Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. gruodžio 15 d., šeštadienis

Įdaryti moliūgai su žuvimi ir krevetėmis

Vakar svečiuose buvo puseserė su šeima. Nesimatėme, kaip sakau milijoną metų, dukros užaugo, mes subrendome ir išgražėjome, o vyrai surimtėjo:) Taigi, labai laukdama svečių sugalvojau, kad reikia svečius vaišinti advento patiekalais, be mėsos. Užkandžiams pasiūliau, jau aprašytą Silkės tartarą http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/12/silkes-tartaras.html , burokėlių carpaccio su feta ( jo nedėsiu į savo blogą, nes labai daug kas jį gamina ir žino koks nuostabus skonis) ir žaliuokių salotas, kurias būtinai aprašysiu, o karštam patiekalui pasiūliau Įdarytus moliūgus su žuvimi ir krevetėmis.
Kodėl man kilo tokia įdėja? O gi dėl to, kad IKI parduotuvė maloniai nustebino pasiūlydama nedidukų sviestinių moliūgų.
6 žmonių Įdaryto moliūgo su žuvimi ir krevetėmis vakarienei naudojau:
3 nedidelius sviestinius moliūgus
1/2 nedidelės lydekos file
1/4 sterko file
18 išdorotų krevečių
3 skiltelių česnako
1/2 raudonos paprikos
žiupsnelio druskos
rūkytos paprikos miltelių
aliejaus
šviežių čiobrelių kvapui
Perpjoviau išilgai ir išskobiau moliūgus. Moliūgų masę smulkiai sukapojau. Į moliūgų indelius sudėjau gabalėliais supjaustytą žuvį, supjaustytą česnaką. Subėriau susmulkintą moliūgų masę ant žuvies, apibėriau smulkintu česnaku, pabarsčiau druska, uždėjau krevetes ir pašlakščiau aliejumi ir apibėrusi rūkytos paprikos milteliais bei papuošusi paprikos juostelėmis pašoviau į orkaitę 180 laipsnių temperatūroje kepti 25 minutes.
Atidarius orkaitę, nuostabus kvapas pasklido po visus namus, o skonis maloniai nuteikė gomurį:)
Moliūgas buvo labai sultingas, švelniai pikantiškas, žuvis ištroškusi ir sultinga dėl moliūgo sulčių, o krevetės traškios, bet ne sausos.
Mūsų šeimai labai patiko, tikiuosi patiko ir svečiams, nes išgramdėme ir moliūgo sieneles, lėkštėse liko tik odelės:)))



 

11 komentarų:

  1. Tai tu vakar svečių turėjai, o aš vakar po darbo į aukcioną nulėkiau. Nieko įdomaus nebuvo, bet padariau atostogų "atidarymą". Šiandien buvau koliažo gamybos pamokoje "Šofar" galerijoje. Vienžo, blūdiju visur;-))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir kaip aukcionas? Mes gavome atskaitą, kad Galdikas vis dar populiarus, o Kalpoko 0paveikslą nupirko už rekordiškai didelę kainą:)
      Šį kartą mes pasirinkome jaukų vakarą su giminėmis:)Kitą kartą reikės nušuoliuoti pasižiūrėti, jau senai meno renginyje buvau? O už aukcioną mokėti reikėjo?

      Panaikinti
    2. Mokėt reikėjo 20 Lt. Aukciono pradžia tikrai įspūdinga buvo, nes pirmi lotai ėjo kaip karštos bandelės, o paskui tai apsiramino ir per valandą viską ir užbaigė. Aš irgi kažkaip buvau pradėjusi tingėti, bet draugai paskambino, kad einam ir pasidaviau tai tėkmei.
      Man ten iš principo įdomu, nes kai mokausi beveik metus meno istorijos, tai nelabai jau suvoki kokia vertė kai kurių autorių. Pvz, kažkodėl niekad aukcione Savicko neperka, o man jis visai patinka, (na, ne viskas, bet yra dėmesio vertų darbų).

      Panaikinti
    3. Dovile, kiek mano draugai (o jie stiprūs kolekcionieriai) apie Savicką sako, kad jo vertingi ir įdomūs paveikslai yra tik piešti iki 2000m. Pasakysiu labai negražiai, bet tiesiog jis vėliau buvo per senas ir pritapė labai daug. Tad, jeigu nori įsigyti Savicką, dabar dar laikas, bet reikia žiūrėti kada jo buvo geriausi tapybos metai. Mano komentarai, tikrai profaniški, nes tikrai nepriaugau net iki žodžio "Kolekcionierius"

      Panaikinti
    4. Taip, pritariu tau dėl to, kad jau buvo per senas ir pritapė per daug visko. Aš tai manau, kad savo nuomonę turėti nereik ten kažkokiu ypatingu nei meno žinovu, nei kolekcionierium būti. Rinka viską sureguliuoja;-)Reik kapitalizmu pasitikėt;-)))

      Panaikinti
    5. Dovile, o man kartais atrodo, kad rinka taip nusireguliuoja, kad net bloga:)Socializme net reguliuotis nieko nereikėtų:) Tada ir iškyla klausimas BŪTI AR NEBŪTI?:)

      Panaikinti
  2. Čia aš ta 100 metų nematyta pusseserė. Ragavau tuos patiekalus..ką galiu pasakyt..nesudėtinga, bet labai skanu. Ir pagamint, kaip pusseserė sako neužtrunka laiko. O tas yra svarbiausia.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dileta, ačiū už komentarą. Ir džiaugiuosi, kad patiko...dariau su meile ir dideliu jūsų laukimu:)

      Panaikinti
    2. Aš tai jaučiau..gal į kokius valgio gaminimo kursus pas tave užsirašyt?

      Panaikinti
    3. Cha cha cha:))))) Prajuokinai, man tolokai iki tokių dalykų...aš pati vis dar mokausi:)

      Panaikinti
    4. ..jei prajuokinau..tada labai džiaugiuos..sakau nuoširdžiai.

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu