Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. spalio 24 d., trečiadienis

Pikantiškos šparaginės pupelės

Kaip moko įvairiausi mokytojai seminaruose, kursuose ir šiaip vadovėliuose: mes kiekvienas turime sau pasirašyti ilgalaikius, trumpalaikius tikslus. Kadangi ilgalaikiai yra ilgalaikiai, tai jie kaba iškilmingai pakabinti rėmelyje ir niekas jų net nebepastebi. O va trupalaikiai, ant šaldytuvo, RĖKIA: NAIKINTI ŠALDIKLIO TURINĮ!!!! Baigiasi ruduo, žiema ne už kalnų, grįš sodybos šaldiklio turinys į namus. Kaip rusai sako: nepropadat dobru. Todėl šiandien užsiimame resursų naikinimu:
Pikantiškų šparaginių pupelių troškiniui reikės:
300 g šparaginių pupelių
1 mažos česnakų galvutės ( sutraiškytos, bet neluptos, nepjaustytos)
100 g krevečių  šaldytų (aš gi tuštinu šaldytuvą)
2 šaukštų raudono vyno acto arba citrinos sulčių ( neturėjau citrinos, naudojau actą)
raudonėlio
druskos
1 šviežio čili pipiro ( mano pačios užauginto:))
200 g grietinėlės (kokios turite, mūsų buvo 13% riebumo)
1 valg.šaukšto sviesto
Į švelniai įkaitintą sviestą suberiu sutraiškytus česnakus ir supjaustytą čili pipirą su visomis sėklomis. Apie 2 minutes apkepu iš abiejų pusių ir suberiu šparagines pupeles. Apibarstau druska, čiobreliais ir uždengusi troškinu 10 minučių. Supilu actą, išmaišau ir dar 5 minutes pakaitinu neuždengusi. Supilu grietinėlę, suberiu krevetes ir 5 minutes palieku trokšti.
Kai kas dėl pikantiškumo, o gal dėl riebumo, užsibėrė tarkuoto Džiugo. Man jo visiškai nereikėjo. Šeimyna kaifavo, kad nerealiai skanu ir sotu, nors pradžioje burbėjo, kad liks alkani.
Patikėkite, vakare niekas į šaldytuvą nebelandžiojo;)

13 komentarų:

  1. Tokia negirdėta neregėta kombinacija! Bet ji mane suintrigavo...sakau gal reiktų išbandyti? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Genialumas slypi paprastume arba šaldytuvo tuštinime, bet visiems patiko.
    Pas Tave radau Dano blogą, nerealus. Ir kur Tu sugebi tokių perlų iškapstyti?
    O tavo Facebookas man atradimas, kaip taip sugebi administruoti?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Žinok Dano blogą atradau labai atsitiktinai. Bet likau sužavėta ♥ Man ten meno kūriniai, kuriais grožiuos, nes kažką gaminti, tai man ten aukštoji klasė iki kurios man kaip iki mėnulio :(

    O FB tai vienas juokas, labai lengva ten viskas :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Bet ten profesionalas, o mes tik mėgėjos...nors Tu jau artėji į kitą lygi:)
    Neturiu aš laiko, kai grįžtu į LT tik darbas mane ir valdo, o jau savo kulinariją išplėšiu. O sportui ir figūrai palaikyti laiko ir nebelieka...vis neapsisprendžiu ar maistas su meile ar puiki figura ir "blogis namuose"? O gal tai tik savęs apgaudinėjimas? Ar tingėjimas?

    AtsakytiPanaikinti
  5. O man gražios tos tavo apšarmoję avietbraškės viršelio nuotraukoje. Pas mane jau nuraudę, o vėjas toks, kad tikriausiai, jau be lapų...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tikrai keistas derinys;-) Mes irgi grūdam, grūdam į šaldytuvą ir stovi taip viskas. Kartais aš subjuru ir pradedu traukt visokias šaldytas gėrybes: grybus, pupeles, kalafiorus ir t.t. Dukra tai dažnokai šaldytų uogų išsitraukia.
    Aš tai paskutiniu metu kažkokia pavargusi, tai tik skanus maistas ir skaitymas mane guodžia. Guliu vakarais lovoje, skaniai valgau ir skaitau knygas..tai kur čia gerą figūrą turėsi?;-)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aušra, šį nuotrauka daryta prieš 2 savaites, kai atsibudę pamatėme pirmąją šalną. Dabar būtų kaip pas Tave, be lapų ir be uogų:))
    Dovile, lygiai tas pats pas mus. Jau nebetelpa niekas, vyras siūlo gal nusiperkam šaldiklį-dėžę. Bet neturiu nuomonės apie ją. Gal kas gali papasakoti apie šitą daiktą?
    Dovile, negalima pasiduoti rudeniškai nuotaikai, kai aplinkui tik tamsa ir niūruma. Reikia lipti iš lovos ir kaip Nida, bėgti ar bent greitai eiti-lėkti lyg į pirmą pasimatymą:)Čia tik gamtos virsmas, kai ateina nuostabioji baltoji žiema:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai kad aš gal po 7 metų pirmą kartą sau taip leidžiu vakarais gulėti ir skaityti, muzikos klausytis, eiti anksti miegoti..iš tiesų, tai prabanga leisti sau jausti metų laikus... arba jausti savo amžių, laikmetį, kuriame gyveni, arba apie kurį svajoji.. man ruduo tokia šviesia melancholija nusispalvina ir pradedu svajoti..ir su pirmu sniegu kažkaip įsimyliu vis kažką;-)

      Panaikinti
  8. Dovile, prajuokinai, negaliu sustoti:)))) Aš rudenį gindamasi nuo blogo oro vis kažkokia tampu lengvai įsimylėjusi:)))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tai įsimylėjimas asocijuojasi su šaltu oru ir cigarečių kvapu šaltyje arba pačiulių smilkalais...o įsimyliu su pirmu sniegu vėl Grebenčikovą, Cojų, Morisoną, Verdį, Bulgakovą, Brodskį, Vilniaus senamiestį ir t.t.t.. tai "labai brandu" įpusėjus ketvirtą dešimtį;-)

      Panaikinti
  9. Taip, man irgi šaltas oras, svorio kritimas beprotišku greičiu, ilgi pasivaikščiojimai ir karštas vynas kurioje nors (net ir visai bet kurioje) kavinukėje, o svarbiausia, kad matai tik tas akis, tas vieninteles akis:)))) O muzika? Tokiais atvejais man visada Led Zeppelin ir pirma meile:)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Oij, merginos, kaip jus cia romantiskai! Mmm,net nusisypsojau :) Atejau kazka komentuoti apie receptuka, bet pamirsau viska, kol komentarus skaiciau :) Graziai jus cia, na tikrai :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  11. Superinis receptas Odetuk, va ir aš patuštinau šaldiklį. Šparagines pupeles labai mėgstu.Tad turėsiu dar vieną nuostabų receptą joms pagaminti.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu