Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. gegužės 22 d., trečiadienis

Ešerys labai pomidoriškame padaže

Savaitgalį buvome sodyboje. Apart to, kad smagiai gegužės vidury deginomės ir prisimaudėme ežere gal tūkstantį kartų...dėl ore tvyrančio karščio. Tačiau nepamiršome ir uodus "pašerti", o tie kaip kokie tikri parazitai be gailesčio kalė, siurbė, nieštino, erzino zirzimu ir nedavė ramiai miegoti, ypač taip kaip norisi miegoti gamtoje, kur negirdėti mašinų burzgimo, kaimynų kalimo/gręžimo (ypač sekmadieniais anksti ryte) ir didmiesčio tvaiko. Ir supratau, kad NIEKADA nebūna tobulumo, ypač lietuviškoje gamtoje: tai uodai kanda, tai lyja, tai tvanku, tai karščiausią mėnesį šalta, ar šalčiausią mėnesį drumzlina ar dar kaip nors nemalonu.Gerai, kad bent Tornadų ir cunamių nebūna.
Žodžiu, grįžome namo visi sukramtyti, dar dabar kasomės kas kur, bet  apart to mano begalinio skundimosi, buvo ir begalė nuostabių dalykų: prisiskyniau, prisiviriau, prisišaldžiau rūgštynių, užsiraugiau dilgėlių trąšai, pasisodinau savo "įspūdingą" darželį, nusiravėjau "kliombas" (gėlynus), o svarbiausia!!!...Vyras pagavo ešerį!!! O aš vis apie jį tylėjau ir niekam nesigyriau, kad taip nuostabiai papuotavome...gaila, kad tik vieną sugavo;)
Taigi, giriuosi dabar ir gaminu:

Ešerį labai pomidoriškame padaže
2 porcijos

1 lietuviškas ešerys (apie 600g)
druska

6 pomidorai
aliejus
druska
1 rūkyta/džiovinta paprika (o gal pipiras....iš Meksikos atsivežtas)
Dar vieną dalyką supratau...man patinka šlapias maistas...kartais atrodo, galiu vien padažą valgyti...ir ypač šį kartą.
Iš vakaro pasūdau išdorotą ešerį. Kitą dieną kepu keptuvėje apie 10minučių, vartydama.
Svogūną ir česnako skilteles labai smulkiai sukapoju. Apkepu, kol šios švelniai pagelsta, sudedu prieskonius ir dar keletą minučių kepu. Tada suberiu miltus ir intensyviai maišydama kepu apie 5min., supilu vyną ir vandenį ir švelniai maišydama, kol alkoholis nugaruoja kaitinu apie 5min arba, kol tuo tarpu: pomidorus nulupu, išimu sėklas, susmulkinu su "blenderiu" ir supilu į vyno/prieskonių mišinį. Uždengiu dangčiu ir troškinu apie 5min. Į padažą įdedu ešerį ir dar 10 minučių pakaitinu ant labai mažos ugnies, uždengtą.
Papuošiu šviežiais čiobreliais ir mėgaujamės labai labai skaniais pietumis:) Puotaujame!

10 komentarų:

1. Savaitgalį mes važiavom į Dzūkiją su palapinėm, po kelių valandų susipakavom šmutkes ir pardūmėm į Kauną, nes nervai neatlaikė nuo uodų atakos...ešeriukas labai gražus :)

2. Laura, aha, mes darbe irgi visi išdiskutavome apie uodus, nes kas kur bebuvo, visi buvo sukramtyti...kažkoks košmaras:(((( Atrodo anksčiau tokie jie sužvėrėję nebuvo?:)

3. Odeta, kaip gerai, kad parašei, o tai neturėjau su kuom pabėdavot;-) Aš irgi žiauriai suėsta uodų, nes penktadienį prie namų grilinom ir šiaip smagiai lauke vakarojom ir uodus pamaitinom. Paskui dar per miegus pasikasiau, tai išvis tragiška situacija, nes guzais kojos nuėjusios;-(
    Ešeriukas labai mielas atrodo. Dievinu ežerines žuvis.

4. O mes plaukėm baidarėm Dzūkijoj šį savaitgalį. tai tiek uodų aš per visą savo gyvenimą nesu mačiusi. Uodų įkandimų pas visus maždaug kas centimetrą. Nebesibaidė net pikčiausios chemijos, nuo kuruos drabužiai lydosi :D
    Bet savaitgalis vis tiek geras buvo :)
    O padažiukas tai tikrai super, aš panašų irgi gaminau prie žuvies kažkada, tik žuvis buvo šaldyta menkė, tai bjaurastis neišpasakyta buvo - valgiau tik padažą :D

1. Vilma, sveika prisijungusi prie uodų aukų:) Sakė vaistinėse kažkoks natūralau kažkokio augalo tepalas yra, kuris vis dar kelia siaubą uodams....sakė profesorius fizikas:) Kai tik sužinosiu, tuoj pat jo pavadinimą paskelbsiu, o gal kas ir be mano gerbiamo fiziko žino?
      O jeigu žuvis dar kokius tris kartus šaldyta peršaldyta buvo, tai bjaurstį tiesiog dabar jaučiu...o čia žavus šviežutis gražutis su daug kaulų, bet skanus labai labai buvo, o padažas puikiai tiko:)

5. Sveika Dovile, užjaučiu ir Tavo, bet ir savo kojas ir ne tik....man dar ir šiandien matosi uodinis rezultatas:) Ešeriukas....begalo ilgai žvejtas buvo, tai skanus iki išprotėjimo gavosi:)))))))

6. Uoj, Odeta, pasiginčyčiau dėl kaulų...ešerys palyginus su lydeka ar karšių tikra bekaulybė :D
    Mum irgi nepadėjo jokie purškalai dėl uodų, keista, bet labiau padėjo drėgnos servetėlės (uodam gal jų kvapas neįtiko), kuriomis valiausi nuo kojų ir rankų purškalą, nes užkniso ta purškalo plėvelė nuo nuolatinio purškimo ant kūno.
    Baisiai įdomu kas tai per tepalas nuo uodų :) Sesė girdėjo gandą, kad padeda išsitrynimas agurko sultimis, bet niekas dar nebandėm :)

1. Laura, kitą savaitgalį busiu sodyboje, paklausiu kaimyno. Nes laužiau laužiau savo galvą bandydama prisiminti tų žolelių pavadinimą, bet niekaip neprisiminiau. Aš žinau tikrai tikrai faktas, kad po uodų įkandimo labai gerai stabdo niežtėjimą Ežiuolė.

7. Užjaučiu dėl uodų... Pas mus (Tel Avive) šiemet irgi kaip niekad uodai agresyvūs. Jų nebaido net +35C karštis, matyt, dieną kažkur pamiega, o naktį atakuoja. Mes iš Lietuvos atsivežėm labai geros priemonės BEN'S. Vienintelė, kuri padeda. Odeta, ešeriukas atrodo labai "apetitnai"!!!

1. O aš galvojau, kad pas Jus, Nida, Tel Avive iš viso tokių padarų nėra;) Žinai, tas BEN's ir mus gelbėja, bet kai tik sužinosiu ekologišką priemonę, būtinai visiems pranešiu:) Ačiū už pagyrimus ešeriukui...skanus buvo.
      Svarbiausia, kad šį savaitgalį buvo brolis su draugais pas mus sodyboje, tai 4 lydekas nuo liepto pagavo....iš "pavydo" vos nesprogau:))))))