Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. rugpjūčio 27 d., antradienis

Žuvis su įdarytos cukinijos garnyru

Kartą pamačiau pas Nidą apvalias kimštas cukinijas Įdarytos cukinijos: su vištiena ir vegetariška versija ir mane užvaldė mintis, kad būtinai turiu tokių paragauti. Kiek nueidavau į parduotuves, turgus taip niekur jų ir nemačiau. Man apvalios cukinijos tokios gražios ir patogios valgymui formos pasirodė, kad tų tradiciniai pailgų jau ir nebesinorėjo. Aišku salotoms ar troškiniams pailgos puikiausiai tiko, bet apvalios moliūginės formos cukinijos pasirodė patogios valgyti įdarytas. Todėl netyčia suradusi turgelyje pas močiutę apvalių cukinijų iš kart nusipirkau ir tuo pačiu momentu jau žinojau ką gaminsiu vakarienei.
Gaminsiu žuvį su įdaryta cukinija:

300g baltos žuvies
2 valg.š. aliejaus
8 žalios su kauliukais alyvuogės
sauja petražolių
1/2 citrinos
2 skiltelės česnako

2 cukinijos
100g ryžių
1 nedidelis svogūnas
1/2 balkažano
2 skiltelės česnako
1/4 arb.š. maltų čili pipirų
1/8 arb.š. malto cinamono
1 arb.š. sviesto
1/4 stiklinės balto sauso vyno
1/4 stiklinės vandens
druskos
Žuvį supjaustau riekutėmis, apšlakstau citrinos sultimis, suberiu sutraiškytas alyvuoges, sutaiškytas česnako skilteles su odele, apšlakstau aliejumi, gausiai apdengiu petražolėmis ir kepu 180 laipsnių temepratūroje 15minučių, kepimo indą uždengusi dangčiu.
Cukinijai nupjaunu viršunėlę, išskobiu vidų. Ryžius nuplaunu, gerai nusausinu vos vos apkepdama keptuvėje, kad tik nugaruotų vanduo. Tuo tarpu susmulkinu svogūną, česnaką ir juos apkepu. Sudedu nuluptą ir susmulkintą baklažaną, išskobtą cukiniją. Šiems suminkštėjus suberiu ryžius, prieskoniu, supilu vyną bei vandenį ir troškinu, kol ryžiai tampa kramtomi, bet dar jaučiasi lengvas kietumas. Atvėsinu.
Sukraunu ryžių daržovių troškinį į cukinijų vidų ir kepu 180 laipsnių temperatūroje 15minučių.


Žuvį pašlakstau susidariusiu sultiniu, o patiekalas su fantastiškai įdarytomis cukinijomis, gavosi tiesiog tobulas. Vieną žinau, kad suradusi pirkti apvalių cukinijų, būtinai taip ir padarysiu. Ačiū Nidai už idėją:)





6 komentarai:

  1. Na va kaip dailiai atrodo!
    O siu cukiniju pasisodinus darze turiu, auga greiciau nei man reikia...jau ir nebegrazios del to daros :))) Tik nerandi laiko nubegti parsinesti ir atejus randi kamuolius :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Aguonėle:) Aš tai šiais metai 4 rūšių moliūgų prisisodinau, visą daržą...dabar bijau pažiūrėti kas ten darosi:))Nes prieš 2 savaites pusę darželio jau užkariavę buvo.
    O ką tu darai su peraugusiomis? Jos irgi tokios kietos kaip pailgos kai perauga?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Odeta, aš tavęs ir Nidos įkvėpta norėjau kažką panašaus į tai padaryti http://www.nidosreceptai.lt/akimirkos/zuvis-en-papilote-su-darzovemis/, bet suplyšo popierius, nes kokio reikėjo neturėjau ir bandžiau su kepimo prasisukt. Tai galvosi beveik tavasis žuvies variantas.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dovile, manau skaniai gavosi?:) kai man nelabai gaunasi aš popierių sušlapinu ir gau tokį kokį noriu:) Aš tai dabar storėju nuo valdiško amisto...3 kartus per dieną:) Sėdžiu konferencijoje-parodoje Litexpo:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai tu mano "kaimynka" dabar. Aš šiandien seminare buvau apie mokesčių pasikeitimus, tai išvis be pietų likau. Obuolių pagraužiau.

      Panaikinti
  5. Dovile, kaip pasakytų dietologas: obuolys irgi maistas:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu