Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. liepos 3 d., trečiadienis

Vilkešeris paprastuoju būdu

Man labai patinka sukiotis virtuvėje, bet kai reikia daug knybinėtis, tai tuomet staiga tampu tingine ir nebenoriu nei virti, nei kepti:)
Mėgstu gaminti patiekalus, kurie nereikalauja didelio kruopštumo, laiko sąnaudų ir didelės įvairovės produktų. Mane žavi gaminti iš keleto ingredientų, kuo mažiau tuo geriau, kad ragaujant patiekalą būtų galima pajusti kiekvieną prieskonį, o ne kažkokį nesuprantamą mišinį. Nors, šiek tiek meluoju...retai, bet patinka milžiniški prieskonių mišiniai su sumišusiais aromatais, kai pati susitrinu savo karį ar sumaišau įvairiausias, kartais atrodo nesuderinamas, prieskonines žoleles,daržoves su dar kuo nors, kas šauna į galvą. Bet vis tiek, esu didelė tinginė (gėda prisipažinti, bet tai tiesa) ir nesudėtingi patiekalai karaliauja mūsų virtuvėje, o dabar lauko kepsninėje.

3 porcijos

3 vilkešeriai po 250-300g
3 nedidelės bulvės
60g sviesto
didelė sauja petražolių
malti juodieji pipirai
rupi jūros druska
3 česnako skiltelės
1 nedidelė citrina
Žuvį išskrodžiu, prikemšu 2-3 kartus perskelta česnako skiltele, sukapotomis petražolėmis, citrinos riekelėmis, pipirais, sviestu. Šiek tiek sviestu patepu foliją, pakloju supjaustytas bulves, ant jų dedu žuvį, pabarstau druska ir suvynioju. Tuo tarpu įkaitinu anglis ir pagamintą krepšelį su žuvimi dedu 15 minučių ant laužo kepti.
Labai nesudėtingai pagaminama, neįmantru, bet nerealiai skanu:)
Trumpai tariant, bandau atrasti genialumą paprastume:)



10 komentarų:

  1. Aš net nesivarginu kitaip kepti žuvies.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Meluoji ir nemirksi;) Ohoho kokia įvairovė žuvies patiekalų pas Tave:)

      Panaikinti
  2. Viskas, kas paprasta, yra gerai! :) Su sviestu žuvies niekada nebandžiau kept, visada su aliejum. Reiks pamėginti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nida, kai žuvis būna riebi, aš irgi naudoju aliejų arba iš viso nieko, bet kai sausesnė ir dar su bulvėmis, tai sviestas jis kažkaip priduoda lyg grietinėlės skonį:) Pabandyk, gal patiks.

      Panaikinti
  3. Su sviestu, su sviestu! Man irgi šie ežeriai su sviestu-citrina-druska-pipiru-smulkintom petražolėm geriausi. Tik aš viską susmulkinu, sumaišau su sviestu ir prikamšau kur tik lenda. Mmm, priminei, reikės šeštadienį turguje prigriebti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš tai net smulkinti tingiu:) Manau, kad aromatas dar geriau įsigeria, kai susmulkini:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu jau nejuokink su tuo savo tingėjimu. Atsirado gi tokia tinginė;-)Va, aš tai totaliai tingiu ir jau kelias savaites nieko rimto negaminau. Nebent kokias salotas susimakalavau ir vaikams želė dariau.

      Panaikinti
  5. Dovile, Tu su savuoju tingėjimo kuklumu prajuokinai:) O gal ir gerai, juk reikia mums moterims irgi atsipūsti kada nors;) O aš šiandien pagaminau tortą ŠUNIUKO mūsų namuose atsiradimo proga ir svečiams, kurie žada gausių dovanų šiam gražuoliukui:) Gaminau Rennie http://www.sezoninevirtuve.lt/vanilinis-braskiu-tortas-su-kefyru/ Paprastas iki skausmo, bet žinau kad skanus kaip iš Rojaus, o gal Pragaro...sako ten Saldžiau:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vajezau, šuniuko atsiradimo proga...Sveikinu. Pasiruoškit neramiai nakčiai, nes inkš, verks, sisios;-) Čia kaip vaikų auginimas;-)) O koks vardelis?
      Odeta, užtat aš tiek darbų padariau, kad baisu apsakyti. Tik namai tuo tarpu apgriuvo.

      Panaikinti
  6. Jis pas mus prancūzas iš prigimties ir vardo: Marselis:) Vyras sako, kai užaugs, galės būti Marsu:) Jau kilimai suvynioti, ištiestos paklodės...namuose stresas, jaudulys....ai ką čia ir be pasakoti. BEPROTNAMIS:)
    Visada vienas kampas griūva. Bent pas mane , kai šiek tiek sustojau ir supratau, kad manęs čia nebuvo:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu