Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. sausio 19 d., šeštadienis

Užtepėlė belaukiant pavasario

Jeigu sąžiningai, tai nemėgstu žiemos, jeigu ji ne kalnuose, jeigu ji nesaulėta ir jeigu nėra milžiniškų pusnių, kur galima "kepti" angelus. Todėl aš labai labai laukiu pavasario, nes tada dienos tampa ilgesnės, saulė vis dažniau džiugina mano sielą ir akis, nes tada jau nebetoli pavasaris ir galima nusimesti tuos sunkiasvoriu rūbus ir laukti vasaros, maudynių ežere ar jūroje, šviežių pavasariu kvepiančių žalumynų. Kaip aš pasiilgau pavasario...kvepiančių ridikėlių, salotų, krapų svogūnų laiškų ir sodybos, kurioje prasideda vasara.
Todėl neapsikentusi nusipirkau ridikėlių, krapų ( nors nelabai ir kvepiančių pavasariu) ir žinoma silkės pas Katinus Tymo turgelyje.
Užtepėlei:
1 ind. tepamo varškės sūrelio
1 mažutėlio svogūno
2 karnišonų ( pikantiškų agurkėlių)
3 ridikėlių
krapų
2 silkių ikrų
juodųjų maltų pipirų
1 arb.šaukštelio aliejaus ( naudojau alyvuogių)
 Silkių ikrus išvalome nuo plėvelių. Svogūną, ridikėlius, agurkėlius itin smulkiai sukapojame ir sumaišome su varškės tepamuoju sūreliu, aliejumi, bei pipirais. Paliekame 10 min. kvapams ir skoniams susigerti.
Valgėme su duona, kurią, deja, kepiau ne aš, bet Mon ami kepyklėlė. O čia Borodino duona. Man ji nereali:) Kai būnu Kaune, visada nusiperku, rekomenduoju ir jums.
Puiki užkandėlė, net ir nemėgstantiems silkinių ikrų:)



11 komentarų:

  1. Aš irgi jau labai laukiu vasaros. Šiandien gal 4 kartus žiūrėjau šį video, kad pievas, miškus, šiltą lietų prisiminčiau. http://www.youtube.com/watch?v=bcnWysA9gxo
    Iš tikrųjų pasiilgau šiaurietiškos vasaros...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man irgi patinka šiaurietiška vasara...ech sentimentai mano kelionei po Norvegiją ir Suomijos šiaurę. Bet pradžioje reikia sulaukti pavasario...žibučių, pakalnučių, neužmirštuolių:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Skaniai tu čia! O žiema juk puiki, tik sniego angelus ir kepti :) Kai taip gražu ir šalta, pavasario lengviau laukti :0)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ANGELAI...svaikiojame savaitgaliui į pajūrį nurūkti...sniego turite?

      Panaikinti
  4. Suprantu tave, Odeta... Ir nors aš žiemos NEKENČIU, ir šiuo metu man stebuklinagau su "pavasariu" problemų nėra (pas mus +25C), užtai aš pasiilgau juodos duonos... Mano vyras trumpam skrenda į Lietuvą (ir jau kelintą dieną rūpinasi kur jo šilta striukė, kur jo pirštinės, kokius šilčiausius batus jis turi ir t.t....), aš jam jau sudariau sąrašėlį lauktuvių iš Lietuvos, kurios prasideda juoda duona ir baigiasi ta gardžia varške. O šita tavo užtepėlė man ir priminė tą varškę:) Čia matyt dėl to, kad aš jau ją sapnuoju.....:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nida, Vilniuje nerealią duoną parduoda ketvirtadieniais Tymo turguje nuo 12 iki 13 (tipo 14) bet ten jos nebebūna. Man Kaune ši Mon Ami kepyklėlės duona turbo. 2savaites išsilaikė ir vis vienodai skani buvo. SU varške ir pieno produktais nelabai draugauju, tai šiuo klausimu nelabai galiu ką ir pakomentuoti. O jeigu būsite Klaipėdoje, tai nerealiausia yra Kartenos duona. Tikiuosi, kad nupirks ir su malonumu vieną iš jų susmaguriausit:) o aš vasarį varau į Dubajų:) Bus šilumos ir žiema neprailgs:)

      Panaikinti
  5. Злые Духи

    Я опять опускаю письмо и тихонько целую страницы
    И, открыв Ваши злые духи, я вдыхаю их тягостный хмель
    И тогда мне так ясно видны эти тонкие черные птицы
    Что летят из флакона на юг, из флакона “Nuit de Noel”

    Скоро будет весна. И Венеции юные срипки
    Распоют Вашу грусть, растанцуют тоску и печаль
    И тогда станут слаще грехи и светлей голубые ошибки
    Не жалейте весной поцелуев когда расцветает миндаль

    Обо мне не грустите, мой друг. Я озябшая старая птица.
    Мой хозяин – жестокий шарманщик – меня заставляет плясать
    Вынимая билетики счастья, я гляжу в несчастливые лица
    И под гнусные звуки шарманки мне мучительно хочется спать

    Я опять опускаю письмо и тихонько целую страницы
    Не сердитесь за грустный конец и за слез моих тягостный хмель
    Это все Ваши злые духи. Это черные мысли как птицы
    Что летят из флакона на юг, из флакона “Nuit de Noel”

    http://www.youtube.com/watch?v=6vV_dHrVoE0&list=PLA449E47D99DDBB6F

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ši užtepėlė labai intriguoja. Man kažkaip ir ši žiema tokia ŠILTA :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Užtepėlė superinė, dingo vienu prisėdimu:) O žiema tikiu, kad Tau visiškai turėtų būti net karšta:))) Tiek malonių gyvenime perversmų:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu