Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. rugpjūčio 24 d., šeštadienis

Avokado su krabais užkandėlė

Per visą gyvenimą, o jo jau nugyventa ne viena dešimtis, prisikūriau visokiausių įsitikinimų ir taisyklių. Vienas toks susiformavo apie hamburgerius. Pakraupdavau pamačiusi žmones kemšančius penkių sluoksnių bulkos, mėsos, sūrio, pritepto kažkokio tepalo ir vieno salotos lapo derinį į burną ir dar gruzdinta bulvyte, padažytą gausiai į kečupą užkandančius. Gal tai buvo tarybinio vaiko patirtis, gal Mc donalds restoranų įvaizdis, o gal per TV rodymas kaip amerikiečiai juos kemša ir labai stori vaikšto ( kas pasirodo toli gražu neteisybė), o gal prisiskaičiusi, kad tai nesuderinamas ir nesveikas maistas, net nebuvo jokio poreikio paragauti. Tikra kalorijų bomba, nesveika! Taigi, susiformavusi tokį įvaizdį gyvenau ramiai visai nenorėdama ir nesižvalgydama į hamburgerių ar kitų burgerių pusę. Netgi bloguose, matydama kaip žmonės juos kepa, sluoksniuoja niekada nesusigundžiau išbandyti ar paragauti. Tiesiog namo įsitikinimas buvo tvirtesnis už mane pačią:) HAMBURGERIAMS NE!
AŠ TOKIO "Š" Į BURNĄ NEKIŠIU!
Bet kaip sakoma, niekada nesakyk niekada. Išsikalbėjau su draugais apie savo taisyklę, kad hamburgeriai yra visiškas blogis, o jie taip stipriai mane užginčijo, kad net pakvietė į prabangų restoraną, kad pagaliau aš paragaučiau šito "blogio" ir baigčiau skleisti nesąmones. Taigi, prisižadėjusi, kad tikrai išbandysiu, užsisakiau hamburgerį.
Na ir koks įspūdis? Kai nuėmiau bulkas iš abiejų pusių, liko fantastiško skonio jautienos maltinis. Man bandelė nepatiko todėl, kad ji kaip koks klijus vėlėsi apie dantis ir nesupratau, kam ji reikalinga. Bet, tikriausiai, nuėmus bandelę lieka kaip jau ir nebe hamburgeris:) Ir tikrai, kas gi man liepia valgyti tą bandelę?! O visa kita, patiko. Nors nežinau ar greitai prisiruošiu restorane užsisakyti šį patiekalą, apie gaminimą namuose iš vis dar turiu stipriai pagalvoti:) Bet žingsnis jau žengtas, o kas toliau bus, parodys ateitis. Geriau jau aš pasigaminsiu 2 skirtingas avokado su krabų mėsa užkandėles:

2 porcijos

1 didelis ( naudojau brazilišką) arba 2 nedideli avokadai
4 krabų žnyplės
1 skiltelė česnako
pankolio žaluma
kalendros žaluma
1/2 nedidelės citrinos
4 val.š. ypač tyro alyvuogių aliejaus
prancūziško batono
Avokadą perpjoviau pusiau, supjausčiau kvadratėliais ir pašlaksčiau citrina ( tai labai svarbu, kad nejuoduotų avokadas). Itin smulkiai susmulkinau česnaką ir pusę sumaišiau su avokadu. Sukapojau kalendrą ir pankolio žalumą. Vieną avokado pusę sumaišiau su kalendra, o kitą su pankoliu. Pašlakčiau 2 valg.š. aliejaus.
Sutraiškiau krabo žnyples, ištraukiau mėsą, susmulkinau ir abibarsčiau avokado vaisių.
Batoną supjausčiau riekelėmis, pašlaksčiau 2 valg.š. aliejaus, pabarsčiau likusia puse kapoto česnako, kelias riekeles kalendra, kitas pankolio žaluma bei pakaitinau orkaitėje, kol švelniai paskrudo.
Kuris skaniau? Tiesą sakant, abi užkandėlės buvo nerealios. Gal su kalendra labiau aromatinga, bet su pankoliu gaiviau. Bet kokiu atveju, šimtą kartų gardžiau nei hamburgeris. Nėra net ką lyginti!
Manau puikiai galima tokią užkandėlę pasigaminti ir su krabų lazdelėmis, krevetėmis, midijomis ar kitomis jūros gėrybėmis.
Viskas itin paprastai pagaminama avokado užkandėlė.





28 komentarai:

  1. OHO!!! tai sakai bulka is abieju pusiu nuemei ir liko tik neprastas maltinis; hamburgeris tai daug daugiau negu bulka is abieju pusiu ir maltinis vidury; tai dumo kvapas; ir apskrudusi beveik traski mesos plutele, kuri nuo karscio susikaramelizuoja ir buna bevek saldi; o viduryje - sultinga jautiena; tokia sultinga, kad tirpsta burnoje; kaip koks jautienos tartare; geras hamurgeris - tai dar ir geras padazas: Heinz kecupas mano nuomone yra nenurungiamas; geresnio kecupo pasaulyje nera; bet dar labai tinka visokie cesnakiniai aioli, namu darbo majonezai, pagerinti kokiu hot sauce (hoisin ir sriracha misinys labai tinka); oi, ir dar prie viso kito reikia zalumynu; gero vasarinio pomidoro; ir rauginto agurkelio; o kur dar karamelizuoti svogunu ziedai, grubuku ragu arba N kitokiu monu; kur dar nuo karcio gerai aptirpes cheddar; ir kodel ta bandele velesi burnoje? bandele irgi turi buti apskrudinta is abieju pusiu, ir dar pageidautina - pasviestuota; geras hamburgeris - tai nuodemes vertas TREAT, o ne tarp dvieju apgliaumejusiu bandeliu suspaustas "SH**"; ar to tavo pamineto restorano iskaboje kartais nebuvo dideles geltonos "M" raudoname fone? arba gal ten netycia buvo koks "Burger King", kas mano nuomome yra 100 kartu blogiau uz McD; Amerikoje apynormalis greito maisto Joint'as padaro hamburgerius, kurie, manau, buna daug geresni uz ta tavo aprasyta;

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aušra, viskas buvo tikrai aukštame lygyje ir be M raidės ir BK ir bandelė buvo paskrudinta, svogūnai karamelizuoti, raugintas agurkėlis irgi buvo. Dėl padažo, jis man neužstrigo ir dėl sviesto neprisimenu. Mėsa tikrai buvo fantastiška. O kai Tu taip skaniai aprašei kas tai yra hamburgeris, visai išskydau ir apsisprendžiau, kad būtinai nueisiu į geriausią mėsos restoraną ir būtinai užsisakysiu hamburgerį, kad užsitvirtinčiau skonį ir pajusčiau niuansus. Ačiū Tau:)

      Panaikinti
    2. Aušra, aš tai kitą fobiją turiu dėl bandelių. Kažkada paskaičiau apie McDonalds, kad bandelės iš kažkokios pluošto, kad jose užsiveisia rūbinės kandys, jei ilgiau pastovi;-) Bet gal čia iš "miesto mitų" serijos;-))))

      Panaikinti
    3. O siaube, tokių mitų negirdėjau, bet...išvada, reikia maitintis namuose arba geruose restoranuose:)

      Panaikinti
  2. Pritariu Ausrai!!! Geras hamburgeris yra tikras treat!!! Siulyciau kita karta nepabijoti ir geram restorane paragauti su bulka! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aušra taip puikiai aprašė iš ko susideda hamburgeris, kad būtinai dar kartą išbandysiu...ir būtinai su bulka;)

      Panaikinti
  3. Aš taip kukliai prisidėsiu prie hamburgerių mėgėjų. Kadangi aš irgi ne iš tų, kurie užaugo su hamburgeriais, tai turėjau daug nusistatymų prieš. O dabar tai labai mėgstu gerus burgerius, tik dažnai jais nesimėgauju. Mes kartais ir namuose juos kepam, dažniausiai per vaikų gimtadienius.
    Bet tavo šį patiekalą irgi mielai sukirsčiau. Kadangi mano vaiko nėra namuose, tai vykdoma šaldytuvo tuštinimo misija su visokiais egzotiškiais ir aštriais pagardais.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O gal žinai kur Vilniuje galima gauti gerą hamburgerį? O saločikės gavosi fantastiškos, svarbiausia nepadauginti česnako:)

      Panaikinti
    2. Aš irgi tokios vietos vis ieškau. Kažkur paragauji sykį, susižavi, tada antrą, o trečią būtinai nuvylia. Dabar planuoju KAS KAS ir Studio 9 išbandyti mėsainius.

      Panaikinti
    3. Girdėjau, tan mūsų draugas savininkas, bet aš ten vis ką nors kitą susirandu. Šį ketvirtadienį Vilniaus gatvėje jie atidarinėja Hamburgerinę, bet dar nesu išsiaiškinusi ar ten bus VIP hamburgeriai ar tik "a la McDonalds"

      Panaikinti
  4. Puikumelis! Tikrai paragaukit dar karta, nes hamburgerius atrasti ir pamegti reikia siek tiek laiko. Jusu receptai ir yrasai - fantastiski! Aciu kad taip graziai rasot ir skaniai gaminat!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai už gražius žodžiu:) O gal jūs žinote kur Vilniuje galima gauti gerą hamburgerį, apart Biof restorano? Nes ten aš noriu steikų ir žuvies:)

      Panaikinti
    2. Oi, Vilniuje tikrai nezinau:(

      Panaikinti
    3. Nieko tokio, pasiknaisiosiu internete:)

      Panaikinti
  5. kokia nuostabi užkandėlė ir pateikimas elegantiškas!;)
    klausimėlis - o kur galima nusipirkti krabų žnyplių?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oditėle, ačiū ačiū:) Užkandėlė tikrai buvo skani, o kas dėl krabų žnyplių LT tikrai nežinau kur jų būna pirkti. Gal kartais šaldytų arba konservuotų būna? FR labai populiaru konservuota krabų mėsa. Aš žinai kaip dabar daryčiau? Su žalia krevečių mėsa, tik ją gerokai išmarinavusi citrinų sultyse, a la ceviche:)

      Panaikinti
  6. As tai esu uzkietejus hamburgeriu valgytoja :p dievinu naminius bei labai mielai uzsuku i draugu hamburgeriu restorana. Nezinau, man nepatiko tavo irasas....tiesiog pasijauciau kalta, jog karts nuo karto paviesinu siu nuotraukas :(

    AtsakytiPanaikinti
  7. Oi Aguonėle, kiekvienam savo. Čia aš apie save pavariau, kad per savo įsitikinimus iki šiol nebuvau jų ragavusi:) Tiesiog aš pirmą kartą paragavusi supratau, kad tai nėra paprastas kotletas ir kad kartais žmonių bukas įsitikinimas ( šiuo atveju ir mano) stabdo pažinimo džiaugsmą, progresą ir t.t. Kada nors patikrinusi Tavo blogą, būtinai padarysiu hamburgerių vakarėlį:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. As zinau, kad kiekvienam savo. Vat kaip kad ir mane vien apie kaledra pagalvojus nupurto :))

    AtsakytiPanaikinti
  9. Mano vyrui tas pats, todėl ir atsirado du avokado variantai:))))) O mane kalendra veža, ir kuo toliau tuo labiau:) Kaip tik naršau po Tavo blogą...žiūrinėju kur Tavieji hamburgeriai;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Manau fb nuotrauku gali rast daugiau ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Panaršysiu panaršysiu...o tai dabar užsikabinau "ant hamburgerių":) Bijau, kad smalsumas nugalės mane greičiau nei tikėjausi:)

      Panaikinti
  11. Aš už kalendrą;-)
    Dabar ne į temą, bet aš nuolat ne į temą išsišoku. http://www.15min.lt/zmones/naujiena/lietuva/rasa-arlauskiene-turiu-vienintele-tradicija-visuomet-svesti-savo-gimtadieni-3-363623
    Pažiūrėkit atidžiai į šito celebryčių baliaus maisto nuotraukas. Žvengiu iš visko;-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, džiaugiuosi už kalendrą, o apie gimtadienį tai Jau ne cha cha cha, o visas HAHAHAHAHA:)

      Panaikinti
  12. As pritariu, jog kiekvienam - savo. Bet negaliu nesizaveti Odetos diplomatija burgeriu klausimu!!! Labai graziai pasakyta.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Anonimiškas, žinai, man džiugu pamatyti, kad ir aš su savo įsitikinimais esu ne visada teisi:) Smagu pasijausti žmogumi, kuris klysta ir yra galimybė naujo atradimo:) O dabr atsisėdusi tiesiog pagalvojau, o ko gi aš dar nemėgstu? Ir labai labai esu įsitikinusi jo neskoniu? O ko Tu nemėgsti ir taip neginčijamai?

      Panaikinti
  13. O aš pabūsiu priekabi (bet ne pikta, tikrai) - mane prajuokino, kad patiekalui reikia "braziškų" avokadų, krabų "žyplių" ir pankolio "žalymos". Na, neskubėkite, taip rašydama ir gerbkite save bei kitus :) Rašto kultūra daug ką pasako apie žmogų...

    AtsakytiPanaikinti
  14. Ačiū už pastebėjimus ir pamokymus. O jeigu jus erzina mano rašymas, galite neskaityti. O žmonių tobulų tiesiog nebūna, tokia aš ir esu. Kartais klystu ne tik rašydama:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu