Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. gegužės 15 d., trečiadienis

Svogūnų sriuba prancūziškai

Kai būnu Prancūzijoje visada ragauju svogūnų sriubos įvairiuose restoranuose. Kartais ji būna trinta, kartais labiau karamelizuota, kartais su labai juntamu svogūnų poskoniu, bet visada su skrebučiu ir išsilydžiusiu sūriu.
Visada nuvažiavusi į Prancūziją išverdu svogūnų sriubą ir aš. Kartais ipilu daugiau vyno, kartais mažiau, bet man šis patiekalas neatsiejamas nuo mano buvimo šioje šalyje, dalis. Man patinka karamelinis svogūnų aromatas, tiek juos pradėjus kepti, tiek po to, kai gauna vyno ir sultinio, bei troškinasi. Daug neišvedžiojant, pasakysiu, man labai patinka SVOGŪNŲ SRIUBA!

Svogūnų sriuba
3-4 porcijos

6 svogūnų galvos
2 česnako skiltelės
2 valg.š. aliejaus
1 valg.š sviesto
2 valg.š. miltų
1 stilklinė balto sauso vyno
2 stiklinės vištienos sultinio ( pagal taisykles, turi būti jautienos sultinys)
2 lauro lapai
4 kvepiantieji pipirai
prancūziškas batonas
Džiugo sūris
Tai didelių laiko sąnaudų reikalaujanti sriuba. Nors iš pažiūros atrodo, kad tai tik svogūnai?:)
Svogūnus supjaustau riekelėmis, česnakus sukapoju smulkiai. Į puodą sudedu sviestą, aliejų. Kai įkaista riebalai suberiu svogūnus ir česnakus. Nuolat maišydama kepu 30-40 minučių, kol šie įgauna rusvą atspalvį ir pradeda karamelizuotis, t.y. paruduoja ir virsta koše, suberiu miltus ir labai labai maišau, kad šie nesusiklijuotų gumuliukais, šiek tiek pakeptų, bet nepridegtų ir tuo pačiu netektų "žalio" miltų skonio.
Supilu vyną, sultinį ir dar troškinu 40 minučių arba kol nebesijaučia svogūnų struktūra.
Supjaustau prancūzišką batoną riekelėmis, gausiai apiberiu Džiugo sūriu ir kepu orkaitėje, kol sūris išsilydo ir batonas pagelsta.
Aš žinau, kad pagal taisykles reikėtų kišti sriubą su batonu ir sūriu į orkaitę. Kadangi turiu lėkštes skirtas tik valgymui, puikiai apsieiname ir tik puode ištroškinta svogūnų sriuba.
Nerealiai skanu:)

Pastaba: sriuba skanesnė gaunasi, jeigu gaminama ketaus puode (špižiniame).


7 komentarai:

  1. Sriuba tai geruliškai atrodo, net gaila, kad mano santykiai su dauguma svogūno formų yra tokie komplikuoti...

    Ne į tema, bet vis noriu paklausti, o tos vynuogės viršelyje, ar pačios sienų?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rūta, ši sriuba tikrai tik svogūnų mėgėjams...o aš kur tik galiu, visur juos dedu. Prisiskaičiau, kad širdininkams labai sveika;) O vynuogė mano...senučiukė, bet mano !:)))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nereali Tavo vynuogė :) Langas irgi superinis.

      Panaikinti
  3. Butinai bandysiu issivirti sios sriubos. Tik turiu "durna" klausima - ar vynas isgaruoja, jo nelieka? Nes sriuba matyt nores valgyti ir mazi vaikai :)

    Rasa

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Rasa, alkoholis IŠGARUOJA!!! Lieka tik aromatas...tikrai:) Mūsų dukrai, ši sriuba viena mylimiausių:)

      Panaikinti
  4. Atsakymai
    1. Absoliučiai sutinku, mano šeimos favoritė:)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu