Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. liepos 6 d., šeštadienis

Troškinti ešeriukai

Mano vyras po truputi tampa tikru žveju. Ne užkietėjusiu, tik mėgėju, bet vis tiek kažkaip būna liūdna, kai jis ežere ant liepto praleidžia ne vieną savaitgalio valandą. Kartais, jeigu būna geras oras, aš sėdžiu ant liepto kartu ir saugau, kad "teisingai žvejotų" skaitydama knygą ar vartydama žurnalus, o kartais tiesiog priiminėdama saulės vonias. Bet kaip nebūtų juokinga, tada jis niekada nesugauna jokios žuvies, bet tik nueinu ir žiūrėk žvejys jau laimikį rankoje laiko. O tai irgi būna nedažnai, bet jau kai būna, tai labiausiai džiaugiuosi kai pagauna nelabai didelių ešeriukų. Man jie tokie skanūs, kad net dabar rašant aš jų noriu vėl pakartoti. Ech, reikės leisti žvejui vienam pabūti su meškerėmis ant liepto;)
Dar viena ypatingai gera mano žvejo savybė, kuria negaliu atsidžiaugti. Žuvį jis nuskuta, išdoroja, o man belieka tik nesugadinti savo virtuvėje eksperimentuojant. Kaip jau kartą esu aprašiusi Ešeriai druskoje su rūkytų daržovių garnyru buvo labai vykęs variantas. Tiesiog kepant druskoje ešerys jau turi būti riebuilis.
Šį kartą žvejys išpildė visus mano norus ir sugavo kaip tik kiekvienam šeimos nariui po ešeriuką.

3 porcijos

3 nedideli ežeriniai ešeriai
1 svogūno galva
4 česnako skiltelės
1/2 citrinos
grūstų keleto rūšių pipirų (naudojau: juoduosius, baltuosius, žalius)
1/2 čili pipiro be sėklų
30g sviesto
100ml balto sauso vyno
2 valg.š alyvuogių aliejaus
smulkintų petražolių
jaunų mažų bulvyčių
žiupsnelio druskos
Taigi, kaip visada mano receptuose viskas labai paprasta. Pirmiausia reikia išvalyti žuvį. Galvų aš netroškinau, nes viriau žuvienę, o ten jos labiau praverčia nei troškinant pačią žuvį. Pelekus palikau, kad jie duotų sultiniui tokio, nežinau kaip toks dalykas vadinasi, todėl pavadinsiu "šaltieniškumo".  Viską sudedu į nedidukę skardą ir dedu į įkaitintą orkaitę iki 180 laipsnių 20 minučių.
Kai viskas sėkmingai ištrokšta, išimu citrinas, o svogūnus, česnakus, čili pipiriukus (tik nuimu odeles) sutrinu, perkošiu ir gautu natūraliu padažu aplieju žuvį.
Ir nieko daugiau nereikia:) Tik žvejo!

11 komentarų:

  1. Gardumėlis... Šviežiau nebūna - tik iš ežero, ir į lėkštę:) Duok tu tam vyrui ramybę, tegul sau žvejoja, tu žurnalus vartyk kur nors toliau!:) Žinau, ką reiškia visokie lemtingi ženklai: mano vyras, pvz., kai žaidžia jo mylima fitbolo komanda dėvi žiūrėdamas TV raudonas kojines iki kelių:) Kad laimėtų:) Gerai, kad manęs iš kambario neveja:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nida, duodu aš tam vyrui ramybę, kad tik žuvies parneštų:)))) Bet dažniausiai žvejoja žvojoja ir vis tiek reikia dešrą valgyti :) O taviškis tai tikras FANAS reiks ir man ką nors sugalvoti, kad D.Fereras laimėtų dažniau;)

      Panaikinti
  2. Odeta, tikrai jau netrukdyk vyrui žvejot. Eik kur nors toliau, kad tik laimikio daugiau būtų.
    Man darbai eina į pabaigą (na, liko tik 1 padaryti), tai ir aš į virtuvę sugrįžau. Šiandien tokį troškinuką su pupelėm padariau, dar užtepėlę su baklažanais ir feta. Vienžo, ilsiuosi ir aš virtuvėje.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, šaunuolė. Aš dar vis tingėjime sėdžiu, niekaip neišlipu iš tos duobės;)

      Panaikinti
    2. O kaip Marselis laikosi? Gal jau kokius batus sugraužė?;-)Mes vakar taip pabaliavojom, kad niekam nepavyksta prisiminti kur šunio antkaklį padėjom...

      Panaikinti
    3. Dovile, neklausk...penktadienio vakarą mes taip gerai pasiautėjome, kad Marselis tapo Snikersu ir šiaip visokiais pavadinimais, tai vakar supykęs taip aplojo visus baliaunykus, visai kaip didelis. Dukrai teko vaduoti mus:) O jeigu rimtai, tai pas mus toks pradžiamokslis vis dar, kad visiems reikia prie šios būsenos labai stipriai taikytis ir mokytis:)

      Panaikinti
    4. Man gal metų reikėjo, kol aš prie šunio pripratau;-)Bet gal čia aš gabumų gyvūnų auginimui neturiu?
      Išviriau žuvienę dabar, bet tokia be skonio, kad sunku apsakyti;-(

      Panaikinti
    5. Dovile, skubiai pridėk grūstų juodų, baltų, žalių pipirų, jeigu neturi, tai bele kokių pipirų, lauro lapą, kardamoną (jeigu neturi ir nereikia) įdėk pomidorą sutarkuotą be odelės ir manau bus super. Dar bulvių įpjaustyk ar ryžių šiek tiek įberk, kad sočiau būtų:)

      Panaikinti
    6. Jau viskas, vaikai kieme kerta, net ausys lapsi. Iškepiau orkaitėje svieste bulvių ant jų ir užpyliau tos žuvienės. Marmalas, bet skanu;-)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu