Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. gegužės 2 d., ketvirtadienis

Vaisių kokteilis ir jaunoji dizainerė

Vis dažniau suprantu, kad dukra auga ir kai kuriuose dalykuose jau nusimano geriau už mane. Pavyzdžiui, kompiuteriuose. Aš kankinausi, meditavau, kaip čia man atsinaujinti savo puslapį ir niekaip. Tai ten mintis kliuvo, tai ten nemokėjau susidraugauti su programėlėmis, kurios lengvai galėtų išspręsti mano užmojus. Bet, kai dukra prieš mėnesį sukūrė man FB puslapį, supratau, kad nereikia man blaškytis pas dizainerius, išleisti krūvą pinigų ir gaišti laiką aiškinant savo idėjas ar norus. Be to, kas geriau pažįsta mane, jei ne dukra, kuri nuo pat gimimo kartu su manimi? Taigi, atsidaviau dukros idėjoms ir džiaugiuosi savo atnaujintu puslapiu bei jos pagamintu vaisių kokteiliu.

Vaisių kokteiliui reikia:
2 kriaušių
2 kivių
2 bananų
2 apelsinų sulčių
Vaisius nulupti, supjaustyti ir virtuviniu kombainu išplakti, supilti iš anksto išspaustas apelsinų sultis ir dar keletą minučių leisti kombainui padirbėti:)
Labai skanu ir gaivu saulėtą dieną terasoje pasimėgauti vaisių kokteiliu ir ypač kai jį suplakė MANO DUKRA:)

2 komentarai:

  1. Va va, ir nepamatai kaip vaikai užauga. Šaunuolė dukra. Mes irgi mėgstam panašius kokteiliukus gamintis, tai išbandysim ir šitą. O vaizdas iš jūsų namų????

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gegužės 1d. tuo įsitikinau:) Mes dažnai visokius vaisius sumiksuojame, skanu...ir jums?:) Kareiviai rytais dainas patriotines tik traukia žygiuodami į valgylą:)))))

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu