Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. vasario 24 d., sekmadienis

Keptas Camembert sūris

Kaip pirmą kartą Prancūzijoje ( tai buvo senokai), dienos pietų meniu pamačiau pasiūlymą, keptą Camembert sūrį, pagalvojau, kad jau nebežino kaip išsikalinėti tie "didieji gurmanai". Turi nuostabiausius sūrius, jų valgymo tradicijas. Vieną su vienokiu vynu, kitą su kitokiu, valgyti prieš desertą ar vietoj deserto, bet privalomai, kiek įsidedi į lėkštę, turi suvalgyti. Taip kad būdamas sūrių nežinovas , bijai net rizikuoti kokį sūrį dėtis nuo 5-9 rūšių lėkštės, nes gali jo ir nepraryti, o tada jau pasirodysi visiškai nekultūringas ir t.t. Tas Prancūzų kultas sūriams mane vis dar nenustoja žavėti, tuo pačiu šiek tiek erzina tos sūrio valgymo taisyklės....ir staiga, pamatau, kad jie sūrį dar ir kepa, bei valgo kaip karštą patiekalą, tada mane jie "užmušė". Bet kai perskaičiau Šarlio de Golio ( Chrales de Gaulle) žymiąją frazę: "Kaip tu gali gerai vadovauti šaliai kuri turi 246 sūrių rūšis?" Tai ką jis dabar pasakytų, kai Prancūzijoje daugiau nei 750 įvairiausių sūrių rūšių?:) Dėl to ir nebevaldo:))))
Praėjo keli metai ir sūrio kepimas visai manęs nebestebina,  karts nuo karto su draugėmis prie vyno kaip užkandį pasiūlau kepto Camembert sūrio. Dažniausiai jį ragaujame su riešutais, grūstais pipirais, svogūnų džemu http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/10/svogunu-dzemas.html ar tiesiog su mėgstamomis prieskoninėmis žolelėmis ( rozmarinas, čiobreliai ir t.t.) Pavarčiusi skonio blogo rašytojų puslapius mačiau, kad Renata iš www.sezoninevirtuve.lt kepė net kepsninėje.
Taip, kad būsiu ne pirma ir ne paskutinė pasiūlydama tokį Camembert sūrio pateikimo variantą, bet jis tikrai vertas nuodėmės:)
Užkandžiui naudojau:
1 Camembert sūrio dėžutę
5 čiobrelio šakelių lapelių
šiek tiek šviežiai maltų juodųjų pipirų
saujos sūdytų anakardžio riešutų
ir žinoma balto sauso vyno:)))
Nupjaunu višutinę pelėsio dalį, gausiai apiberiu čiobrelio lapeliais, pipirais. Pašaunu į įkaitintą orkaitę iki 180 laipsnių 15 minučių. Tuo tarpu, šiek tiek sutraiškau sūdytus anakardžio riešutus ir apkepu sausoje keptuvėje, kol šie gražiai pagelsta.
Skysta sūrio masė kvepianti čiobreliais, vos juntamu pipirų pikantiškumu ir traškūs sūroki riešutukai, nuostabus derinys prie taurės balto sauso vyno, bet gera kompanija, kaip visada, nuostabiausias pasirinkimas:)))


13 komentarų:

  1. Nustebinai mane su keptais riešutais prie sūrio. Aš kai kepu kamembertą, tai valgau su bruknių uogiene;-) Bet jau seniai jį kepiau.
    O aviena su žirniais superinė gavosi. Dar ir šiandien valgom, nes nenormaliai daug prisigaminom. Gerai, kad skaniai:-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dovile, aš tai žirnių tik kokį šaukštą dėjausi, nes man jie žiauriai pučia pilvą:((( Bet mėsą tai dvigubomis porcijomis dėjausi:)
    Bet mums labiausiai patiko, kad riešutai buvo sūroki, žiauriai gerai gavosi...apsirijome:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Xixiixi, nu pučia tai pučia, o ką daryt;-)
    Aš šiandien burokėlius su feta, salotom ir kepintom moliūgų sėklom darysiu, nes reik iškrovos truputį.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oi kaip aš mėgstu burokėlius su feta....kai tik turiu šaldytuve fetos, visada darau, bet su moliūgo sėklomis niekada nesu barsčiusi:) Bet nerealiausios salotos:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dovile, o as daznai irgi su riesutais darau :) Su graikiniais tik dazniausiai. Arba dar su medum ir zolelem. Labai skanu :) Ir salotos tos pacios su feta ir burokeliais laaabai mano megstamos :) Tiesa sakat dabar burokeliai orkaitej kepa :) Tik sikart su ozkos suriu bus ir riesutais.
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Miela Skaitytoja, tai kada Tu pradėsi rašyti tinklaraštį? Žinoma, tai Tavo apsisprendimas, bet kai paklausau, ką Tu ir Dovilė gaminate, tai aš ti absoliutus "kaimo turizmas" , tikrai ne blogąja prasme, bet kartais turėčiau ne tik aš, bet ir kiti žmonės pasisemti jūsų patirties?
      Žinoma, čia pinigų neuždirbsi, bet išsikrauti, po sunkios darbo dienos, kartais, net didžiulis malonumas...susimąstykite....nu tipo aš čia tarp kitko...

      Panaikinti
    2. Odeta, as apie tai senai galvoju :)) Bet kaip as sakau - esu turbut per didele tingine tam :D Nu kaip paiskint kad 2 metus jau net domaina turiu nusipirkusi, o niekaip nepradedu :)) Tai fotoaparato gero neturiu, tai ideju ale neturiu, tai laiko neturiu... Kaupiuosi kaupiuosi... Vasara daugiau smagaus maisto, tikiuosi jau nenukelinesiu.

      Panaikinti
    3. Man dar 100 metų iki to, kad ką kulinarijos mokyčiau. Nebent vaikus;-)

      Panaikinti
  6. Man irgi taip buvo...kaupiausi kaupiausi, o vieną dieną pasiryžau ir dėl to nesigailėjau nė akimirkos...bent jau iki šiol. Tai ne vien tik kulinarija, tai ir labai malonios pažintys, tobulėjimas, pažinimas:)
    Dovile, aš kitų mokyti irgi nesugebėčiau, bet pati mokytis labai noriu...dėl savęs:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Oij, as mokinti galeciau nebent ta, kuris bulves nemoka nuskusti :D Kitiems sunkiai dar manau. Bet kad foodblog'is yra labai gera vieta net ir sau konspektuoti viska - sutinku. Plius daug kas tikrai rastu sau reikiama ar butent tam momentui tinkama ideja ar recepta :) As dar kaupiuosi... Bet jei nepaleidziu domaino, vadinasi rankud ar nenuleidau :D
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  8. Cha...aš irgi laužiausi dėl savo puslapio, bet kartą sesė per mano gimtadienį įkišo domeną man "į dantis" ir nebuvo kur trauktis. Įtikinau save, kad man patogiau bus internete receptus rašyt ir susirast, nei užrašų knygutėj ir viskas. Ir dabar visai jau patenkinta darausi savo receptynu. Fotiką normalų tik šiais metais gavau ir tai nemoku dar fotkint, visą laiką su muiline pyškinau ;)
    Taip kad, skaitytoja, nesilaužyk :D
    Camembertą kepu irgi...ir visai neretai.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Matai, miela Skaitytoja, koks Tave palaikančiųjų būrys supa?:))
    Laura aš irgi pyškinau su muiline iki vėlyvo rudens...ir dabar vis dar eksperimentuoju. Kartais pavyksta, kartais ne, bet vis bandau...o laiko į kursus nueiti visiškai neturiu, taip savamoksliniauju:)))
    O rašyti man smagu, ypač, kai ateina įkvėimas:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu