Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. vasario 6 d., trečiadienis

Paprasčiausia šeimyniška vakarienė su vištienos blauzdelėmis

Man labai patinka, kai visa šeima, kartu, gaminame pietus, vakarienes ar tiesiog bet ką, svarbiausia, kad kartu. Žaviuosi Dovile, kuri sugeba su vaikais kepti keksiukus, daryti teatrališkus pristatymus, puoštis, daryti reportažus. Ne, aš nesu tokia gera....nebloga, bet vis tiek man iki Dovilės dar labai daug molio nuklampoti reikėtų:). Todėl aš visada džiaugiuosi, kai randame laiko vienas kitam, o po to kartu susėsti prie stalo ir mėgautis tikrai bendrai pasigamintu maistu.
Kadangi lagaminas kraunamas buvo isteriškai, priebėgomis, tai šeima nusprendė, kad turi man padaryti palengvintą, nors jau į naktį išvirtusią vakarienę. Taigi, mūsų nuostabi, nors ir labai paprasta šeimyninė vakarienė:)
3 asmenų šeimai:
5 vištos blauzdelės
3 bulvės
2 morkos
200 g jaunų žirnių su ankštimis
1 svogūnas
2 skiltelės česnako
250 ml vištienos sultinio
aliejaus kepimui, druskos, pipirų
šviežių čiobrelių šakelių
Viskas nerealiai paparasta. Dukra nuskuta bulves, vyras nulupa svogūnus ir morkas. Tuo tarpu apkepu troškintuve blauzdeles, sudedu nuluptą ir smulkiai sukapotą svogūną, apkepu. Tada supjaustytas morkas, bulves. Užpilu sultiniu, suberiu prieskonius, įdedu į iš anksto įkaitintą iki 180 laipsnių orkaitę 40 minučių. Pabaigoje sudedu žirnius su ankštimis ir dar 10 minučių kaitinu uždengtame puode, bet jau išjungtoje orkaitėje.
Labai paparasta, bet kai viskas gaminta kartu, buvo taip nerealiai skanu, kad net dabar rašant, seilės tįsta iki kelių:)

9 komentarai:

  1. Tikrai paprasta, bt tiek spalvu ir tokios skanios foto, kd ir man seiles tista!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai paprasta, bt tiek spalvu ir tokios skanios foto, kd ir man seiles tista!!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vilma, ačiū:) Ir tikrai taip viskas buitiškai paprasta:)

      Panaikinti
  3. Sekmes kelioneje ! :) Lauksim griztant :)
    P.S. Paskutiniu metu "issidirbinejau" su maistu, tai dabar irgi atejo laikas paprastiems patiekalams, ir dabar man jie toookie faini pasidare yra :)))
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vava ir man po visokių išsidirbinėjimų norisi paparastumo. O čia taip paprasta, kad ir dabar, sugrįžusi mielai pakartočiau. Tik jėgų iki parduotuvės nueiti ar nuvažiuoti dar neturiu:) Po visų tų Dubajietiškų seafoodų, norisi tik manų košės :)

      Panaikinti
  4. Tikrai paprasta ir...skanu. Man patinka paprastumas...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dileta, tai šį patiekaliuką būtinai pabandyk:)

      Panaikinti
  5. Skanu ir spalvos nuostabios;-)
    Oi, Odeta, be reikalo čia mane išgyrei. Tiesiog buvo gyvenime toks periodas, kai vyras gyveno kitame mieste, o man tekdavo vienai suktis namuose. Tai pasiimdavau dukrą iš darželio ir reikėdavo kažkaip ją vakare "užimti", bet reikėjo ir valgyt pasidaryti, tai ir pradėjom abi kartu gaminti. Tai kokius kiaušinius duodavau plakti, tai druskos pabarstyti ir t.t. O su laiku visas procesas apaugdavo vis naujom detalėm iki "kulinarinių laidų transliavimo" nematomiems žiūrovams;-)
    Geros tau kelionės ir lauksim grįžtančios.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, aš nuoširdžiai pavydžiu, kad jūs taip su fantazija kartu gaminate...o pas mane siautėja paauglystė...sugrįžau ir visų jūsų laaabai pasiilgusi:)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu