Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. kovo 10 d., sekmadienis

Tvirta Skumbrė su daržovėmis

Svečiai. Vyriški. O jie visada nori mėsos...jeigu ne vegetarai, tai be mėsos dar galima pasiūlyti tortą ar silkę. Bent jau tokie vyrai supa mane ir mūsų šeimą. Turiu labai stipriai įtempti savo atmintį, kad surasčiau nors vieną, kuris vietoj mėsos ar torto, rinktųsi daržovių salotas ar vanilinius putėsius. Nežinau, kas turėtų atsitikti mane supantiems vyrams (darbe, vyras ar jo draugai, draugių vyrai ir kiti pažįstami), kad jie keistų savo mitybos įpročius ir atsisakytų to stipriai išreikšto skonio, kuris tinka prie alaus, viskio, degtinės ar vyno. Gal aš čia ir nusišneku, bet mano aplinka yra tokia, paprasta, kuri be įmantrumų sukerta lašinį ar karką, baltą mišrainę ar silkę su svogūnais ir būtinai finale, kuo saldesnį tortą. Na gerai, po to truputi rafinuotėjant, jau įtinku su jautienos ar avienos kepsniu, silke pataluose ar su Silkė su ricotta ir pesto su pienių lapeliais ir Varškės pyragas su juodaisiais serbentais .
Taigi, mėgstančiai pavalgyti kompanijai pasiūliau keptos, prieskoniuotos Skumbrės su dražovėmis...Kiek gi galima vien mėsą "kapoti"?:)) Esu gaminus skumbrę ir kitaip, kas visus kuo nuostabiausiai žavėjo  Prieskoniuota skumbrė, o kai orai bus tinkami kepsninėms būtinai pakartosiu ir šį receptuką http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2011/09/dumo-skonio-zuviene.html .
Taigi, viskas iki skausmo paprasta.
4 asmenims reikės:

2 vidutinio dyždio skumbrių
1/4 saliero šaknies
3 bulvių
2 morkų
2 pomidorų
6 skiltelių česnakno su oda
džiovinto čiobrelio
1/4 arb.šaukštelio pankolio sėklų
4 cm imbiero šaknies
1 paprikos
50ml aliejaus
druskos, maltų pipirų
Kad ilgai nepalikti vyrų vienų (ironizuoju), sugalvotas patiekalas labai paprastai pagaminamas ir sotus.
Gaminimas:
Skumbrę išdoroju, įpjaunu į odą su peiliu, morkas ir salierą nulupu, o visą kitą: bulves, pomidorus, paprikas, česnakus sudedu tik labai gerai plovusi ir nusausinusi. Sudedu viską į skartą, ir apšlaksčiusi aliejumi, bei apibėrusi prieskoniais, išmaišau tarp rankų ir pašau į orkaitę, įkaitintą iki 200 laipsnių kepti. 30minučių uždengus folija.
Nudengusi foliją kepu dar 10 minučių, kad viskas lengvai apskrustų.
Jeigu matote, kad dar bulvės, morkos ar kitos daržovės nėra pilnai iškepusios, primažinkite karštį orkaitėje iki 160 laipsnių ir kepkite kol suminkštės.
Kadangi viską buvau supjausčiusi nedideliais gabalėliais, tai viskas puikiausiai iškepė per 40 minučių.
Taigi, beliko viską dėti į lėkštes ir mėgautis tvirto skonio, aromato žuvimi bei daržovėmis:
SKANAUS:)

14 komentarų:

  1. Kaip aš norėčiau tokios skumbrės, nes paprastai ją tik rūkytą perkam. Niekad nemačiau šviežios nusipirkt. Reiks pradėt atidžiau žvalgytis.
    Mano vyras labai dirba, tai visas tris dienas taip sąžiningai prie puodų prastovėjau. Bet nieko įdomaus negaminau, tik visokius labai kasdieniškus patiekalus iš to ką šaldytuve ir rūsyje radau. Be mandrumų ir rafinuotumo, kaip tu sakai;-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dovile, kartais tai kas Tau atrodo, neįdomu ir įprasta, kitiems yra neįprasta ir atrodo ypatigai:) Mes tai irgi šiandien tinginiaujame, po svečių reikia poilsio:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Joo, žinok laaaaabai įdomu kopūstų sriuba ar miltiniai blynai su vištiena;-))) Mes irgi tinginiaujam. Vakar aplankiau savo pusbrolį su kuriuo 100 metų nebendravau, tai labai kažkodėl laiminga dėl to esu.
    Iškepė nerealią picą su kopūstais, bet kaip skanu buvo, kad neklausk.
    Ir dar mes jau planuojam "tą" kumpį, įtraukiau vyrą į procesą, tai abu gaminsim. O Velykoms sumąstėm Nidos gefilte fish pasigaminti.


    AtsakytiPanaikinti
  4. Blynai su vištiena ar pica su kopūstais, tipo yra labai paprasta? Baik ati galvoti:) Fantastiškai skamba:)
    O kumpį būtinai išbandykite, pamatysite, nenusivilsite:) Jeigu kils klausimų skambink ar rašyk:) Mes tai Velykas pas mamą, ką ši padės ant stalo, tai bus pats geriausias vaišių stalas:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Pamiršau apie Nidos gefilte fish. Būtinai parašyk kaip Tau pavyks, nes ir aš esu išsisaugojusi šį receptą. Į Izraelį nežinau kada nuvyksiu, vis per tas arabų vizas, neriims gi:)) O lai man jis viliojančiai pasirodė.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tai man rodos, kad mano močiūtė taip gamindavo. Arba kepdavo, arba taip virdavo karpį. Tai man toks azartas pabandyti;-)
    O aš tik sykį arabų šalyje buvau, bet daugiau nusprendžiau ten kojos nebekelt. Man ten pernelyg kultūrinis šokas. Bandžiau visaip net tą Argo filmą pažiūrėti, kur visus Oskarus susišlavė šiemet, bet man per sunku į "tuos" žmones žiūrėt.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Maniškis irgi mėsinis. Ačiū dievui, kad dar mėgsta daržoves. Nors pamažu kažkas keičiasi...tai grikių užsimano, tai makaronų.. stebuklas....aišku prie jų irgi turi būti mėsos bent mažiausias gabalytis arba blogiausiu atveju sūris....daug sūrio.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Laura, pas mus lygiai tas pats:) Atrodo, pavalgome, o naktį vis tiek į šaldytuvą lenda ir visokias gėrybes mėsines traukia ir su duona užkandžiauja:(

    AtsakytiPanaikinti
  9. Cha cha cha :D Pas mus tas pats - jei nebus mesos, bus nepavalges :D Na zuvis tapo privalomas reikalas kelis kartus per savaite, nes jei demokratija vadovautis, tai manau ir 8 dienos per savaite su mesa butu idealu :D Bet maniskiui "link" pavasario irgi darzoviu didenis poreikis prabudo, tai dziaugiuosi :)))
    O as irgi buvau nusiziurejusi ta Nidos recepta, bet niekaip neprisiruosiau padaryti. Dovile matau bus greitesne :) Lauksim visos atsiliepimu.
    Ir man tas pats kas Odetai - per arabiskas vizas Izraelis nebepasiekiamas man. Smalsu butu aisku :) BET as isimylejusi esu arabiska pasauli, kultura ir zmones (kad ir kaip pavargstu as nuo ju vis periodiskai :D )
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  10. O kur Tu dažniausiai perki žuvį? Kokią?
    Na ir panašumas mūsų merginų:)))
    O kur dažniausiai skraidai? Pas kuriuos arabus? Žinai, Tu kaip pirštu į akį apie tuos arabus...patinka man jie, bet ir pavargstu nuo jų. Man jie patinka mažomis procijomis:)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Ach, as noreciau zuvi dazniau tik Katino dienose Tyme arba Sturmu zuvyse. Bet as paprastai (tiksliau pastaruoju metu) nespeju ir neturiu tam vazinejimui laiko :(((( Tai dazniausiai buna Iki (kai randu graziu/svieziu) ir Maxima didele (ten penktadienio popiete ar sestadieni dar uzbegu, nes penktadieni kaip ir vezimo zuvu diena pas juos). O renkuosi zinok pagal situacija, kas tuo metu graziai atrodo ;) Moliuskai, dorados, kalmaru jau senai maciau graziu, vilkeseriai, tunas ar kas buna. Rykliena vis gundausi, bet nezinau kaip ruosti :/
    O as i Dubaju. Ir jie tokie mieli ir svetingi, kad paskui nuo ju atostogu norisi :))) O paskui, po kurio laiko, vel to pasiilgstu :D As juokiuosi, kad santykis su jais kaip sadomazo, kazkas tokio.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Aš pati nesu ragavusi, bet kiek minėjo, kad rykliena nėra ta geroji žuvis. O mūsų namuose analogiškas žuvies racionas. Bet apie Maxima visai pamiršusi buvau, man ji nepakeliui, bet reikės specialiai užsukti.
    O ir su Dubajumi, man tas pats, sadomazo, bet kuo toliau tuo labiau ten traukia:) Gal išsigimstu?:)))))

    AtsakytiPanaikinti
  13. Man siuo metu aktualu, kur kas dirba ilgiau nei iki 18 ar 19val, nes paprastai dabar ankciau nesibaigiu darbu, kiek supuole. O koks jau pasirinkimas ir belieka - tik prekybcentriai :))
    O beje, kodel rykliena nera gera zuvis? Sudominai.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Ryklienos parduoda tik pelekus, o jie kremzliniai, kaip ir rajos sparnai kremzliniai. Todėl tai nėra banginio, kardžuvės ar tuno mėsa. Bet čia tik iš kitų pastebėjimų, pati neragavau. Ispanijoje dažnai matau rajos sparnų pirkti, bet kažkodėl geriau nusiperku red mullet ir pasičirškinu paprastuoju būdu.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu