Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. vasario 1 d., penktadienis

Garinta menkė su ančiuviais ir mocarella su nerealiu moliūgų garnyru

Taip tai, turiu valgyti sveikai, kaip ir gyventi ilgai ir laimingai. Mano draugė, žymi Lietuvoje pshichoterapiautė, paskaičiusi mano "blogą", o po to užsikrėtusi ir kitais, žavisi, kiek mes daug suteikiame teigiamų emocijų sau ir aplinkiniams. Kad mes esame tie, kurie myli gyvenimą ir džiuginame aplinkinius. Jeigu parašyti teisybę, tai aš nuoširdžiai "kaifuoju" pradėjusi rašyti šį mažą savo projektėlį, jeigu net taip galima jį būtų pavadinti:) Dėkoju savo šeimai už padrąsinimą, Jums visiems už palaikymą. O, kai medikai liepia labai globoti savo svorį, tai ir šeimyna privalomai "kūdinasi" ir giria, kad skanu:) Juk labai smagu jausti, kad galima valgyti ne tik sveikai, bet ir skaniai...na gerai, kartais:
4 porcijoms reikės:
3 vidutinio dydžio menkės file
8 ančiuvių file
1 vnt. 80gr mocarella de buffala sūrio
šviežio čiobrelio lapelių


Garnyrui:
1vnt. sviestinio moliūgo
1vnt.  paprikos
50gr špinatų lapelių
4 česnako skiltelių
1/2 arb.šaukštelio rūkytos paprikos miltelių
alyvuogių aliejaus
druskos
Įmorkas nekreipkite dėmesio, jos kepėsi kitam reikalui:) Moliūgą perjoviau pusiau, apšlaksčiau aliejumi, pabarsčiau rūkytais čili pipirais ir iškepiau orkaitėje prie 180laipsnių orkaitėje 40minučių. Iškepusios daržovės lengvai nusiėmė nuo odos. Sutryniau šakute ir įdėjusi į dar karštas keptas daržoves įmaišiau špinatus, kurie suteikė gaivumo, lengvumo, šviežumo. Visiems labai patiko:)
Į menkės file įvyniojau mocarellos sūrio, po 2 ančiuvius, pabarsčiau čiobreliais, pervėriau dantų krapštuku ir 5 minutėms įdėjau jau į įkaitintą garpuodį. Per tą laiką sutryniau daržoves....ir mėgavomės, mėgavomės, mėgavomės:)


16 komentarų:

  1. Na, jei taip puikiai, tai tikrai verta pradėt vesti sveiką gyvenimo būdą ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tai be šansų. Kai užsimanau kokios rūkytos dešros ar silkės, tai nors vilku kauk:))) Dar gerai, kad sugebu saldumynams atsispirti, nors kai paskaičiau apie Tavuosius ledus, tai ir vėl baigiasi sveikuoliškas gyvenimo būdas:))))

      Panaikinti
    2. Ai, ledai... anoks čia saldumynas :) tokio ir sveikuoliams galima :)

      Panaikinti
    3. Šiandien pavariau sveikuoliškairestorane Boff. Labai rekomenduoju:)

      Panaikinti
  2. Odeta, mane irgi įkvepi sveikiau gaminti ir kūdintis, o dar Nida įkvepia ir sportuot. Kadangi aplink mane nėra tokių nei skanaus ir sveiko maisto propaguotojų, nei sportuojančių, tai iš kur čia gausi palaikymo, kaip ne iš bendraminčių rastų internete;-) Ir dar labai patinka, kad tas sveikas gyvenimo būdas nėra kokia beprotybė kaip žaliavalgystė, tik sulčių kokteiliai, jokio vyno, steikų ir kitų pasilepinimų, kurie gyvenimą mielesniu padaro.
    O patiekalas puikus, ypač spalvos džiugiai nuteikia. Nieko ypatingo gaminamo nesumąsčiau šiam savaitgaliui, tai reiks iš atsargų ką sumeistrauti, bet kad dukrai skanu būtų. Vaikas vakar skundėsi , kad jau 4 dienos badauja;-)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile...kokia tu žiauri, vaiką badu marini...ką vaikų teisės pasakys, o tu čia dar taip viešai?:))) (juodai juokauju, mano kartais irgi iš persirijimo badauja:))
      Man irgi su žaliavalgyste nekaip, bet esu demokratiška, valgai, rengiesi, gyveni kaip nori pats:)
      Pasigirsiu šiandien su draugais einame į Boff restoraną, o kaip žinia, ten beveik vien mėsa....ot pavalgysiu sveikuoliškai ir sočiai, čia man taip ir su sportu ir sveiku gyvenimo būdu....dar gero vyno ir festivalis....:)))
      Bet man taip patinka, blaškytis...užknisa tos lentynėlės:)

      Panaikinti
    2. Chi, chi, mano dukra tokia "drama queen";-) Prikepiau blynų su obuoliais, dar pietums balandėlių išvirsiu.
      Eisim po mišką pasivaikčšiot, o vakare vyrą su draugais į koncertą išleisiu. Vienu žodžiu, pabūsiu pavyzdinga mama ir žmona. Dar turiu pora kvietimus į ta Adventur parodą, tai reiktų nueiti pažiūrėti, gal ką įdomaus sveikam ir aktyviam laisvalaikiui pamatysiu. Paraportuosiu, jei kas super įdomaus bus. O tu, Odeta, apie tą restoraną reportažą padaryk;-)

      Panaikinti
    3. Dovile, na Tu ir pavarai:))) Ir vyrą išleidi ir vaiką pamaitini meniu iš sarašo. Visi pavydėti pradeda. Aš ne tokia, aš blogesnė:)))
      Draugė buvo toje parodoje, grįžo nelabai sužavėta. Kvietė eiti kartu, bet neturėjau laiko, tai sakė, kad gerai padariau, nes nieko gero nepamatė.
      Pažadu, padarysiu. Jeigu bus galima nufotografuoti tai pafotkinsiu:)

      Panaikinti
    4. Odeta, ta parodos dalį, kur su turizmu, tai nelabai vertint galiu. Užtat kaip smagu buvo ten kur aktyvų laisvalaikį reklamavo. Ir visokių klubų pasirodymus žiūrėjom, ir paskui jau pačios zumbą šokom. Rytoj nuo ryto eisim pasitūsint, tik sportiškiau apsirengsim. O aš liežuvius virsiu rydienai (čia į tą kiaulės galvos ir smegenų temą;-)

      Panaikinti
    5. Ką tik grįžau iš Boff. Tobula, bet apie tai privalau parašyti reportažą tikrai.
      Sorry sumaišiau kitą parodą, Dailės akademijoje. Smagu zumbą šokti, kartą ir mes merginos namie taip prisišokome, kad kitą dieną visus raumenis vos pajudinti galėjome:) Linksmo jums tūso:)

      Panaikinti
    6. Na, ir šiandien pasitūsinom kažkiek. Tik buvom dar su kita mama ir vaiku, o jie truputį ne tokie išprotėję, tai nelabai mūsų linksmybių suprato. Ech...
      Beje, šiandien tokį fantastišką karštą garnyrą prie kepsnių pavyko pasigaminti. Iš šaldytuvo rezervų ištraukiau grybų ir burokėlių aliejuje, tai viską sumaišiau ir pakepiau dar su svogūnu ir gausiai paprieskoninus visokiom žolelėm. Čia dar alkis labai geras kulinaras;-)

      Panaikinti
    7. Man irgi grybai su burokėliais žiauriai dera...net seilė nutįso:)

      Panaikinti
  3. O aš rytoj kepsiu pusę kiaulės galvos...čia tai "sveikuoliška"!

    AtsakytiPanaikinti
  4. O ką su ja veiksi? Aš šiandien pirmą kartą gyvenime paragavau kaulų smegenų...likau žiauriai maloniai nustebinta:)) O sveikuoliška, tai net pyška:)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Valgysim :) Cukrinius kaulus esu kepusi, labai skanu http://blog.mezgalai.lt/2011/10/13/kepti-jautienos-cukriniai-kaulai/ ;)

      Panaikinti
    2. Laura, neatsižaviu Tavo virtuvės sugebėjimais:)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu