Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. sausio 30 d., trečiadienis

Minerališkai-pikantiškai kepta silkė su brokėlių salotomis

Man liūdna. Labai. Pažiūrėkite į mano "blogą" nesiskundžiau savo blogumais. O dabar, atrodo ir ne pilnatis, bet liūdesys aplankė galutinai. Medikai jau trečią "meniu" sudarė ir kaip nieko taip nieko, su darbais apskritai kažkokia ( labai negražiai pasakysiu) "prostitucija", kai rodo per TV neteisybę absoliučią (gerai, kad aš jos ir nežiūriu), šviežios žuvies neįmanoma nusipirkti kada pats nori,  o apie jūros gėrybes belieka tik pasvajoti. Gerai, kad bent Buon Giorno krautuvėlėje spėjau visą nuostabų Rieslingą išpirkti ir džiaugiuosi bent jau tuo, kad suradau širdžiai malonesnį straipsnį "Verslo žinios" jog Utenos raj. pradėjo auginti sraiges ir jų produkcija prekiauti. Pasirodo galima net užsisakyti. Ech kaip noriu pagaminti Lauros http://blog.mezgalai.lt knygos pasiūlytų sraigių patiekalų savo šeimynai ir draugams. Kaip VŽ rašė, kad sraigių galima užsisakyti su Merkio šamais:))) Kiek žinau, daug kas perkate šamus iš Merkio, gal tai teisybė ir su sraigių mėsa, o tai tysiau iš Prancūzijos šį delikatesą ( aišku su labai spec. paruošimu). Juk galima būtų ir namie neprasčiau ištaisyti:)
O dabar dar ir dietos turiu laikytis, ačiū ten aukštai, kad bent vyno leido atsigerti:) Taigi, prie vyno su malonumu šeimynai pasiūliau silkės, kaip mano "laukiniai" draugai sako "beprotiškai turbo nerealios", o toliau jau jums spręsti:

6 porcijoms reikės:
2 vnt. neišdorotų silkių arba  4 silkių file
2 didelių orkaitėje keptų burokų
1 šalotinio svogūno

Burokėlių marinatui;
4 valg.šaukštų raudonojo vyno acto
2 valg. linų sėmenų aliejaus
1/4 apelsino sulčių
1/4 valg.šaukštelio maltų čili pipirų
1/8 valg.šaukštelio trintų garstyčių grūdelių
1/8 val.šaukštelio  trinto muskato

Silkės apvyniojimui:
50 ml Borjomi mineralinio vandens (galima  ir kitokį, svarbu mineralinis)
miltų kol masė pasidaro tiršta, majonezinė
čili pipirų riekelių ( nebūtina, jeigu nenorite pikantiškai, o jeigu norite, tai jau nuo jūsų priklauso. Aš naudojau 1/4 su visomis sėklomis)
Pirmiausia kančia. Silkių išdorojimas. Taigi išdorojusi silkes palieku ramybėje. Burokai buvo pailgi, tad juos oraitėje prie 180laipsnių kepiau 45min. aptvėsinau. Tada supjausčiusi juostelėmis ar kitaip sakant riekelėmis, užmarinuoju kol iškepa silkė.
Silkės užvalkalą (kas mane labai maloniai nustebino) pasigaminu iš šlakelio mineralinio vandens ir miltų. Jie tarupusavyje tai maloniai išsipuški, kad belieka dėl pikantiškumo suberti čili pipiro juosteles, mirkyti silkę ir kepti aliejuje (kepiau salulėgąžų)
Lėkštėje išdėlioju marinuotus burokėlius, papuošiu šalotais ir dedu kaštutėlę silkutę. Nežinau, ar jūs išdrįsite bandyti, o gal kas ją kepa pastoviai, bet man ji pasirodė nereali:)) Kiti irgi pakėlė nuotaiką iki aukštumų...ką tai reiškia? Prigyrė:))))





14 komentarų:

  1. Odeta, man irgi kažko liūdna. Kažkoks egzistencinis liūdesys (arba nerimas, pasak psich - ologų, - iatrų, -oterapeutų).
    Aš tai sykį prisirinkau sraigių, šeriau jas kelias dienas miltais, ploviau, bet kai išsivalė, tai nebesugebėjau jų nudobt, nes vos ne vardus kiekvienai jau buvau sugalvojusi. Tai ir vėl paleidau jas po Neries pakrantes ganytis. Lieka tik silkės ir vynas..........

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, prajuokinai su tomis sraigėmis:) Aš tokia saviveikla neužsiimu, nes savimi nepasitikiu, kad jos bus švarios:) O silkės keptos yra skanu:)

      Panaikinti
    2. Odeta, aš esu linkusi į visokius tokius "projektus";-) Tai pamąsčiau, kad visokie pijokėliai tas sraiges aplink renka, jas priduot neša ir iš jų tas sraiges gi gamina. Tai pagalvojau, kad tą procesą galiu suorganizuoti ir jį "suoptimizuoti" ir pačiai pasigaminti sraigių;-)

      Panaikinti
    3. Neeee, aš pasiduodu ir geriau jau nusipirksiu pas profesionalius augintojus:) Laura labai daug patiekalų iš sraigių gamina ir net knygą išleido:)

      Panaikinti
  2. Odeta, kas dabar? O kas su skrandziu yra? Ar su sveikata? Kad dieto spec? Girdejau ar skaiciau (nepamenu jau, paskutinem dienom "isejusi" esu per tempa nenormalu), kad dabar kazkokios negeros bangos/ menuliai ar pan yra, tai daugeliui nuotaikos nekazkokios... Susibegimas bus, pakelsiu nuotaikas :))) Arba siaip, gal isklausysiu jus su Dovile ir abiem bus geriau ;) O tau nors vyna leido - man tai jo kaip tik nelabai but galima, pasirodo :D Spek - vynas ir sampanas liejasi laisvai, be to ne nesiruosiu atsisakyti :))))
    Dovile, Odeta, vykt merginos liudesius lauk, oras ir taip nekoks, geliu daug graziu i namus, skanios vakarienes, dar skanesio deserto, gero vyno ar sampano, uzsidekit daug zvakiu, pasileiskit ramia jaukia muzika - ir jaukiai su seimom pasibukit. Vykit lauk blogiukus :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Trečias menių, reiškia tai, kad medikai vis vaistų neatitaiko. Kaip bandomasis triušis...gal tokių tablečių, gal kitokių ir vis tiek nepataiko. Nors darbai ir reikalai taip veja, kad viskas aplinkui net pyška. Bet kai grįžau iš darbo 22val., tai paklausė, gal jau kitą vyrą susiradau:)))) Nieko, grįšiu iš Dubajaus, susimatysime ir pasipliuprsime iki soties:) Kartais tiesiog norisi paprastų, žmogiškų dalykų, o ne tik skaičiai, derybos, planavimas, strategavimas ir kiti visokie "Š".
      O aš šiandien laiką skyriau sau ir tuo esu labai patenkinta...prisidariau grožių:))) Ir žinau, kokią gaminsiu vakarienę....sveikuolišką:))))

      Panaikinti
  3. Mūsų knygos rėmėjai irgi sraigių augintojai iš Utenos, tai gal apie tuos pačius rašė.... :) Silkę išbandysiu, atrodo labai skaniai ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Laura, aš irgi pagalvojau, ar nebus tie patys. Reikės bandyti užsisakyti, Tavo sriubą su sraigėmis išbandyti:) Palangoje yra Belgų restoranėlis, kur galima paragauti sraigių sriubos, kuri man atrodo ar nebus gaminama pagal Tavo receptą....mmmm....kokia skani:)

      Panaikinti
  4. Gal galima konkrečiau sužinot kokie dar maždaug produktai dedasi į sriubą apart sraigių tame Belgų restorane? :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Laura, ta sriuba panaši į Tavo sraigių ir daržovių sriubą. Ten siūloma dviejų tipų sraigių sriubos, viena panaši, o gal tokia kaip Taviškė, o kita pikantiška. Taip pat ten buvo užkandėlė: sraigės užkeptos sūriu, tik neatsimenu ar Gorgonzolos ar Roquefort sūriu. Bet ši užkandėlė man pasirodė per priebi ir per soti būti užkandėle. Tačiau, tai tik mano nuomonė.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Merginos, įsigykite jau paruoštų sraigių, afrikinio šamo ir kitų šviežių produktų iš Merkio parduotuvėlės internete www afrikinissamas lt viskas vienoje vietoje. Rekomenduoju isbandyti!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Arnai, kai tik pasirodys sraigės, iš karto pirksiu:) Žinau jus puikiai, esate išgirti labai labai:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Nerealiai skanu :) http://rekordinispiknikas.lt/

    AtsakytiPanaikinti
  9. Milda, skanu nerealiai:) Kaip ir mineralinis Borjomi:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu