Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. spalio 21 d., sekmadienis

Salotos su tunu

Romaninės salotos yra vienos iš mano mėgstamiausių. Man jos tokios traškios, sultingos, sodrios, plėšomos. Jos nepamainomos Cezario ar salotose su mėsa, bei puikiai tinka ir prie jūros gėrybių, žuvies.Kadangi šiandien virtuvėje karaliauja lengvesni patiekalai, tai salotos su tunu bus kaip tik.
3 porcijoms reikės:
300g Romaninių salotų lapų
1 mėsingo didelio pomidoro
1 nedidelio balto (saldaus) svogūno
6 saulėje džiovintų pomidorų puselių iš aliejaus
3 šaukštų labai tyro alyvuogių aliejaus
1 arb.šaukštelio raudonojo vyno acto su žolelėmis (jis kvapnesnis, bet galima ir tiesiog be priedų)
1/2  arb.šaukštelio balzaminio acto su braškėmis ( galima ir paprasto)
žiupsnelio druskos
3 nedidelių tuno skardinėlių ( kiekvienai porcijai po vieną)
1 valg. šaukšto kedro riešutų (pinijų)
 Salotas suplėšau, svogūną supjaustau labai plonomis juostelėmis, pomidorą kubeliais, saulėje džiovintus pomidorus susmulkinu juostelėmis, riešutukus apkepu sausoje keptuvėje ( tik nesusvilinkite, bus niekam tikę). Atskirame inde pasigaminu padažiuką: aliejų, actą, balzamiką ir druską išmaišau. Supilu jį ant pomidorų, salotų, svogūnų ir viską išmaišau. Sudedu į lėkštes, įdedu tuną ir prašome ragauti.
Nerealiai paprasta, greita, gražiai atrodo...o apie skonį patylėsiu, nes jis nerealus:)



3 komentarai:

  1. Dovile, tunas man patinka porcijomis, mažutėmis dėžutėmis. Dažniausiai perku BuonGiorno (Vokiečių g.), perku Vynotekoje, bet man jis mažiau savo skonio turintis. Svarbiausia, kad būtų ne smulkintas, perku įvairiai savose sultyse arba augaliniame aliejuje. Labiau patinka aliejuje, bet prieš dėdama į salotas jį nupilu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš tai šitą dabar dažniausiai perku http://www.flickr.com/photos/36878773@N07/6054382315/
    Man labai skanus. Mane jis gelbsti, kai reikia greitom didelę išalkusią kompaniją pamaitinti, tai išverdu makaronų, šviežių daržovių pripjaustau ir tokio tuno skardinę atidarau. Dar niekas nesiskundė;-)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu