Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. vasario 21 d., ketvirtadienis

Avienos troškinys su žirniais

Kaip jau rašiau, šaldytuve vėjai siautėja, o valgyti laaabai norisi. Su draugais, būdami Libaniečių restorane ragavome nerealiai paruoštos avienos troškinio su avinžirniais. Taigi, grįžusi, kol dar užmarštis sudedamųjų dalių (maždaug) nesusirinko, skubu pasidalinti šiuo nerealiu troškiniu.

Avienos troškiniui su žirniais naudojau:
1 nedidelį avies kumpį
1 didelį svogūną
2 morkas
2 valg. šaukštus pomidorų pastą ( kečiupas netinka)
5 kardamono grūdelius
1/4 arb.šaukštelio malto cinamono
2 lauro lapų
maltus juodus pipirus
druską
1/2 kg neskaldytų žirnių
1 valg.šaukštą (tahino)
1 čili pipirą
Avieną įtrinu pipirais, grūstu kardamonu, cinamonu ir palieku pasimarinuoti 4 valandas. Puode, kuriame troškinsis mūsų troškinys apkepu avienos kumpį kol šis gražiai paruduoja. Išimu iš puodo, suberiu sukapotus svogūnus, pomidorų pastą, tahini pastą ir apkepu. Grąžinu į puodą kumpį, suberiu nuplautus neskaldytus žirnius. užpilu vandeniu, kad apsemtų per 2 pirštus. Uždengiu ir troškinu neatidengdama puodo 2 valandas 180 laipsnių temperatūroje.
Morkas sukapoju gana stambiais gabalėliais, sudedu į puodą kur troškinasi žirniai su aviena. Grąžinu į orkaitę, dar 30 minučių.
Ištraukiu avieną iš puodo, pjaustau gabalėliais ir dedu ant žirnių. Oi oi kaip sotu:)) O dar labiau OI OI kai skanu:)


23 komentarai:

  1. Atrodo nerealus patiekalas. Mano vyras tokius dievina. Reiks savaitgalį padaryti, kad reitingus namuose pasikelčiau, o tai seniai ką įdomaus gaminau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinok, ir man patiko, bet tik nuo žirnių pilvas išsipūtė, nors aš jų beveik ir nevalgiau, na, o mėsa, tikrai verta dėmesio:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ar tik neturiu aš šaldiklyje dar gabaliuko avienos.... receptas labai gundantis ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveika sugrizus, Odeta! Patiekalas neraliai gerai atrodo! O as tiesiog uzsinorejau ju duoneliu ir visu saltu/karstu mezzes tu visu. Gal kokia libanietisko maisto knyga turiu? As vis "nenukaunu" nieko, bet labai noreciau.
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Svaika sveika:)) Ir dar įdegusi:)) Mes ten irgi apsirijome nerealiausiomis užkandėlėmis:) Libanietiškos knygos neturiu, bet turiu bendrą, bet visi reikalingiausi patiekliukai yra. Galiu paskolinti arba kai kitą kartą važiuosiu, o gali tekti ir visai neužilgo, nupirkčiau:) Bet vis tiek pirmiausia reikėtų pasižiūrėti ar patinka:) Taip, kad proga vynui artėja;)

      Panaikinti
    2. Oij, tau pasiseke - spejai ir idegti! Kaip noreciau vel saules! Juolab kad nuo nesveiku deadline'u as jau baigiu issekti. Ir vyno vyno vyno.... Reikia kibiro, dabar turiu 7dienu darbo savaites, jos reikes nuplauti jau man :D Mielai pavartyciau knyga, idomu kas viduje :) Jei patiktu, tai parsisiusciau arba pati parsivesciau (irgi gresia ten greitai grizti), neuzimciau tavojo lagamino vietos - is patirties zinau, kad tu kg lagamine vistiek pritruksta :))))
      Skaitytoja

      Panaikinti
    3. Man irgi kibiro reikia:))))) Varau komoje išsišiepusi:((((( Knygą pirkau Emirat mall-e knygyne. Taip, su vieta lagamine, ypač grįžtant, dažnai būna "naprežonkė" Ten ji vienintelė tokia įdomi, nes visos kitos Japonų, kiniečių, indų, Oliveriai amerikonai irt.t. O patys turėdami tokią nerealią virtuvę, nesireklamuoja:(

      Panaikinti
  5. Jau avienos gabalas marinuojasi.
    Merginos, aš jau net nuoširdžiai jums pavydėt pradedu, nes nuo Naujųjų nieko tokio rimto ir nedirbu. Šiaip nenuobodžiauju, nes į jogą, meno terpijas, anglų kalbos kursus vaikštau ir dar visokių kitokių relaksasinių veiklų prisigalvojau. Bet jau darosi baisu.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Odeta, man tas Emirat mall'as vienintelis, kuris pagal savo dydi manes dar nenuzude :D Nes Dubajaus mall'e galvojau mirsiu :D Kaip tooooookio dydzio mall'us galima "pernesti"? :D Jau net ne mano jegom.... O knygu as ne nepasiziurejau ten budama, kazkaip praleidau, o dabar gaila :/ (ne i tema, bet del Oliveriu, smileriu nesijuok - man nuo kazko pradet irgi reikejo, jie tokie buvo po mano rankom irgi ;) pamenu koks dieviskas maistas pasidare :D o tada ir prasidejo visa virtuves terapija... :) )
    Tai va, vadinasi sestadienis ir dirbam toliau :))) Dovile kai parase, kad marinuoja, net apsiseilejau... Et, merginos, megaukites tuo! As va susiplesiau romaniniu salotu, uzsipyliau krutonu (pirktu!), pasipjausciau permezano (bent jau tikro), susimaliau padaza ir Cezario salotos visas mano geris pagal turima laika... Ir man kaip tik, Dovile, atrodo kad tu idomiau gyveni - tiek idomios veiklos! Kaip jogos as irgi pasiilgau! O ka as - minimu 6 darbo dienos per savaite, kia vakare nieko nesinori... Fuij. Bet Knygu muges nepraleisiu - siandien ar ryt vistiek kazkada nuleksiu. Bent tiek nu :/
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  7. Būdama Dubajuje, vieną kartą būtinai nueinu pasižiūrėti garsiųjų fontanų šokio, tuo pačiu pašliaužioju ir po Dubai mall-ą, bet jis man irgi per didelis. Pasimetu į kurią pusę ėjau, kur reikia eiti...ir kaip kokia nesusipratėlė lakstau pirmyn atgal. Bet jau kaip prieš išvykimą apsipirkti, tai tik į Emirat varau:) Taip taip Oliveris pasirodė labai laiku ir vietoje...visas pasaulis puolė gaminti. O dabar jau kažkaip tai lyg ir įprasta ir per paprasta atrodo. O šiaip, tai labiausiai norėčiau pasimokinti pas kokį profesionalą virtuvės šefą, kuris pamokytų tikrų virtuvės subtilybių, dėl savęs, nes kartais tas savamoksliškumas varo į neviltį. Ypač su tortais, pyragais:)
    Užjaučiu Tave dėl darbo, aš tai jau padėjau tašką savaitgaliams. Geriau varau iki išnaktų, bet darbo dienomis, nors savaitgalį stengiuosi pasilikti sau. Žinoma, kartais tai tik ir lieka geru noru, bet po tokių darbščių daugiadienių sveikata pradeda savo žinoti.
    Cezario salotos, tai gėris. Aš jas labai mėgstu. O jogai laiko senai nebeturiu:(((
    Šiandien kepsime picą. Jau tešlą kildinu:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Kas su tortais - pamenu savo pirmaji pries 3 metus: keliavo visas i siuksline :D Dabar man tortai "ner ka veikti" kaip sako. Surpatau kad svarbiausia atsirinkti recepta pagal savo skoni ir nenuklisti su gramais ir aprasymais. Kazkaip fail'u nebeliko, svarbu neskubet ir viskas gerai gaunas :)) O pasimokyt pas koki sefaas irgi labai noreciau.
    Del darbu - paprastai as irgi to vengiu, savatgaliai turi buti poilsiui, bet dabar taip supuole, kad itemptas laikas. Tuoj bus atokvepio minute :)
    O pica..... Jau del varsketuku apsiseilejau, tai dabar damusei :) Rimtai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Su tortais esu totaliai nusivylusi...na gal kada nors....kada nors išdrįsiu:) Tai iš Tavęs lauksime tortuko...mažiuko...nelabai saldaus ir visai be kalorijų:))) Gal Tu žinai kokį šefą, kuris mus patobulintų?:)
      Tai va, su ta pica, nemoku aš jų kepti. Padas gavosi super, ingredientai super, bet tiesiog sūrį reikia uždėti šiek tiek vėliau...čia orkaitė, o ne pečius ar profesionalas kepa:)))
      Kadangi valgytojų kompanija buvo nereali, tai pica buvo tik kaip papildomas ingredientas....ech, geras vakarėlis gavosi:)

      Panaikinti
    2. Oij, pirma papasakosi kokius megsti tortus, nes as nemegstu sviestiniu, riebiu ir pan. Bet be kcal tortu deja nebuna :/// :D O picos... Kad ir kaip butu juokinga, bet man Oliverio picos pagrindas geriausias. Su manu kruopom. Issikocioja labai plonai. Ingridientu kuo maziau dedu. Ir jau supratau - suris tik ant pagrindo dedamas ir ant virsaus nereikia. Ir kepti 220-230 orkaitej :) Cia is savo varpines.
      Skaitytoja

      Panaikinti
    3. Ačiū:))) Aš supratau, kad picos ne man....ne tik todėl, kad aš jų nemėgstu, bet ir todėl, kad aš jų kepti nemoku.
      Įsidėmėjau....ačiū už rekomendacijas. Užsišaldėme tešlą. Žinau, kad dar ne kartą kepsime...pyksi nepyksi, bet tavąja patirtimi tikrai pasinaudosiu:)

      Panaikinti
    4. Kad tik padetu :) dideliai picai naudoju 200 gr miltu, 50 gr smulkiu manu kruopu, 150ml vandens su 1/2 arb. s. rudo cukraus ir pakeliu mieliu sausu. As irgi nesu ju megeja, mano vyras megsta, tai retkarciais prasisukam abu virtuvej su ta pica :))

      Panaikinti
    5. Jau išsisaugojau Tavo picos pagrindo receptą:) Milžiniškas AČIŪ:)

      Panaikinti
  9. Skaitytoja, aš pro langą matau kokios minios traukia į knygų mugę, tai man pačiai niekaip nekyla noras ten eiti. Tai ir pasimetusi esu. Gal rytoj su dukra nueisim, kai bus šeimos diena.
    Aš ką tik iš mandalų piešimo pamokos grįžau;-) Toks juokas per pamoką paėmė. Visos moterys taip kruopščiai piešė, su daug smulkių detalių, dar į namus nusinešė pabaigti, o aš tik šnai šnai, akvarele nuspalvinau, kad greičiau būtų, nes "procesą optimizavau";-) Paskui sėdėjau, žiūrėjau kaip kitos piešia ir iš savęs viduje juokiausi, kaip darbas žmogų sutraumuot sugeba.

    Techninis klausimas: Odeta, kaip suprast, kad vandens per du pirštus reikia. Ar nuo dugno 2 pirštus, ar kad tie žirniai apsemti virš būtų per 2 pirštus?

    AtsakytiPanaikinti
  10. Dovile, Per 2 pirštus, tai reiškia, kai viskas supilta sudėta ir tada pilamas vanduo, kuris apsemia ingredientus per 2 pirštus:))).O su menu man visada irgi taip gaunasi....nemoku susikoncentruoti, susismulkinti, sutrupėti:) Man patinka toliai, platybės, o čia ir dabar knibinėtis nesutverta, o kartais taip reikia to...:((( O nesugebu:(( Bet dažniausiai apsupa žmonės, kurie pagelbėja šiais klausimais...vyrai, vaikai, bendradarbiai, draugai ir t.t.:)))

    AtsakytiPanaikinti
  11. Dovile, siandien vis delto isibrovem i Knygu muge :) Kelios valandos pries uzdaryma vis dar buvo daugybe zmoniu, bet eiles greit judejo prie kasu, o masina irgi radom greit kur pastatyti. Siaip net dziaugiuosi, kad tokia mase zmoniu, vadinasi dar daug kas skaito :)
    Ai, Odeta, o as nezinau sefo, pas kuri galima pasimokyti. Na nebent pamokos kaip "Kulinarijos studija" ar "CIop Ciop", bet ten nezinau ar ka naujo galima ismokti. Nors gal ir klistu, bet paziurejus aprasymus kazkaip viskas pazystama :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  12. Dar vis turiu dovanų kuponą pamokai 2 žmonėms, bet tai neturi vietų, tai ne ta tema kurios norėčiau....gal taip ir uždirbami pinigai?:)))
    Aš nėjau į knygų mugę, nors laaaabai knietėjo. Kartą, senai senai..buvo pirmieji fevjerverkai Vilniuje, Kalnų parke, mes ten ėjome kaip labai ultūringi žmonės su bilietais, pirmieji....o pasirodo, minia "taranavo" ir mes kelios merginos nukritome ant žemės, ant mūsų minia pradėjo lipti...aš niekada nepamiršiu merginos akių, kai mes matėme, jos mirtis artėja sekundžių dalimis...minia lipo ant mūsų. Ačiū, policijai, su šunimis ir ginklais...jie sustabdė minią. Mes likome gyvos, fejerverkai liko nebeįdomūs, bet nuo to laiko turiu fobiją, spūstims. Geriau , vietoj knygų mugės, nueisiu į knygyną, nusipirksiu, gal ir brangiau, bet norimą knygą ir kada nors, pleže ar lįktuve, traukinyje....skaitysiu skaitysiu:) Jau tuiu prisipirkusi krūvą bilietų...

    AtsakytiPanaikinti
  13. O siaube, kaip baisu, Odeta! Tokia "patirtis" palieka savo, tikiu. O as neidavau i Knygu muge niekad, nes , kaip ir Tu kad sakai, geriau nueinu ramiai i knygyna ir nusiperku. O siemet kazkaip panorau, galvoju nu gal reikia ir mum nuvaziuoti. Bet zinai, mane isties pradziugino ka pamaciau: didziausios minios zmoniu. Super kad dar skaito ir tiek zmoniu skaito. Mane ta slabai nudziugino :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  14. Dabar jau nebe, bet būti minioje negaliu...o smagu, kad žmonės skaito:) O man laiko skaitymui vis mažiau lieka...tik lėktuvuose, traukiniuose, ilgose kelionėse. Kaip norėčiau, lovytėje įsitaisiusi paskaityti, bet dažniausiai jau lūžtu...

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu