Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. birželio 3 d., pirmadienis

Dorada vasarinių daržovių patale ir DEBESYS

Nežinau kaip man čia gražiau prisipažinti. Nes turiu vėl užėjusį norą šiek tiek numesti bereikalingų kilogramų. Tačiau tas noras skaniai ir gražiai pavalgyti vis tūno manyje. O dar kai pradėjau, tiksliau merginos mane priėmė į žurnalą http://www.cloudsmag.eu/ talpinti savo kulinarinius "šedevrus" mane labai stipriai pastūmėjo į priekį tiek su rašymu, tiek su fotografija, už ką aš JOMS esu be galo dėkinga.
Išsivaizduokite darbą po 15 val. per parą, o kartais įtraukiant ir savo bemieges naktis, begalinį norą ką nors, o kartais tiesiog "bileką" sukimšti į skrandį. Kur tau sveiko maisto gaminimas? Kur tau dar fotografijų dizainas? Kur tau fantazija? Tiesiog viskas tik begalinis entuziazmas ir noras pasirodyti, kad aš dar toje savo veikloje randu laiko gaminti, rūpintis savo šeima, rašyti...ir žinote, kažkada jogos mokytoja pasakė, gal juokais, gal jai priimtu santūrumu - "jeigu darbas trukdo malonumui, reikia keisti darbą". Gal ji taip ir galėjo sau leisti? Bet aš ir dabar su ja nesutinku, na nebent jau ji turi tiek pinigų ar turtingus tėvus, kad gali sau leisti tik užsiiminėti savo malonumais. Aš negaliu. Aš myliu savo šeimą, savo darbą, aš myliu savo blogą, aš myliu DEBESŲ žurnalą su jo visomis begalinio entuziazmo nestokojančiomis merginomis.
Aš jus būtinai kviečiu skaityti šį žurnalą, reklamuoti firmas juose, ir visai ne todėl, kad merginos sutiko, jog ir aš rašyčiau savo receptukus ir talpinčiau nuotraukas. Tiesiog jis tikrai originalus su skirtingais receptais ir istorijomis. O kad jūs žinotumėte, kiek ten įdedama meilės, dėmesio, diskusijų...oooo tada jums tikrai abejonių nekiltų apie žurnalo kokybę:)
Och, parašiau. Bet tik tiesą ir tik ją:) Iš tiesų aš džiaugiuosi savo drąsa rašyti blogą, fotografuoti...o jau apie DEBESYS Vasara 2013 tik svaigti ir tegaliu:)
O tai kas netilpo į žurnalą:
Dorada vasarinių daržžovių patale

3-4 porcijos

3 Dorados
1 svogūnas
3 salierų lapkočiai
1 raudonoji paprika
1 žžalias pipiras
5 pomidorai
3 skiltelės česnako
1 arb.š kaparėlių
1 arb.š. sukapotų šviežžių čiobrelių
2 lauro lapai
1/4 stiklinės balto sauso vyno
alyvuogių aliejus
druska
malti šviežži pipirai
1 citrina
1 arb.š. cukraus
Doradą išskroskite, įpjaukite peiliu odą, pabarstykite druska.
Smulkiai sukapokite svogūnus, česnakus. Pipirą supjaustykite riekutėmis, o raudonąją papriką supjaustykite vidutinio dydžžio gabalėliais. Pomidorų odelę nulupkite ir sukapokite. Salierus supjaustykite riekelėmis. Troškintuve įkaitinkite aliejų iki vidutinio karštumo, suberkite svogūnus su česnakais. Šiems suminkštėjus, suberkite salierą, papriką, pipirą ir lengvai viską lengvai apkepkite 10 minučių. Sudėkite pomidorus, kaparėlius, prieskonius, įpilkite baltą vyną. Viską išmaišykite ir užždengus troškintuvą palikite troškintis 30 minučių.
Baigiant troškintis vasarinėms daržovėms iškepkite žžuvį. Įkaitinkite keptuvę su šlakeliu aliejaus. Įdėkite kepti Doradą. Priklausomai nuo žžuvies dydžio, kepkite po 5-7 minutes ant kiekvienos pusės.
Citriną perpjaukite pusiau, apiberkite cukrumi ir labai įkaitintoje keptuvėje apkepkite, kol ši karamelizuosis ir paruduos.
Tada gali, jeigu mėgsti, išsispausti citriną ant žuvies, užgerti baltu sausu vynu. Šiuo metu esu lengvai pamišusi su N.Zelandijos vynais ir vokiškais Riezlingais, todėl Jums juos ir rekomenduoju:)
Vakarienė buvo prabangi:)

6 komentarai:

  1. Oi koks puikumėlis... Tai dabar ir atskleidei paslaptį, kaip tavo nuotraukos pagerėjo neatpažįstamai:) Puiki kompozicija, jau nekalbant apie seilę varvinantį patiekalą:) O Debesų merginos tikrai šaunuolės - lenkiu galvą prieš šį absoliučiai tobulą projektą. Aš debiutuosiu su savo receptu sekančiame numeryje:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Nida:) Džiugu girdėti, kad ir Tu prisijungi prie DEBESŲ:) Aš labai džiaugiuosi galėdama nors mažumėle prisidėti prie šio projekto:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Odeta, labai smagu, kad vis daugiau tavo receptu atsiranda "debesyse"! Nida irgi sveikinu su busimu startu :)
    O si zuvis tikrai pasakiska - seile tista :D O dar su sviezia chiabata ir saltu baltu vynu... mmm..
    Ai, dle vynu: su N. Zelandijos vynais po siai dienai nesusidraugauju. Tiksliau jau bijau pazindintis. Kelis kartus net nuo skirtingu vynu is NZ pradejo darytis negera ar alergija istiko o_O jau po pirmos taures! Ko niekada nebuna man. Gal kazkoki megstama konkretu gali ivardinti? O vat Rieslingai vokiski pas mane jau geras laikas irgi karaliauja :) Labai juos uzskaitau (kaip ir savo chablius, nu man sitie kazkodel dar vis nepabosta ir siaip geruliai man :)) )
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. As vis atbulai :D Dabar dar idemiai perskaiciau Tavo izanga - kaip magiai skamba! Speju, kad vercia gerokai pasitempti su receptais tas faktas, jog i "Debesis" ruosi receptukus. Ir su nekantrumu lauki pasirodant numerio, o paskui su sypsena veide vaikstai, ane? :) Kaip smagu... Labai silta ir smagi izanga!

      Panaikinti
    2. Aišku,kad malonu ką čia ir sakyti:)
      Pirma pradžia pasitempimui buvo blogas...o kiek jis man kančių sukėlė: ką rašyti,kaip rašyti, kaip nufotografuoti kad skanu būtų. Ir tas kiekvienas mažas pasistūmėjimas į priekį tikrai verčia šypsotis...o dar kai pamačiau koks bus Debesų žurnalas...visą dieną šypsojausi:)Jis toks tikrai geras geras:)

      Panaikinti
    3. Miela Skaitytoja, pas mane šiuo metu irgi Rieslingai karaliauja:)) Dar Savignon blanc mėgstu, bet žiūriu, kad kuo lengvesnis būtų, nes mėgstu gaivius, o ne tirštus vynus:) Būtinai parašysiu kokie dabar mano vynai yra ant bangos ir mano šaldytuve. Bet, žinai kaip būna, bent jau su manimi? Pasėdžiu Ispanijoje su jų vynais - nebegaliu žiūrėti į ispaniškus vynus, pabūnu Prancūzijoje - nebegaliu žiūrėti į prancūziškus, Italijoje - itališkus. O Vokietijoje būnu tik pravažiuodama ar praskrisdama, tad jie nespėja pabosti, su N.Zelandija tai visai - dar nebūvusi nė karto, tad ir vynas dar žavi:) (juokauju aš čia žinoma) Bet apie vynus būtinai pasiūlikime viena kita, o tai geriu pagal etiketes;)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu