Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2013 m. sausio 10 d., ketvirtadienis

Kai negali atsispirti agurkų žavesiui:)

Negaliu sau patikėti, kad man taip gali patikti mažos, bet subtiliai skanios porcijos. Žinoma, ne tokios kaip restorane "Lauro lapas", gal kas ir kaifuojate nuo jo, bet tik aš, ne mano draugai ir ne mano šeima. Gerai, šeimos prašymu vėl gaminu su keptu agurku ir žinoma, tai kitas bandymas, kiti prieskoniai ir t.t. Vaizdas gal ir šiek tiek panašus, bet skoniai, patikėkite, nerealiai skirtingi.
Bet kokiu atveju, labai rekomenduoju šį patiekalą, nes jis dar aukščiau pakylėjo agurko SAVIVERTĘ.
3 porcijoms reikia:
Pagrindiniai ingredientai:
3 po 1/2 krūtinėlės arba, kaip šį kartą dariau po 1-ą blauzdelę, be kaulo, porcijai
druskos, pipirų
3 bulvių (tinkamų garinimui)

1/2 ilgavaisio agurko, o jo marinatui:
2 šaukštų Fish souce ( žuvies padažo)
1 šaukšto sezamo aliejaus
1/4 arb. šaukštelio maltų čili pipirų
maltų juodųjų pipirų
1 skiltelės česnako

Padažui, dar nenustoju žavėtis:
1 arb.šaukštelio Gorgonzolos sūrio
2 valg. šaukštų grietinėlės (neriebios)
1 arb. šaukštelio džiovintų ir sutrupintų mėtų lapelių

lašeliams:
1 pomidoras su išimtomis sėklomis
1 česnako skiltelę
keletą baziliko lapelių
1/2 arb. šaukštelio skysto medaus
druskos, juodųjų maltų pipirų

Papuošalui:
nudrožtos juostelės nuo agurko odelės
1/2 arb. šakštelio žuvies padažo
1/2 arb.šaukštelio sezamo (nekepinto) aliejaus
1/4 arb.šaukštelio sezamo sėklų


Ypač lengvai pagaminamas gurmaniškumas:)
Ant garų išgarinu (išverdu) blauzdeles su bulvėmis. Agurką prieš valandą užmarinuoju išvardintuose ingredientuose. Po to nusausintą, dedu į labai įkaitintą keptuvę ir kepu po 2 min. ant kiekvienos pusės. Padažui šiltai sumaišau sūrį, grietinėlę ir smulkintas mėtas, bei užpilu prie patiekalo.
Į mažiausią induką įdedu susmulkintą ir be odos bei sėklų 1 pomidorą ir šildau, kol užverda. Sudedu prieskonius ir troškinu, o gal teisingiau paverdu apie 5 minutes. Per tą laiką išgaruoja vanduo ir lieka subtilus koncentratas. Kuris po to labai subtiliai susimaišo su Gorgonzolos sūrio padažu ir garinta vištiena bei bulvėmis....vyras pakomentavo: aukštasis pilotažas. Aš taip nemanau, bet komplimetus priimiau:)))))
Pasakysiu Jums visiems, kažkas nerealiai subtiliai skanaus. Ir tai jūs PRIVALOTE būtiniausiai paragauti!!!!! Tik nepamirškite, kad tai šiek tiek kitaip:)




11 komentarų:

  1. Nu ju tu cia visai delikatesiskai pavarei :o mielai paragauciau :) tik pati ahuku nedrisiu taip ruosti...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aguonėle, reikėtų paragauti. Pradžioje aš irgi skeptiškai žiūrėjau, bet pabandžiau ir kartoju:) Tačiau agurkai skaniau, kai jie šiek tiek pamarinuoti

      Panaikinti
  2. Nu gerai, gerai...įkalbėjai...seivinuosi receptą :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Laura, nors vieną žmogų įkalbėjau:)))) Labai gerai gavosi, kai padažas su pimidorais dar pasimaišė...toks rūgštelėjęs pikantiškumas atsirado. Ką aš čia save liaupsinu (nors kas pakels šuniui uodegą, jeigu ne pats:)), pabandysi pasakysi:)

      Panaikinti
    2. Odeta, o aš tavo padažiuką su grietinėle,gorgonzola ir žolėm pasiskolinau ir pusryčiams ant skrylių užsipyliau;-)

      Panaikinti
    3. Labai skanu buvo.
      Reik man dabar sumąstyt ką savaitgalį gaminsiu. Rytojaus rytui gal Nidos varškės apkepą kepsiu, o toliau tai dar nesumąsčiau. Reik iš šaldytuvo ir rūsio gelmio ką nors valgomo ištraukt.

      Panaikinti
    4. Dovile, man Nidos apkepas irgi labai užsifiksavo sąraše. Ar jau išbandei jį? Kaip pavyko?
      O dėl padažo, džiugu, kad patiko:)

      Panaikinti
  3. Aš dabar visai ne į temą;-)
    Kadangi mano dukrytė laimėjo dailyraščio konkusą Vilniaus mieste (2-klasių kategorijoj;-), tai esu suinteresuota ir aš dalyvauti, tai kviečiu ir jus irgi pasirungti http://www.lki.lt/LKI_LT/images/Naujienos/Rasom_2013_nuostatai.pdf

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, su dailyraščiu man absoliučiai blogai...jau tokia vištakojė esu, kaip reta:)))

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu