Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. balandžio 29 d., pirmadienis

Languota prijuostė-Bajaliai-makaronai:)

Prisigyriau, kaip aš nemėgstu makaronų...ir jokių Kodėl aš nemėgstu makaronų, arba Kodėl aš dievinu otą?:). Tačiau ne visi atsižvelgia į mano makaronų nemėgimą, todėl šį savo "rašinėlį" ir receptą skiriu Dovilės paskelbtai Languotos prijuostės temai Languotos prijuostės – Makaronų tema :)
Iš tiesų, viskas buvo labai paprastai. Vakar viriau vištienos sultinį. Išvirta vištiena nėra skani, tai faktas. Tada reikia prigalvoti visokių gudrybių, kad ją paskaninti. Dažniausiai kepu lietinius Lietinukai su prieskoniuotu sultiniu ir valgome juos su sultiniu. Tačiau kartais sultinys būna panaudojamas kituose receptuose, tad belieka plika virta višta. O ką daryti tada? O tada aš gaminu užpilą makaronams, bet kokiems...šiandien jis skambėjo indiška nata.
4 porcijos
1nedidukė virta višta (gali būti ir dalis)
1 virta morka
1 svogūnas
1 skardinė kapotų pomidorų be odos
2 skiltelės česnako
1 stiklinė kefyro
1 arb.š. čili pipirų
1/4 arb.š. malto cinamono
3 kardamono sėklos
1/4 arb.š. kumino miltelių
1 gvazdikėlis
Vištieną iškaulėju ir smulkiai sukapoju. Svogūną ir česnako skilteles smulkiai sukapoju ir apkepu keptuvėje. Tada sudedu sukapotus vištienos gabalėlius, apkepusi 5 minutes sudedu pomidorų skardinės turinį ir kitus prieskonius. Troškinu apie 10 minučių. Po to supilu kefyrą, dar troškinu, pastoviai maišydama apie 10 minučių. Tuo tarpu išverdu makaronus.
Ir prašau, Jums greita, kvepianti Indija, vakarienė:)
Aš valgiau tik padažą, ir jis man labai labai skanus buvo:)

6 komentarai:

  1. Nu va, kiek prigaminai per vakarą. Užtat aš šiandien nieko negaminu ir viską valgom kas šaldytuve iš po vakar likę. Įdomiai tu čia tą kefyrą panaudojai, niekad nebučiau taip sumasčius.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Buvau Indijos virtuvės kursuose, ten jie pilstė kefyrą į kairę ir į dešinę...tai ir aš nuo jų nusižiūrėjusi pabandžiau:) Tikrai galima pilstyti!

      Panaikinti
  2. Manau, kad ir as valgyciau tik padaza :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Medeja, tai ir Tu nemėgsti makaronų? Reikės steigti makaronų nemegėjų klubą:)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Odeta, ar griliaus sezonas atidarytas? Mes vakar jau oficialiai atidarėm sezoną. Kaimynai mėsą marinavo, aš visokias salotas gaminau ir paskui nusvilau raudonai veidą pusė dienos į upę bežiūrėdama.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Oi Dovile, dar ne ir nežinau kada:) Net saldžiai pavydžiu sezono atidarymo:) O dėl nudegimo, užjaučiu:) Bet oda dar nesilupa nuo veido?;)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu