Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. balandžio 15 d., pirmadienis

Bandelės su vištiena ir grybais:)

Kaip jau žinia, esu visiška nemėgėja makaronų, bandelių, tortų bei pyragų. Trumpai tariant, saldumynai ne man, miltiniai patiekalai ne man, bet kai šeima labai labai nori, neatsispiriu ir aš išbandyti vieną kitą receptą.
Kadangi esu gaminusi jau ne kartą Minkštutėliai pyragėliai su įdaru tai vienokiu tai kitokiu įdaru, bet tešla niekada nenuvylė. Todėl vėl puoliau naršyti bloguose ką nors bandelinio, ne saldaus, prie sultinio paragauti. Negi vien duoną valgysi?:) 
Taigi, vėl grįžusi į Srovės blogą, nes pas ją radau ir savo išgirtųjų minkštutėlių bandelių su įdaru receptą. Gaminau Mielinės bandelės, pyragėliai pagal šį receptą, naudojau:
500 g miltų 
250 ml pieno 
7 g sausų mielių
1 kiaušinį
25 gr. sviesto (minkšto) pusantro šaukšto al. aliejaus
 2 arb. šaukštelius cukraus 1 arb. šaukštelį druskos 
Miltus sumaišau su mielėmis. Pieną pašildau vos vos, kad įkišus pirštą jausčiau malonią šilumą. Lengva srovele pildama į miltus pastoviai maišiau. Lengvai pašidžiau sviestą, į jį įmušiau kiaušinį, sudėjau druską, cukrų ir išplakiau. Tada lengva srovele supyliau į minkomą tešlą. Minkiau 10 minučių. Tada palikau minkiniui pasistovėti 2 valandas (jeigu šilčiau, galima ir trumpiau kildinti tešlą). Po to formuoju bandeles su įdaru:
Virtos vištos, be odos (virtos sultiniui, dedeklės)
100 g maltų grybų (galima naudoti konservuotus arba džiovintus), šiuo atveju, naudojau, konservuotus
1 kapoto ir apkepto svogūno
kapotų petražolių (pagal skonį)
Taigi, į apkeptus svogūnus, sudedu maltą vištieną, grybus. Išmaišau ir apkepu apie 10 minučių.
Kai tešla reikiamai pakilusi. Plėšau: pusę per pusę, pusės per pusę ir t.t., kol pasiekiu norimą dydį. Šį kartą buvau labai tinginė, tad gaminau didesnes bandeles.
Kepiau įkaitintoje iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje  kol gražiai pagelto.
Gavosi tikrai minkštos bandelės, tikrai gardžios, bet man tos Minkštutėliai pyragėliai su grybais (II dublis) vis tiek skanesnės:)
O valgėme su sultiniu ir arbata.
Sultinį gaminau kaip visada Lietinukai su prieskoniuotu sultiniu čia aprašytu sultinio metodu.



8 komentarai:

  1. kaip dabar noreciau tokiu bandeliu!!!!! :) dieviskai atrodo

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, tikrai labai skanios gavosi, bet man vis tiek skanesnės Minkštutėliai pyragėliai su grybais:)

      Panaikinti
  2. labai gera ideja; niekada tokiu bandeliu nekepiau, bet bus proga isbandyti; jeigu geros iseis, tai kepsiu visa tunta i mokykla; receptas atsispausdintas;

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aušra, mano dukra vis "prievartauja" mane, kad bandeles kepčiau ir būtinai su įdaru. Kadangi saldumynu pati nevalgau, tai ir kitiems neduodu:))) Todėl pas mas karaliauja bandelės su visokiais nesaldžiais įdarais. Nors man vis tiek skanesnės "minkštutėliai pyragėliai su grybais"...o vyrui sakė, šitos...taip, kad skoniui lygių nėra:)

      Panaikinti
    2. Odeta, prikepiau ir as situ pries pora dienu; man buvo pirmas kartais, ir puikiai viskas pasiseke; kita partija kepsiu, kai mano nulinukui bus eile nestis maista i mokykla; sitos tavo bandeles - liuks ideja; labai labai!!!

      Panaikinti
    3. Aušra, pabandyk šitas http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/02/minkstuteliai-pyrageliai-su-idaru.html man dar geriau!

      Panaikinti
  3. Odeta, bandeles atrodo puikiai! Tikiu, kad ir skanios buvo :) As tai isvis nepamenu, kada kepiau mielines bandeles - max picos mielinis pagrindas :)) Bet tikiu, kad buvo pasakiska su sultiniu! Kaip uzsinorejau :)) Prisiminiau Jogailos g. sriubine - sultinukas ir bandeles :)))
    P.S. Gal kartais zinai, kur galima nusipirkti perlinio kuskuso? Niekur nerandu :(
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kaip malonu Tave išgirsti, Skaitytoja, tikrai skanios bandelės buvo su sultiniu, ypač. Mes irgi studentai varydavome į sultininę Jogailos gatvėje, tik tada valgydavome bandelę su dešrele ir puodeliu sultinio. O dabar dar yra ta sultininė?
    Dėl perlinio kuskuso, berods esu mačiusi toje parduotuvėje, kuri anksčiau buvo Basanavičiaus g., bet nesu tikra, be to ar ši parduotuvė dar gyva? Nežinau.
    O Užupyje nėra?
    Jeigu tik kur nors užmatysiu, būtinai parašysiu, o jeigu tu užmatysi, parašyk irgi, prašau:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu