Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. vasario 21 d., ketvirtadienis

Greiti žuviški pyragėliai

Po visų kelionių, sukuosi kaip voverė. Darbas darbas darbas ir dar kartą darbas. Atrodo atrodo galo nebus. Šeima uždavė klausimą, ar aš grįžau? nes jie manęs kažkaip ir toliau sėkmingai nemato. Gana man čia guostis, esu sveika drūta ir išsiilgusi savo virtuvės ir vakarienių su visa šeima prie vieno stalo. Taigi, tokiems atvejams puikiausiai pasitarnauja užsilikusios atsargos spintelėse, kameroje, nes šaldytuve vėjas pučia:)))

Greitiems žuviškiems pyragėliams naudojau:
1 šaldytos tešlos lapo
1 vienos skardinės tuno aliejuje
5 ančiuvių file
5 šakelių čiobrelio lapelių
100g tarkuoto fermentinio sūrio
maltų čili pipiriukų pagal skonį (kaip mėgstate jūs patys)
1 kiaušinio aptepimui

Tešlą šiek tiek atšildau ir iškočioju. Tuną išmaišau su sūriu, čili ir čiobreliais. Šia mase tolygiai iškloju visą tešlą. Ančiuvius iškloju viena linija per visą tešlos pagrindą, kad visi pyragėliai gautų šito kvapniai, sūroko, aštroko gėrio. Suvynioju į vamzdelio formą. Skersai supjaustau, išdėlioju ant kepimo popieriaus, aptepu išplaktu kiaušiniu ir kepu orkaitėje 180 laipsnių temperatūroje 15 minučių.
Greiti, pikantiški pyragėliai dingo nuo stalo kaip mat:)


9 komentarai:

  1. kaip skaniai atrodo :) turiu viena kvaila klausima :) koks anciuviu skonis? maciau kaip atrodo, bet neisivaizduoju kas per skonis :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Loreta, labai sunku aprašyti ančiuvių skonį. Tai mažos žuvytės (dydis kaip šprotų, tik ilgesnės) ir labai stipraus aromato. Dažniausiai jos parduodamos sūdytos, dar galima rasti ir rūkytų, o šviežių mačiau pirkti tik Ispanijoje turguje, Lietuvoje niekada nesu mačiusi. Dėl jų stipraus skonio į įvairius patiekalus dedama labai mažai: picas ( berods Napolitana), Cezario salotas (įtrinama į padažą, bet kavinės taupydamos, dažnai nededa) ir šiaip man patinka su pomidorais, keptomis paprikomis http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/05/papriku-uzkandele.html . Jų užtenka ilgam, o patiekalų skonį labai sustiprina. Mūsų šeima juos labai mėgsta

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kokia puiki mintis!! Tikrai visų šių gėrybių nuolat yra šaldytuve arba spintelėse...:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Odeta, o kodel tik "Google" paskyra pas tave galima komentuoti - mane kaip anonimą užrašė...:) Čia Nida:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nida, man pradėjo tūkstančiai komentarai neaiškūs eiti...kadangi aš su kompiuteriu nesu labai "laisvai valdanti" vyras skubos tvarka apribojo. Tikiuosi, kol Tu grįši iš kelionės tokių nesąmonių nebebus. Baisiausias dalykas...ryte mano BlackBerry rodo, kad gavau 1500 komentarų ir jie vis nesustojamai eina. Nežinau kaip apriboti:) dabar, kaip tik deruosi su vienu dizaineriu-kopiuteristu dėl puslapio pakeitimo...gal ši problema irgi išnyks?:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Oi, Odeta, tave kokie hakeriai puola, kurie nori tavo skanius patiekalus suėsti;-)
    (P.S..Aš ką tik knygą apie elektroninius nusikaltimus perskaičiau, tai man vaidenimosi stadija dabar). Dovilė

    AtsakytiPanaikinti
  7. Dovile, ir man taip pat:) Kai tūkstančiais laiškai plūsta, a la "komentarai"

    AtsakytiPanaikinti
  8. Super idėja. Būtinai reiks išbandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Džiaugiuosi, kad patiko:) Maniškiai šiek tiek pikantiški gavosi...manau, be ančiuvių būtų nuosaikiau:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu