Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. sausio 8 d., antradienis

Užkandis su kepintais agurkais

Vėl eilinis pasižadėjimas gyventi sveikiau, sportuoti, neprisivalgyti vakarais, rūpintis savimi. Ir taip jau metai iš metų, o finalas vis toks pats. Ateina šventės apsiryjama (tiesiogine ta žodžio prasme) ir vėl galima iš naujo graužti save, kad reikia gyventi sveikiau, gražiau, sportuoti ir t.t.
Tikriausia ta Kalėdų Senelio dovana man tapo savotiškas įkvėpimas gaminti gražesnius, sveikesnius ir skanesnius patiekalus. Taigi, po truputi, mažais žingsneliais žygiuoju savo pažadų link. Po kol kas dar maloniai lengva....cha cha cha, net pačią juokas suėmė, kai pamačiau jog dar tik visiškai metų pradžia:) Na, bet gera pradžia pusė darbo.
Užkandžiui reikės 1 porcijai:
1 puselės vištos krūtinėlės
2 storų riekučių agurko
1/2 arb. šaukštelio Gorgonzolos sūrio
1 šaukšo grietinėlės
druskos, maltų pipirų
džiovinto čiobrelio žolės
1 arb. šaukštelio citrinos sulčių
1arb. šaukštelio aliejaus

Paruošimas stulbinamai paprastas. Vištieną išverdu ant garų. Agurko riekeles pamarinuoju citrinos sultyse, aliejuje ir druskoje su pipirais, kol vištiena garinasi ( apie 20min.). Tada nusausinu agurko riekeles ir dedu į labai įkaitintą keptuvę. Kadangi agurkai išskiria sultis ir marinate buvo šiek tiek riebalų, tai jų daugiau nedėjau. Kepiau po 3 minutes, vartydama, kad šie neprisviltų. Tada sumaišiau šiltame indelyje Gorgonzolos sūrį su grietinėle, bei čiobreliais ir gavau puikiausią padažą.
Štai jums ir rezultatas. Man labai patiko:)

24 komentarai:

  1. Kažką panašaus, tik be vištienos ir su kitokiu padažu, teko valgyti taivaniečių restoranėlyje. Mmmmh. Reikės išbandyti ir pagal Tave.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Rūta, aš kažką panašaus valgiau Ispanijoje su Bacalao (menke). Kadangi pas mane buvo gaminama iš tuo metu turimų resursų, tai rezultas toks, koks yra. Taivaniu nekvepia:))))) Bet vis tiek išbandyk, padažas riebus, bet vertas dėmesio...nors šiek tiek:)

      Panaikinti
    2. Bandysiu bandysiu :) bandau prisiminti, su kuom gi aname restoraniuke buvo paderintas tas agurgas... gal su krevetėm. Gal.

      Panaikinti
    3. Rūta, išbandžiau su Fish sousu dar geriau. Pamirkiau agurką jame su aliejumi ir tada kepiau, nerealu. Man grynas agurkas buvo per saldus...nors vyrui labiau patiko natūralus. Čia jau skonio reikalas tikriausiai:)

      Panaikinti
  2. Odeta, o tik tiek ir bevalgai? Baisu tiesiog.... pavasario nebesulauksi arba formeles naudok didesnes..kažkoks labai klastingas tavo Kalėdų senelis buvo...
    Aš irgi daviau pasižadėjimą sveikiau gyventi, bet tik kol kas tik vaikštau daugiau (čia vietoje sporto) ir einu anksčiau miegot vakarais (na, kai nueinu per dieną 15 km, tai lūžtu vakarais ir taip nesunkiai;-))




    AtsakytiPanaikinti
  3. Dovile...Tu ką tiek km kas dien nuvarai? Tu kaip meškerė beliksi:))) Žaviuosi tavimi ir tavo valia.
    Man lengviau mažiau valgyti, nei sportuoti...nejudėti yra labai blogai...o aš tokia tinginė, net žiauru. Aš geriau galva nuo ryto iki nakties galiu sportuoti, bet ir nusilpsta:)
    O jeigu apie receptuką, tai sūris garintai vištienai (ji buvo labai natūralaus skonio) suteikė ir riebumo ir kvapnumo, o agurkas kaip tik atvirkščiai, gaivos ir lengvo rūgštumo. Paragauk ir Tu, toks šiek tiek pretenzingas skonis gaunasi, bet sumoje man labai patiko. Ir patikėk, labai sotu:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aga, tas 15 km nesunkiai gaunasi, nes man nuo namų iki darbo 6 km, tai pirmyn-atgal, dar per pietus kur pasimalu Senamiestyje ir gaunasi tiek. Aš išvis negaliu savęs nei sportu, nei dietom kankint, nes iškart moteriškai psichika pakrinka ir jokia valia čia nebepadeda;-)
    O iš tavo to receptuko, tai įtariu, kad padažas labai skanus, nes dievinu sūrius.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dovile, o aš pastebėjau, kad krintant kg svoris krenta ne nuo tų vietų kur reikia, o atvirkščiai:) Aš savęs irgi negaliu kankinti dietomis. Man taip akyse ir stovi, kai kartą kiniečių restoranėlyje atėjo dvi merginos ir užsisakė dienos patiekalą, o jį suvalgė per pusę, bet be ryžių. Pigiai....aneeee?:)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal mano koleges matei? ;-)))) Mano kolegės sugeba ir taip kavą pirkt. Perka tik tą kuri akcijinė ir patį didžiausią indelį, kurį perpyla į 2 mažesnius indelius. Ir dar visur naglai reikalauja nuolaidų, visokių nemokamų kavų-arbatų jei jau valgo "dienos pietus" ir t.t. Viežo, aš prisižiūrėjusi esu įvairių "taupymo" pavyzdžių;-)

      Panaikinti
  6. Odeta ir Dovile: gaila, kad jūs ne mano kaimynės, nes aš labai prie jūsų pritapčiau. Negaliu savęs (ar šeimos narių) kankinti nei fiziniais išbandymais, nei ingredientų pasirinkimą ar kiekį ribojančiomis dietomis. Man sportas - tai šokiai, pasivaikščiojimai, žaidimai, dviratis - vasarą, slidės - žiemą, dar plaukojimas, kadaise dar turėjau sveikatos tenisui ir jodinėjimui. Visokie prakaitavimai žiūrint į vieną tašką sporto salėje arba nuolat trankomas krepšinio kamuolys į grindis - man tik sukelia galvos skausmą ir depresijas. Vienintelis būdas, kaip riboju savo šeimos dietą - tai vengiu prasto maisto ir su neištariamais cheminės pramonės ingredientais... Neteko man niekur pasaulyje keptų agurkų ragauti, tad dabar turėsiu progos mėgautis egzotika tiesiog savo namuose. Ačiū, Odeta, už tavo nuostabią fantaziją ir už mano motyvaciją!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Viktorija, aš irgi mėgstu plaukti, slidėmis nuo kalnų varyti su vėjeliu, o kai orai atšyla dviratį paminti:) Bet tai tik išpuolamai, nepastoviai, o tai yra blogai. Va,kaip Dovilė kiekvieną dieną po 15km, net pavydas ima.
      O dėl agurkų, mums labiau patiko kai jie buvo paprieskoiuoti (kaip ir aprašiau) aš gal dar ir čili įdėčiau. Nes kai pabandėme be nieko, natūraliai, tai saldokas gavosi.
      Ačiū, Viktorija, už gražius žodžius:)

      Panaikinti
  7. Čia tai bent! Niekad negalvojau, kad agurką galima kepti! Labi įdomi mintis, sugundė pabandymui:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nida, mane irgi maloniai nustebino:) Ypač prieskoniuotas:)

      Panaikinti
  8. Klausykit, merginos, nu bet jūs čia ir į diskusiją ponaujametinę įsitraukėt:) Dovile, kokia tu šaunuolė!!!! Į darbą pirmyn atgal vaikštai, ir net baiaus oro nebijai??? O žinai, kad vaikščiojimas - dar sveikiau nei bėgiojimas, sako ir kilogramai geriau tirpsta (taip taip, Odeta, jie tikrai tirpsta primiausia ne nuo ten, kur reikėtų, o atvirkščiai:)) bet paskui ir nuo ten kur reikia tirpt pradeda:)), ir sąnariai nedyla, ir stuburas vietoj stovi, neatitrankytas nuo trepsėjimo asfaltu... Bet aš visvien agituoju ir tave, Odeta, pajudėti! Iš pradžių labai sunku (būtina turėti kokią draugę, ar vyrą, kad už ausų patemptų, į užpakalį, kai reikia, paspardytų:)) Bet kai įsivažiuoi, tai tada sunku sustoti, organizmas pats reikalauja krūvio! Čia aš iš savo praktikos, jei ką:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nida, Aš irgi Dovile negaliu sustoti žavėtis:) Ačiū už palaikymą, apie svorio kritimą, nes vaizdas nekoks:)) Kai gulėjau sanatorijoje, Druskininkuose, kasdien ėjau po 6km, vakare užmigdavau kaip kūdikis. Dabar po Vilnių klampoti kojos nekyla, o medikai dar neleido kitokių sportų iki galutinio nuosprendžio:( Labai norėčiau turėti tokį žmogų šalia, kuris neleistų nesportuoti...tai laikas nesutampa, tai judejimo poreikis ne tas...esu viena lauke karys, o pačiai savęs dažnai ir gaila pasidaro:))) Ačiū Tau už sprigtą, labai labai noriu tikrai pradėti kasdien pajudėti...tik vėl save teisinti puolu...aš per dieną tiek galva prisportuoju, kad vakare tik TV su buku serialu tesinori....suprantu, tai tik savęs pateisinimas, bet dabar aš save ir Tavo bei Dovilės pagalba spardau judesiui:) Ačiū Jums:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va va, aš irgi tik po Nidos kažkokio "pamokslo" susigriebiau;-). Oras tai nėra toks blogas. Na, būna, kad kartais nusimuilinu, jei pvz neišsimiegu naktį, ar reikia į darbą anksčiau nubėgti, kad anglų namų darbus spėčiau padaryti, tai tada neinu rytais pėsčiom į darbą, bet vakare vistiek sąžiningai pareinu pėščiomis. Aš labai norėčiau ir sportuoti normaliai, ir dietų šiek tiek pasilaikyti, bet kol kas to negaliu daryti dėl savo nervų.
      Aš rudenį pradėjau mokytis buriuoti ir laukiu pavasario, kada galėsiu toliau tęsti mokslus (bet buriavimas tai ne sportas, ane?)

      Panaikinti
  10. Odeta, tau, kaip sportuojančiai galva, kaip niekam kitam būtinas fizinis sportas!! Nėra ko atidėlioti ir laukti geresnių laikų - skirti kasdien po 30 minučių pajudėjimui tikrai nereikia nei visos dienos perplanavimo, nei ypatingo nusiteikimo, nei didelių pastangų. Bet tai turi tapti rutina. Na, jei jūs iki mano grįžimo pačios sportuot nepradėsit, tai aš jums kokį pasimatymą parke paskirsiu (su sportbačiais:))
    Dovile - buriuot?? Tai tu, pasirodo, mano burių sese būsi? Aš buriuoju jau ne vienerius metus (Izraelyje šią veiklą sustabdžiau - čia jūroje ne buriniai, o kariniai laivai plaukioja:)), priklausom abu su vyru "Ambersail" klubui, pas Dovydėną mokyklą baigėm abu, aš net merginų įgulai "Sirenų" komandoje priklausiau, kuri Nidos regatoje trečią vietą užėmė, palikusi už nugaros kokias 15 vyriškų komandų... Bet buriavimas - nelabai dėkingas sportas, vien jau dėl sezoniškumo. Kalorijų laive daug nesudeginsi... Reikia dar ir alternatyvą turėti, bet tu ir taip šaunuolė, tikrai labai tavim žaviuosi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ogo, Nida, tai tu kaip ir mano gera draugė jau patyrusi buriuotoja. Mano draugė irgi labai nori merginų komandą suburt, kad per regatas pasitaškyt. Bet kolkas ji viena patyrusi, o aš pradedanti. Ta prasme, aš tik kaip virėja paprastai laive kelionėse būdavau (arba vaikų prižiūrėtoja;-)))
      Oi, grįžk tu gal greičiau į Lietuvą. Reik daryt kokių virėjelių-būriuotojų komandą;-)
      Odeta, prisijungsi?

      Panaikinti
    2. Ir jooo, kalorijų labai nesudeginsi, bet ten ir pailsi galva ir kartu "paverda" nuo mąstymo. Aš tikrai nesu ten gamtos vaikas, kuris sugeba teisingai galvą į vėją pasukt ir iš ausyse girdimo vienodo švilpimo pajaust ten iš kur vėjas pučia. O dar bures gi reik teisingai nustatyt;-)
      Odeta, ir tu pradėk mokytis, nes ir aš dar nedaug pasimokius esu, tai būtų smagu kartu pavasarį mokytis, klaidas daryti, pasijuokti iš savęs.

      Panaikinti
    3. Dovile, kaip malonu gauti pasiūlymą:))) O kur Tu žiemą mokaisi ar nereikia vandens? Reikės Tave išklausinėti kas kur kaip su kuo:)
      Gal kada ir mes pakinkysime vėją?:)
      Va, dėl ko man patinka rašyti "blogą" ne tik kulinarinių paslapčių sužinai, bet ir gali įsitraukti į naują veiklą, susipažinti su fantastiškais žmonėmis, gauti patarimų ir šiaip, atrodo linksma ir gera:)
      Ačiū!

      Panaikinti
    4. Odeta, nu tai reik meeto;-) Papliurptumėm.
      O aš šiandien susirgau ir likau namuose. Visą dieną lovoje prasivoliojau. Vyras vištienos sultinį su mineraliniu 4 val. virė ir visaip lepino;-)

      Panaikinti
  11. Butinai organizuokimes, nes vasarį vėl skrendu į "laukus", tad iki 5d. reikia susimatyti ir apkalbėti ir tą ir aną:))) O su vyru....atrodo pasisekė:))) Mes lietuvaitės privalome pavydėti...gal tu nesigirk?:)))) Juokauju, visada malonu, kai būni lepinama...man šiandien vyras šviežių apelsinų sulčių išspaudė...VOT...PAVYDĖKIT VISI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš manau, kad reikia girtis rūpestingais vyrais, gerais vaikais ir dar stengtis, kad gyvenimas būtų vis gražesnis ir įdomesnis. O tai tas visuotinis bambėjimas ir tvyrantis negatyvas jau atsibodo. Ir nebemadinga jau:-)
      Bet dėl "lyšnų" kg tai dar pabambėkim;-)

      Panaikinti
  12. AŠ su Tavimi pilnai sutinku, bet realybė TOKIA:) kaip bebūtų gaila:))) OOOO tie "lyšni" tai siaubas, net nedrįsau rašyti...šiandien mano šeima, na gerai ir aš vieną, "nesusilaikiau" valgė Kėdainių blynus ir žiauriai liepė fotografuoti, ką mūsų šeima valgo iš tiesų, bet kadangi tai netiesa, to nepublikavau:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu