmonių kompanijoje, kur pagarba ir žmogiškumas yra neatsiejami dalykai. O arogancija, pasipūtimas, įžeidumas mane kažkada vertė graužtis, po to erzino, o dabr jau tik juokina.
      Ir nežinau kas yra laimingesnis?:)

      Panaikinti
    2. Taip ir supratau, kad kazkas gerai turejo suerzinti :) Tokius palik nuosalyje, ne demesio nekreipk. Ignoravimas - geriausia bausme jiems :))
      Skaitytoja

      Panaikinti
  4. Oi pasirašyčiau ir aš ant tokios vakarienės, bet gaminti bijočiau pati :) Nes tiesio paniškai bijau pirkti šviežią žuvį, nes man vis vaidenasi kad ji jau seniai guli parduotuvėje :) Gal ir be reikalo...

    O dėl tobulybės - kuo greičiau suvoki, kad nesi tobulas, tuo lengviau ir paprasčiau pasidaro gyventi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aušra, šviežią žuvį aš perku pas Katinus, tik jie dabar neturi savo krautuvėlės, bet atveža į Tymo turgelį ketvirtadieniais ir pagal užsakymą antradieniais. Jeigu nori, galiu jų telefoną duoti. Galima užsisakyti šviežią šamą iš Merkio šamų. Jeigu parduotuvėje, tai labai svarbu, kad žuvies akys būtų labai skaidrios, kaip gyvos, pakelus prie galvos turi matytis skaisčiai raudonos žiaunos, paspaudus švelniai pirštu pačią žuvi įspaudas lengvai grįžta atgal ir nepalieka jokios žymelės. Jeigu tai Baltijos ar ežero žuvis, nepirk be galvų ar file, nes tada tikrai neaišku kada ji galą gavo:) Mažos paslaptėlės ir pirk sau ramiai žuvį, be galvos skausmo. Kiek žinau į Panoramos RIMI penktadieniais atveža šviežią žuvį, lyg tais ir į Maximą, bet apie ją negaliu tiksliai pasakyti nieko. Būtinai paklausk pardavėjos, kiek laiko žuvis jau guli ant ledų, dažniausiai nuo tiesaus klausimo atsako tiesiai. Jeigu tai tunas, kardžuvė ar kita didelė žuvis, tai atkreipk dėmesį, kad kai ji atpjauta, ji visa turi atrodyti vienodai raudona, balta, jeigu jau skirtingos spalvos, tai jau bloga.
      Va kiek pripaisčiau apie žuvies pirkimo ypatumus:)
      Pabandyk pradžioje užsisakyti žuvį, kad būtum garantuota dėl jos šviežumo, o tada pajusi skirtumą tarp šviežios ir šaldytos. Atsiras ir drąsa ir noras valgyti šviežią žuvį:))))
      O dėl tobulumo, tai visą savo gyvenimėlį buvau ir esu baisiai netobula:) Ir žinai, man visai dėl to "dzin":)))

      Panaikinti
  5. Odeta, patiekalas atrodo liuks; kazi ar yra geresnis zuvies ruosimo budas negu vokeliuose; labai labai gardziai viskas cia atrodo; as dar niekada agurko ir moliugo nebandziau, bet bus isbandyta; artimiausiau metu; ir dar - sekmes iognoruojant didybes manijas; taip joms ir reikia!!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aušra, čia viskas simple...tiesiog bandau atsikratyti keleto-ų bereikalingų kilogramų, bet kai Marakeše savaitę pusryčiams pagėriau šviežių agurkų sulčių, tai man jiems nereali pagarba išsivystė:) Nerealios sultys! O kai ištroškini, reikia mėgėjo...Man ir vyrui labiausiai patiko, o dukra išstumdė, bet pas mus dabar siautėja paauglystė:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. as itariu, kad man irgi patiks; moliugus as labai net megstu, o agurkai, manau, tik susvelnins viska; man labai skaniai sitas derinys nuskambejo; o del bereikalingu kilogramu atsikratymo - labai geras uzsiemimas; taip ir toliau; svorio metimas yra mano hobis; nuo kokiu 16 metu; po siai dienai;

      Panaikinti
  7. Ačiū Aušra, už palaikymą metant svorį. Po kol kas sunkiai sekasi. Atrodo visi kaip susitarę neleidžia tuo užsiimti: tai svečiai vieni po kitų, tai darbas neleidžia net arbatos ramiai išgerti, tai pyragą kas garuojantį pakiša po nosimi ir t.t. Iš kur pas Tave tiek valios? Ar tai jau tiesiog tapo gyvenimo būdu? O gal žinai kokį stebuklingą receptą apart "mažiau ėsk"?:)
    Tikiuosi patiks moliūgų/agurkų mišinys:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Odeta, labai netikėtas žingsnis - agurkai! Žinau, kad kinai dažnai į sriubas agurką įtarkuoja, kas suteikia toms sriuboms labai gerą aromatą, bet visai nebūčiau pagalvojus, kad ir į žuvies papillote galima įdėti. Neabejoju, kad skonių gamą papildo puikiai, kartu su moliūgu ir kitomis daržovėmis. O dėl svorio metimo - sėkmės, visada žaviuosi tvirtais ir valingais žmonėm (nes man su valia labai sunku, ypač kai matau maistą:))).

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nida, o Izraelyje yra pirkti agurkų? Tokių normalių kaip Lietuvoje? Nes agurkų sultys tikrai labai smagiai papildė papillote turinį ir suteikė švelnumo.
    O apie svorio metimą, tai patikėk, kaip man dabar sunku...ypač kai gaminu...ir Valia kažkur skrajoja, padebesiais:)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Adurkų? Žinoma, kad yra! Išskyrus juodą lietuvišką duoną, lašinukus ir varškę, čia VISKO yra kiaurus metus. Būtinai išmėginsiu, nes jaučiu, kad tikrai bus skanu.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Nida, nes Ispanijoje ir Prancūzijoje tų normalių agurkų nebūna pirkti, tik ilgi ir tie patys visaip baisiai susiraitę:) Nors šiek tiek meluoju, prancūzijoje turguje esu esu mačiusi labai gražių, bet tik marinuotų ir kosminėmis kainomis:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu