Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. vasario 17 d., sekmadienis

Šokoladinis pyragas su vaniline varške

-Mama, mama, labai noriu šokoladinio pyrago! Išgirdau vos grįžusi namo. O žinant mano meilę saldumynams... ir kokia aš be būčiau mama, vis tiek turiu palepinti savo namiškius, kurie yra nenumaldomi saldumynų mėgėjai. Juk bet kokiu atveju geriau, kad valgytų naminį, o ne pirktinį su visokiausiais E pagamintus saldumynus ir kitą maistą.
Kadangi buvau nusipirkusi liesos varškės 2 pakelius pradėjau blaškytis  po kolegiškus blogus, Aguonėlę, Solentę, Lietuvos virėją, Saulėtą virtuvę ir kitus, kur galima rasti tikrai gerus saldumynus. Bet pasiblaškiusi pasiblaškiusi, nusprendžiau, kad nieko nebus geriau nei senas atnaujintas receptas. Mane ir mano draugus sužavėjęs Labai šokoladinis pyragas su mėlynėmis . Todėl, neaprašinėsiu, kaip aš gaminau patį pagrindą, nes jis puikiauisiai aprašytas nurodytame apraše.
Įdarui naudojau:
2 liesos varškės pakelius
1 kiaušinį
2 valg.šaukštus kukurūzų krakmolo
1 vanilės ankšties
3`šaukštų cukraus
Sluoksnio gamyba:
Sutryniau varškę su cukrumi, po to įdėjau kiaušinius ir vėl gerai ištryniau. Subėriau nubrauktas vanilės ankšties sėklas, vėl viską labai pertriniau. Pabaigoje subėriau krakmolą, ištryniau.
Vieną sluoksnį išklojau šokoladinės masės iš prieš tai aprašyto Labai šokoladinis pyragas su mėlynėmis tada tolygiai padengiu vaškės mase, ant viršaus vėl uždedu šokoladinę masę. Kepu 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 40minučių.
Šokoladiškai varškiškai puriai skanu:)

6 komentarai:

  1. Puiki kombinacija - šokoladas ir varškė! Aš iš LT parsivežiau pusę lagamino varškės, tai ko tik neprisigaminau - ir apkepą kepiau, ir blynelių su varške pilnas šaldytuvas, ir varškėtukams tešla užminkyta...:) Iki pyrago tik niekaip
    neprieinu", nors man varškiniai pyragai - patys skaniausi.... Bravo, pasisekė tavo jaunimui, kad tokią mamą turi, skanius saldumynus kepančią:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nida, as atvirkščiai nei Tu, su pieno produktais draugauju mažai arba beveik visai nedraugauju:) Tik dėl šeimynos....bandau "taškus" užsidirbti:) Pasakysiu, kad varškė labai atgaivino šokoladiškumą, o pati tokia puri puri gavosi:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kokia tu gera mama, kad tokius pyragus kepi. Aš tai beviltiška pyragų kepimo klausimais. Vakar vyras šakotį partempė ir valgom "nosis" palaužydami.
    Mes dabar su vyru mąstom kaip briedienos gabalą paruošti. Gal kokių idėjų turi žvėrienai?
    Dar turim šerno kumpį, bet gal iki Velykų palaikysim. Net nežinau....

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dovile, aš šakočio kokį tūkstantį metų nevalgiau...net skonį pamiršau. Kažkaip pats neperki, o kur baliai, tai tortus visokius duoda desertui:)
    O su žvėriena nesu susidūrusi, nėra mano aplinkoje medžiotojų. Bet būtinai paieškosiu ką nors įdomaus. Faktas tik tas, kad ją būtinai reikia marinuoti.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aga, marinavom briedieną ir paskui patroškinom. Skaniai gavosi.

    Dar noriu parekomenduot naują kepyklėlę "Fionos cukrinė", esančią Pilies gatvėje prie Metaxos, graikų restorano. Tai va, ten yra visokių įdomių tortukų ir labai simpatiškas pardavėjas, kuris mielai paplepa su klientais, kaip kokioje Ispanijoje;-)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Dovile, tikiu, kad labai labai skanu buvo:) O į kepyklėlę būtinai užsuksim. Kaip tik sugalvojome, kad jau reikėtų senamiestį apžiūrėti, o tai jau nepamenu kada buvau Pilies g.:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu