Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. balandžio 18 d., ketvirtadienis

Pyragas be riebalų ir apie šunis

Visą savaitę šėriau šeimyną žuvimi. Paskelbė karą! Duok mėsos arba pyrago!
Bet paruošti mėsinę vakarienę ne bėda, bet turiu tikrą bėdą:) Dukra pradėjo atakuoti noru turėti augintinį - šuniuką. Negana to, kad turime 2 metų žiurkėnę "Sausainę", kurią ji tikrai prižiūri ir mes dėl jos neturime vargo. Kurią nešė į veterinarijos kliniką sumokėjo 50 Lt iš savo santaupų, už kažkokį patikrinimą (turint minty, kad pati žiurkėnė maksimum 5 Lt verta), kuriai perka visokius skanėstus ir visaip kaip lepina.
Tai va, ji ateina argumentuodama, kad puikiausiai susitvarko su Sausaine ir jai dabar reikia šuniuko, išsirinko veislę, kuri būtų jauki ir su daug plaukų. Bet tai dar būtų nieko, vyras kategoriškai nenori jokio augintinio ir jis meistriškai sugeba ignoruoti net visai mielą Sausainę. Aš lakstau po komandiruotes ir mažai būnu namie, Lietuvoje....paklausus:- o ką dukrele darysi, kai važiuosime atostogauti toli toli? argumentas: - mam nesijaudink, aš rasiu kas man prižiūrės.
Prieš metus buvau paėmusi draugės šunį mėnesiui, kad pavedžiotų, pasirūpintų...galvojau praeis noras. Taip, buvo praėjęs, bet ne dėl vedžiojimo, ne nuo prižiūrėjimo, o dėl to, kad tas šuo iš džiaugsmo ar streso vis apsisiusiodavo ir reikėdavo valyti.... spėkit kas valė...AŠ. Taigi, po mėnesio mes su vyru tuo šuniu tapome sotūs. Atrodė, lyg ir dukra, bet...dabar vėl viskas iš naujo, bet ji nori turėti tik savo šuniuką.
Košmaras...ką daryti? Pirkti? Nepirkti? O kaip jūs įsigijote šunį ar kitą augintinį? O pagal kokius kriterijus jūs išsirinkote šuns veislę?

Geriau jau aš iškepsiu pyragą, be riebalų, su citrina, kurio receptą man davė brolio žmona.

Pyragui reikės:
2 kiaušinių
100 g cukraus
1 arb.š. sodos
1 indelio kondensuoto pieno
1 stiklinės miltų

1/2 stiklinės vandens
1 citrinos sulčių
2 arb.š. cukraus
Gaminimas nerealiai paprastas. Toks, koks man ir labiausiai patinka. Kiaušinius išplaku iki baltumo su cukrumi. Miltus išmaišau su soda ir supilu į kiaušinių plakinį, sudedu kondensuotą pieną ir viską gerai išmaišau. Kepu 180 laipsnių orkaitėje 30 minučių.
Į vandenį išspaudžiu citrinos sultis, suberiu cukrų ir išmaišiau.
Karštą pyragą apšlakstau vandeniu su citrinų sultimis, palieku drėkti ir vėsti. Čia ir yra sunkiausia dalis...sulaukti kol pyragas visiškai atvės.

Kol kepiau pyragą, dukra sėkmingai toliau man "kompostavo" galvą apie šunis, jų veisles, auginimą, priežiūrą. Gerai, kad pyragas svaiginančiai saldus, drėgnas su švelnia rūgštele mane ramino ir guodė, nes galva jau tikra šunų enciklopedija.
Ech, geriau jau suvalgysiu dar vieną porciją pyrago....
Būtinai išsikepkite šį pyragą:)

30 komentarų:

  1. Taigi, ne apie pyragą. Savo Poną Pitagorą (Kornvalio Reksą) įsigijau greitai ir be didelių pamąstymų. Tiesa, reikėjo kiek luktelt, kol mažylis bus pasirengęs palikti mamą ir veislyną. Svarstėm ir apie šunį, bet nugalėjo šuniškas katinas būtent dėl tokių priežasčių, kurias įvardijate jūs, Odeta. Manęs dažnai nebūna Lietuvoje, o mano vyras nemažai dirba, tad būtų sudėtinga jį vedžioti ir prižiūrėti. Su katinu šiuo atveju lengviau. O ir šiaip šita veislė nuostabi: atneša kamuoliuką, pašaukus vardu, atbėga, daug šneka, labai gražiai atrodo ir... atlieka aerodinaminius bandymus su maišeliais! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Serpent, skaitau skaitau ir tik dabar supratau, kad tai tas katinas, kuris labai atkreipė dėmesį FB...nesuratau kaip jis sugebėjo užsimauti tą maišą:)) Pasiūlysiu dukrai, bet bijau, kad bus blogai. Dabar ji man rodo šunį Papiljoną, su ausimis kaip drugelio sparnai...o vyras juokiasi, kad net vardo duoti nereikėtų. Papiljonas skamba jau kaip vardas:)
    O pirkai su kilmės dokumentais ar paprastą žemišką? Kaip yra geriau? Vieni sako, kad be kilmės dokumentų net geresni būna ir kam švaistyti pinigus veltui...aš lyg ir sutinku, nes mes į parodas nevažinėsime ir tikrai neveisime.
    Bijau, kad iš didelio rašto išeisime iš krašto:)))) O baisu...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Odeta, mes iškastravom savo šunį, nes neveisim ir be to nereik jo vaikyti nuo kalių pavasarį, kad bėdos mergaitėms paskui nebūtų. Reik atsakingu šuns šeimininku būti.
      Bet pagal veislę reiktų rinktis. Va, mes paėmėm dalmantino mišrūną, o jie labai drasko viską pagal veislę, tai ir draskė kiek galėjo viską.
      Nesirinkit tokio, kuris labai aktyvus ir reik labai daug vedžiot kasdien, nes kantrybės neteksit. Rinkčiausi nelabai sportinės veislės, ne medžioklinį.

      Panaikinti
    2. Blaškomės tarp veislės ir rūšies.
      Kaip juokiuosi: neturėjo boba vargo...nusipirko ožką. Taip ir aš:)

      Panaikinti
    3. Taip, Odeta, čia mūsų Ponas Pitagoras su maišeliu tapo FB žvaigžde :)) Neįsivaizduoju, kaip jis į tą maišą įsinėrė, bet man teko pavargt, kol ištraukiau.
      Pirkom mes veislyne su visais dokumentais dėl labai paprastos priežasties: rinkausi katinuką ne tiek dėl išvados, kiek dėl charakterio. O kai maišai bele ką su bele kuo, tai nežinai, kas gausis. Kai nesigauna Kornvalio Reksai, tai būna agresyvūs. Siaubūno namie nesinorėjo :) Gyvena jis namie, niekur nevežiojam jo, bet visus popierius turi.

      Panaikinti
    4. Aš tai nuoširdžiai stebėjausi Tavo Pitagoro sugebėjimais įlįsti į maišelį, juokiausi viena pati:)))
      Nene siaubūno ir mums nereikia:) Dovilė gerą nuorodą įdėjo apie Papiljoną agility varžybose....neprastai atrodo;)

      Panaikinti
    5. ...o aš čia apie pyragą :)))..žiauriai man patinka tokie greiti, paprasti ir nerealiai skanūs pyragai...

      Panaikinti
  3. Odeta, aš labai labai prieš šunis buvau, bet.... buvo toks laikas gyvenime, kai buvo labai labai liūdna mūsų šeimoje ir aš labai norėjau vyrą pradžiugint. Ir prisiminiau, kaip jis pasakodavo apie savo turėtus šuniukus vaikystėje, ir kiek jam jie džiaugsmo teikė. Be to, ir mano dukrytė neturi nei brolio, nei sesės, vis viena.. ir ryžausi šuniui. Pasiūlė mums dalmatino mišrūną. Ir paėmėm. Oi, kaip baisu net metus kokius buvo, nes buvo ir apsiusiota viskas, ir batai sugraužti, ir nuo sofos pagalvėlės, ir inštimas naktimis. Bet dabar šuniukui jau 2,5 metų. Na, iš tikrųjų problema, kai nori kur išvažiuot net parai. Ir plaukų visur pilna. Bet mes labai labai tą savo šunėką esam įsimylėję. Dukra labai juo didžiuojasi, laiko jį šeimos nariu, apie jį visiems pasakoja. Tikra šuns šeimininkė;-)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dovile, aš to labiausiai ir bijau, kad palikti bus problema ir viską apgrauš, o dar signalizacija? Mes rudeniop planuojame išsikelti į namą. Bet dukra net dar vieną sau iššukį dėl šuns iškėlė. Pasakė, kad bus trečia klasėje pagal mokslą ir mokosi dar geriau, kad bus ne tik trečia, gal net ir visa pirma, kad tik jai šuniuką nupirktume. Pernai, kai užsibrėžė būti pirma ir buvo....galvos skausmas:((( Todėl ir norime nedidelio, bet ne to visiško "tropčiko". Bent šuniškas būtų. O nieko negirdėjai gero blogo apie Papiljonus?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, aš taip nesu įsigilinusi į šunių veisles. Pagooglinau, tai tikrai mieli atrodo;-)
      Su visais būna vargelio pradžioje, kol pripranti, bet paskui tai neišsivaizduoji gyvenimo be jų.
      O dėl parodų, tai nesakyk;-))) Mano dukra tysia mūsiškį į Litexpo parodas ir išdidi rodo jį visiems. Vyras sugalvojo jam veislę "rudasis japoniškas dalmatinas". Taip ir pristatom. Protingi juokiasi, o kvaili vistiek nesupranta;-))))

      Panaikinti
  5. Odeta, dar paskatink dukrą agility užsiimt su šuniuku. Va, radau kaip papiljonas varo http://www.youtube.com/watch?v=njm31DBQRqY .
    Mano darbo kolegė yra agility trenerė ir fanatikė, tai labai susižavėjau tuo sportu, tik tiek kad mano jau per senas pradėti ir per storas;-)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Dovile, aš tokį žodį agility iš viso primą kartą gyvenime išgirdau:)))))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O Papiljonas...nerealus...patiko, o matei kaip varo?:)))))))) (klykiu iš juoko)

      Panaikinti
    2. Kaip voverytė;-))))
      Aš irgi tik neseniai apie tą agility sužinojau, bet faina iš tikrųjų;-).

      Panaikinti
  7. Šunys yra didelis gėris. Mes tokį gėrį turim jau beveik 4 metus. Pirkom dukrai, nes ji labai norėjo ir įrodė, kad pati galės šunimi pasirūpinti (visą savaitę prižiūrėjo giminių labradorą). Didžiausia problema - rasti kam palikti augintinį, kai kur nors išvažiuojam, tačiau net ir ją mums pavyksta puikiai išspręsti. Per 4 metus dar nė karto nepasigailėjom, kad įsigijom savo šeimos numylėtinį.
    Mes pirkom šunį su dokumentais. Neketinom dalyvauti parodose, tačiau nenorėjau remti daugintojų ir dalyvauti loterijoje "išgyvens šuniukas ar ne". Buvau skaičiusi nemažai liūdnų istorijų apie apgautus šunų pirkėjus. O kadangi vaikas šuniuko prašė daug metų, tai nenorėjau rizikuoti. Jei reikėtų rinktis šunį iš naujo, svarstyčiau tik 2 variantus: arba veislynas ir šuo su dokumentais, arba gyvūnų prieglauda. Kai išsirinksite veislę, siūlau pabendrauti su tos veislės šunų šeimininkais. Jie labai aiškiai išdėstys visus tam tikros veislės pliusus ir minusus.
    Beje, aš turiu biglį, meilybių meilybę:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Živile, Tu taip su meile aprašei savo pasirinkimą biglį, kad net mane dar labiau suminkštinai:) Tik vyrą reikia dar įtikinti...nes jis kaip tikras žemaitis, kaunasi iki galo:) O kokį turi...berniuką ar mergytę? Koks geriau?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O koks geriau, tai niekas tau neatsakys. Čia kaip ar berniuką, ar mergaitę turėt. Siūlau jums berniuką, kad namuose būtų 2:2 ir vyrui smagiau būtų;-)

      Panaikinti
    2. Pritariu Dovilei:) Mes turim berniuką. Berniuką rinkomės dėl to, kad aš bijojau, jog rujos metu mano dukra nesusitvarkys su kalyte. (Nors dabar matau, kad mano baimė buvo visai nepagrįsta, ruja visai nebaisus dalykas) Sakoma, kad kalytės meilesnės ir paklusnesnės.
      O apie šunis aš galiu kalbėti daug ir ilgai:)
      O jūsų vyrą įtikinti būtina:)))) Galiu jus pakviesti į biglių pasilakstymus kiekvieną sekmadienį Baltupiuose. Būtinai atsivežkit savo vyrą. Tikrai neliks abejingas tiems nulėpausiams ir meilė šunims atsiras. O po to beliks smulkmena - išsirinkti savo veislę:)

      Panaikinti
  9. Tai, Odeta, kaip ir nuspręsta, ar ne? Dukra turėtų padėkoti blogo skaitytojoms :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Serpent, tikrai taip, esu beveik visai prisižadėjusi...o dukra tik ir rodo pirštu į jūsų laiškus:) Manau, ji labai dėkinga, bet dar kol nėra gyvo padarėlio...tikro ačiū irgi nėra:)

      Panaikinti
  10. pyragas nuostabiai atrodo :) reikes butinai bandyti :) o del suniuku - siulyciau imti is prieglaudos , facebooke yra grupiu - tautmiles prieglaudele, penkta koja, lese ir panasiai, ten meta nuotraukas, yra ir mazyciu, ir suaugusiu ,bet neaukstu, ir labai mielu, ir kurie jau patyre zmoniu nemeile atsidekos belekaip ir nieko negraus :) man misruniukai patys paciausi :) bet jeigu renkates kokia nors veisle, tai girdejau dzeko raselo terjeras labai labai yra :) is mazesniu :) ir trumpo plauko :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Raminta, man dukra dėl Papiljono baigia ausis išūžti, nors aš jai siūliau nuvažiuoti į prieglaudą...tik pasižiūrėti, nuvežti skanėstą, bet kaip ji pati išsireiškė:- bijau, kad norėsiu visų iš karto:) O pyragas, tikrai superinis:)

      Panaikinti
  11. Odeta, kai aš su sese norėjom vaikystėje šuns, tėvai sakydavo, kad kai turėsim savo namus, galėsim ir nusipirkt...dabar turim savo namus ir turim po katiną :D Dabar galvoju, gal ir reikėjo jiems tą šunį mums nupirkt.....
    Jei tikrai apsispręsit pirkt, pirkit tik iš veislyno su dokumentais, tada nebus galvos skausmo. Mūsų katinas su dokumentais, atitinka visas veislės savybes išskyrus vieną....pliurpia be perstojo...bet čia jau mes kalti, nes pastoviai šnekamės su juo nuo mažumės....bet kita vertus kai grįžti namo ir sakai "labas Raini" ir jis atsako "Miau", tai labai čiotka ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Laura, juokingai Tu čia apie savo Rainį:) Tikiu, kad smagu, bet tas mano pastovus keliavimas...ir baimė, kad priežiūra liks man, labai jau verčia mane susimąstyti:) Nors jaučiuosi, kad esu jau "prikalta"

      Panaikinti
  12. imkit suni is gyvunu prieglaudos, pasirinkimas platus o ir dekingas gyvuniukas bus;>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manau, kad aplankysime ir prieglaudą, nor dukra svaigsta dėl Papiljono, o man gražu ir mišrūnai, net labiau nei veisliniai:)

      Panaikinti
    2. Jei norit papiljono, tai ir įsigykit papiljoną.
      Lauksim reportažo su jūsų nauju šeimos nariu;-)

      Panaikinti
  13. Tai kada tas šuniukas bus? Aš jau landžioju į blogą nebe receptų, bet šunio laukiu;-)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Oi Dovile, šuniukas dabar derinamas su mokslais:) Pati sau nustatė užduoti, kad šuniukas vertas tokio ar tokio vidurkio...dabar mes tik stebėtojai:)) Bet veislė jau nuspręsta Papiljonas:)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Vien dėl vaiko užgaidos šuns nepirkite, nes galite turėti bėdų.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu